Ząbkowice Śląskie: Budowa chodnika pomiędzy ul.
Kusocińskiego a ul. Powstańców Warszawy w Ząbkowicach Śląskich.
Numer ogłoszenia: 218153 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I
ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul.
1-go Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 151 881 do
885 wew. 123, fax. 074 8155445.
.
Adres strony
internetowej zamawiającego:
www.zabkowiceslaskie.pl.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika pomiędzy ul. Kusocińskiego a ul. Powstańców Warszawy w
Ząbkowicach Śląskich..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: roboty budowlane, nie
przysługuje odwołanie.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
budowa chodnika pomiędzy ul. Kusocińskiego a ul. Powstańców Warszawy w
Ząbkowicach Śląskich. I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) Rozbiórka
elementów dróg. 2) Roboty ziemne. 3) Budowa sieci deszczowej. 4) Koryto wraz z
profilowaniem. 5) Wykonanie warstwy odsączającej. 6) Przebudowa z tłucznia
kamiennego. 7) Ustawienie krawężników betonowych. 8) Nawierzchnie z kostki
betonowej. 9) Nawierzchnia z betonu asfaltowego. 10) Zieleń drogowa. 11) Prace
geodezyjne. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa wraz ze
specyfikacją techniczną wykonania robót i przedmiarem robót stanowiąca
załączniki do SIWZ. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji
lokalnej placu budowy celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do
przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną
odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji
zamówienia i stanu placu budowy. A. Oferta winna obejmować całość zamówienia,
nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, równoważnych, bądź częściowych.
B. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych w
wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 5, 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium: 1. Zamawiający żąda
od Wykonawców wniesienia wadium. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć
swą ofertę wadium w wysokości: 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych) 1)Do oferty
należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.:
a)oryginał, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu lub
inny dokument sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. z 1997
r. Nr 140, poz. 939 z późn. zm.) potwierdzający przelew kwoty wadium na konto
Zamawiającego (warunek konieczny, ale niewystarczający do stwierdzenia przez
Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego);
2.Forma wadium. Wadium należy wnieść w jednej z następujących form: 1)
pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)). 3.Miejsce i sposób
wniesienia wadium. Wadium należy wpłacić na następujący rachunek bankowy
Zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie
Bank Spółdzielczy nr konta 04 9533 0004 2001 0009 8645 0005 - z zaznaczeniem
wadium przetargowe na: Budowa chodnika pomiędzy ul. Kusocińskiego a Powstańców
Warszawy 4.Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem
terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą
przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy
bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew
przed upływem terminu składania ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do
oferty kopii polecenia przelewu lub innego dokumentu sporządzonego na podstawie
art. 7 Ustawy Prawo Bankowe, wystawionego przez wykonawcę, jest warunkiem
koniecznym ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego
terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 5. Zwrot wadium. 1) Zamawiający
zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b)
zawarto umowę w sprawie niniejszego zamówienia i wniesiono zabezpieczenie
należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o
udzielenie niniejszego zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte
lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2) Na pisemny wniosek wykonawcy
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) wykonawca wycofał swoją
ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) wykonawca został wykluczony z
postępowania, c) jego oferta została odrzucona. 6. Utrata wadium. 1)
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego
oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
wykonawcy.
III.2) WARUNKI
UDZIAŁU
.
Opis warunków
udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków: O zamówienie mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy: 1 ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień, 2 ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa
zamówień publicznych. 3 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w
postępowaniu: 3.1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie
oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o punkty zawarte w
rozdziale VI niniejszej SIWZ. 3.2 Niespełnienie warunku udziału w przetargu
stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. Ocena spełnienia
ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w
oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych
w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww.
warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe
po upływie terminu składania ofert chyba, że nieuzupełnienie skutkowałoby
unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z warunków
skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
.
Informacja o
oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu
określonych w rozdziale V ust. 1 Zamawiający określi na podstawie wymaganych
dokumentów wymienionych poniżej : W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia
warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda
następujących dokumentów lub oświadczeń: 1) Aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu
Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.
22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; 5) Oświadczenie
Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do
SIWZ; W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania
przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda: 1)
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia
odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, których
przedmiotem było układanie nawierzchni z kostki betonowej o nawierzchni minimum
1 000 m2 z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia
dokumentu (referencje lub protokół odbioru), potwierdzających, że roboty te
zostały wykonane należycie; 2) Uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz
zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
aktualne na dzień składania ofert. Zawartość oferty: oświadczenia Wykonawcy,
określone w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień
publicznych , formularz ofertowy, dokumenty wskazane w rozdziale 6 SIWZ,
kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót wskazanych do SIWZ
zaakceptowany podpisem Wykonawcy, dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA
OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna
jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie.
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul.
1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie POK. NR 14 sekretariat.
IV.3.5) Termin
związania ofertą: okres w dniach: 30
(od ostatecznego terminu składania ofert).
Burmistrz Ząbkowic Śląskich
- Krzysztof Kotowicz-
Specyfikacja
Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami od nr 1 do 6
Załącznik
Nr 7 Projekt budowlany
Załącznik
Nr 9 Zagospodarowanie terenu
Załącznik
Nr 10 Profil podłużny
Załącznik
Nr 11 Przekroje AA-BB
Załącznik
Nr 12 Przekrój CC - wariant I
Załącznik
Nr 13 Przekrój CC - wariant II