Ząbkowice Śląskie: Modernizacja Sali kinowej
Ząbkowickiego Ośrodka Kultury - wymiana foteli- zadanie 1
Numer ogłoszenia: 326060 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ząbkowicki Ośrodek Kultury , Rynek
24, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 8152 896, faks 74 151
381.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Sali kinowej
Ząbkowickiego Ośrodka Kultury - wymiana foteli- zadanie 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego
zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej przez Wykonawcę wyłonionego w
niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Modernizacja Sali kinowej
Ząbkowickiego Ośrodka Kultury - wymiana foteli - zadanie 1. 2. Przedmiotem
zamówienia są w szczególności przygotowanie Sali do montażu foteli, poprzez
wykonanie dokumentacji aranżacji wnętrz, przygotowanie dokumentacji do
zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę; przygotowanie posadzki
Sali kinowej do montażu foteli i prace adaptacyjne do wymogów ochrony
przeciwpożarowej. Szczegółowy zakres określa Program Funkcjonalno Użytkowy,
który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: a.
Wykonanie projektu kolorystyki wnętrza w zakresie niezbędnym do ostatecznego
doboru materiałów wykończeniowych: foteli i wykładziny podłogowej. Rysunki
projektowe powinny obejmować rozwiązanie kolorystyki całej sali: ścian wraz z
adapterami akustycznymi, sufitu, posadzki i foteli. Elementy objęte zamówieniem
(fotele - tapicerka i elementy konstrukcyjne, wykładzina, listwy narożne z
oświetleniem przeszkodowym) powinny być
zaprezentowane przez próbki materiałów. Jako materiał wyjściowy do wykonania
w/w projektu Zamawiający przekaże inwentaryzację Sali w wersji elektronicznej,
opracowanie akustyczne ze wskazaniem zalecanych rodzajów okładzin ścian oraz
wstępne koncepcje kolorystyczne i przykłady obiektów referencyjnych, zawarte w
części informacyjnej niniejszego programu. b. 2.
Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu Projektu Budowlanego w 5 egzemplarzach
sporządzonego przez uprawnionego projektanta, zgodnie z Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu
budowlanego, w zakresie wystarczającym do zgłoszenia robót budowlanych remontu
sali kinowej. Podstawą do opracowania w/w projektu budowlanego będzie koncepcja
architektoniczna stanowiąca załącznik do niniejszego programu
funkcjonalno-użytkowego. Możliwe odstąpienia od koncepcji według załączonego
opisu. Opracowanie Projektu Budowlanego musi być poprzedzone uzyskaniem
wszelkich opinii, uzgodnień, zapewnień, zezwoleń i innych dokumentów formalnych
niezbędnych do jego zatwierdzenia przez właściwy organ administracji
budowlanej. c. Demontaż istniejących 405 szt. foteli i
części podłogi drewnianej (ok. 71,8m2) oraz części schodów, prowadzących na
scenę (konstrukcja stalowa, okładzina drewniana, długość 11,9m, głębokość 1,4 m
5 stopni, wysokość ok.1m) wraz z utylizacją odpadów. d.
Wykonanie zabezpieczenia konstrukcji schodów, wiodących na scenę, uzupełnienie
elementów konstrukcyjnych po wycięciu, zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji
i obłożenie materiałem niepalnym (płyta wiórowo-cementowa,) lica sceny oraz
bocznej powierzchni (policzka) schodów, pokrycie flizeliną
na odpowiednim kleju, malowanie w kolorze czarnym, matowym farbą silikatową. e. Wykonanie odkrywki konstrukcji widowni, dokonanie
oględzin i sporządzenie opinii stanu konstrukcji, zabezpieczeń antykorozyjnych,
oszacowanie nośności konstrukcji stalowej, spoczywającej na stropie masywnym. f. Wykonanie zabezpieczeń istniejącej konstrukcji widowni
(powierzchnia rzutu widowni - 214,2 m2) antykorozyjnych, przeciwpożarowych.
Dopuszcza się wykonanie zabezpieczenia przeciwpożarowego z użyciem płyt
podłogowych w nośności do obciążeń użytkowych min. 3 kN/m2
dla całej konstrukcji widowni lub alternatywnie zabezpieczenie odrębnie
konstrukcji stalowej do nośności ogniowej R60, wymaganej dla konstrukcji stropu
zabezpieczenia poszycia z desek istniejącego do niezapalności
i zapewnienia podkładu o wyrównanej powierzchni z materiałów
co najmniej trudno zapalnych pod wykładzinę podłogową (całkowita
powierzchnia do obłożenia - powierzchnia widowni i elementów pionowych stopni
widowni oraz pochylnie - 214,2 + 38,9 m2). Uzgodnienie rozwiązania z
Zamawiającym. g. Wykonanie na fragmencie stropu po
rozbiórce posadzki drewnianej i elementów schodów w pasie przy scenie (ok.
