Ząbkowice
Śląskie: Remont Ratusza Miejskiego przy ul. Rynek 65 w Ząbkowicach Śląskich -
etap I.
Numer ogłoszenia: 58785 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I.
1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy, ul. 1-go Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj.
dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, fax 074 8155445.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OPIS
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Ratusza Miejskiego przy ul. Rynek
65 w Ząbkowicach Śląskich - etap I..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia
jest remont Ratusza Miejskiego przy ul. Rynek 65 w Ząbkowicach Śląskich- etap
I.
I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :
1) Rozebranie kostki kamiennej.
2) Wykopy liniowe pod drenaż.
3) Ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych.
4) Zasypanie oraz zagęszczenie wykopu pod drenaż.
5) Ułożenie kostki kamiennej.
6) Wykonanie studzienek drenarskich.
7) Wykonanie tynków renowacyjnych.
8) Wymiana ślepego pułapu - warstwa izolacyjna, podłoga z desek.
9) Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu.
10) Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych dachu.
11) Impregnacja elementów konstrukcyjnych dachu.
12) Rozebranie pokrycia dachowego, deskowania.
13) Deskowanie połaci dachowych.
14) Pokrycie dachów papą dwuwarstwową.
15) Pokrycie dachów blachą miedzianą.
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją
techniczną wykonania robót i przedmiarem robót stanowiąca załączniki do SIWZ.
Zamawiający posiada pozwolenie na wykonanie robót budowlanych - Decyzja Nr 277
2006 Starosty Ząbkowickiego w Ząbkowicach Śląskich ( w załączeniu)
Zamawiający posiada pozwolenie na prowadzenie prac i robót przy obiekcie
zabytkowym - Decyzja nr 460 2006 Dolnośląski Wojewódzki Konserwator Zabytków we
Wrocławiu ( w załączeniu)
Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej placu budowy
celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i
zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki
braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu placu
budowy.
II.1.4)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
II.1.5)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
·
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od
Wykonawców wniesienia wadium.
Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
2 250,00 zł (dwa tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych).
III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. 1. O zamówienie mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy:
1 ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2 ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W celu potwierdzenia posiadanej wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda
przedłożenia wykazu robót budowlanych potwierdzających wykonanie w ciągu
ostatnich pięciu lat poprzedzających termin otwarcia ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego
zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia (przez wartość roboty stanowiącej przedmiot zamówienia
należy rozumieć wartość określoną przez samego Wykonawcę w złożonej ofercie)
oraz dysponowanie osobami z uprawnieniami zawodowymi niezbędnymi do wykonania
przedmiotu zamówienia oraz zapewnienie uczestnictwa w wykonaniu zamówienia
kierownika budowy posiadającego odpowiednie dla zakresu zamówienia uprawnienia
budowlane będącego czynnym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
prawa zamówień publicznych.
V.3 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
V.3.1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń
lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o punkty zawarte w rozdziale VI
niniejszej SIWZ.
V.3.2 Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia
Wykonawcy i odrzucenia oferty.
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu:
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V ust. 1
Zamawiający określi na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych poniżej :
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów lub
oświadczeń:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika
Nr 2 do SIWZ;
3) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg
Załącznika nr 3 do SIWZ;
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez
Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda:
4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednego
zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, (przez wartość roboty stanowiącej przedmiot
zamówienia należy rozumieć wartość określoną przez samego Wykonawcę w złożonej
ofercie) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia
1dokumentu (referencje lub protokół odbioru), potwierdzających, że roboty te
zostały wykonane należycie;
5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nich czynności;
6) uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz zaświadczenia o wpisie na listę
członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Zawartość oferty: oświadczenia Wykonawcy, określone w art. 22 ust. 1 oraz w
art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych , formularz ofertowy,
dokumenty wskazane w rozdziale 6 SIWZ, kosztorys ofertowy sporządzony na
podstawie przedmiaru robót wskazanych do SIWZ zaakceptowany podpisem Wykonawcy,
dowód wniesienia wadium.
2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -
nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach
wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać
jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych
dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że
nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy
z postępowania.
UWAGA:
Ww. dokumenty muszą być złożone w formie oryginału opatrzone pieczątką
Wykonawcy lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
(opatrzone czytelnym podpisem z pieczątką Wykonawcy lub podpisem nieczytelnym
opatrzonym imienną pieczęcią Wykonawcy).
Wszystkie strony (kartki) należy kolejno ponumerować oraz opatrzyć czytelnym
podpisem
z pieczątką Wykonawcy lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczątką
Wykonawcy.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale V.1 ust. 1 składa
dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie
społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu.
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej,
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony
internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
pok. Nr 31
Wydz. RLZ.
IV.3.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina
10:00, miejsce: Urząd Miejski
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
pok. nr 15 Sekretariat.
IV.3.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami 1-6