71,8m2) jastrychu wzmacniającego na warstwie czepnej.
Wykonać dylatację w posadzce, wykładzinę w tej strefie układa na podkładzie
akustycznym. h. Rozbiórka palnych okładzin ścian -
boazerii (ok. 148,5m2), wykonanie niezbędnych uzupełnień tynków lub okładzin g-k, szpachlówek i wymalowań
(sposób uzupełnienia powierzchni ścian uzgodnić po rozbiórce z Zamawiającym w
zależności od stanu istniejącego podłoża). i. Demontaż
istniejących trzech par drzwi ewakuacyjnych wraz z ościeżnicami i panelami
drewnianymi, montaż w istniejących otworach nowych, jednoskrzydłowych drzwi o
szerokości czynnej skrzydła ponad 120cm, spełniających wymogi ochrony
przeciwpożarowej w klasie odporności EI60, z przyciskami przeciwpanicznymi
i ościeżnicami umożliwiającymi w przyszłości prowadzenie kabla sterującego.
Materiał i kolorystyka drzwi do uzgodnienia z Zamawiającym. j.
Wykonanie drobnych robót elektrycznych - wymiana kabla zasilającego oświetlenie
przeszkodowe, zasilenie trzech lamp ewakuacyjnych,
montaż nowych lamp oświetlenia ewakuacyjnego i ledowych
liniowych elementów oświetlenia przeszkodowego ( w
sumie ok. 52,5 mb profili z oświetleniem przeszkodowym
+ linia oświetlenia rampy scenicznej - 14,5 mb). k. Wykonanie podkładu
wyrównawczego na istniejących deskach pod wykładzinę elastyczną. Dopuszcza się
wykonanie jednowarstwowego podkładu według punktu 5, z płyty włókno-cementowej
o gładkiej powierzchni, pełniącej równocześnie funkcję zabezpieczenia
przeciwpożarowego. Właściwości akustyczne wykładziny wraz z podkładem muszą
spełniać wymogi załączonego w części informacyjnej opracowania akustycznego. l. Ułożenie wykładziny podłogowej typu linoleum (całkowita
powierzchnia - 71,8 + 214,2 + 38,9 + 25,9 m2), o gr. 2,5 - 3,2 mm, wysokich
walorach użytkowych: trudnościeralnej, trudno zapalnej, antypoślizgowej
i łatwej w utrzymaniu czystości. Wykładzina musi posiadać komplet atestów i by
przeznaczona do użytkowania w pomieszczeniach o wysokim obciążeniu ruchem, w
tym do obiektów kinowych. Ułożenie listew przyściennych demontowanych, ze
względu na konieczność etapowania wykonania prac modernizacyjnych Sali może
wystąpi potrzeba zdjęcia i powtórnego zainstalowania listew, co wyklucza
klejenie listew i spawanie wykładzin w pasie przyściennym. Metodę montażu
listew uzgodnić z Zamawiającym. Ułożenie narożników z oświetleniem przeszkodowym. m. Kompletacja
dokumentacji powykonawczej, w tym certyfikatów, aprobat i innych dokumentów
poświadczających spełnienie przez zainstalowane i wykorzystane wyroby wymogów
bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej etc. Udzielenie gwarancji na wykonane
roboty. 3.Kontrakt na roboty budowlane wymieniony w pkt.
2 podlega realizacji według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
przepisów Kodeksu Cywilnego. 4. Zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy,
który jako formularz stanowi integralną część SIWZ. 5.Wymagany okres gwarancji
jakości oraz rękojmi dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty
(materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez
Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego...
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą
Ofertę wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych
).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
III.6)
INNE DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5)
dowód wpłaty wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie
niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich
wprowadzenia: 1) Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego: a)
Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w
ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego
kluczowego specjalistę, b) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany
kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków
wynikających z Umowy lub z obowiązujących przepisów. 2) Zmiany podwykonawców.
3) Ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. 4) Wystąpienia przestojów
spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń
podziemnych, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej. 5) Wstrzymania robót
przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z
winy Stron Umowy. 6) Wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego
przedmiotu Umowy. 7) Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie
inwestycji lub powodującej konieczność przesunięcia terminu jej realizacji. 8)
Wykonawca może wnioskować o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu Umowy o
czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na
wykonanie przedmiotu Umowy w przypadku: a) zawieszenia robót przez
Zamawiającego, b) wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, c) klęsk
żywiołowych, d) zmian dokumentacji projektowej, mających wpływ na prowadzenie
robót zgodnie z Harmonogramem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
ZOK Rynek 24 57-200 Ząbkowice Śląskie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 25.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Ząbkowicki Ośrodek Kultury 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul.
Rynek 24, 57-200 Ząbkowice Śląskie; Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Inwentaryzacja fotograficzna sali