EKS - 1142 - 2/2/2007

Burmistrz Ząbkowic Śl.

ogłasza KONKURS 

na kandydata na stanowisko

DYREKTORA

Szkoły Podstawowej  w Zwróconej  

57 - 200 Ząbkowice Śląskie, Zwrócona 68

I.  Do konkursu może przystąpić nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który spełnia następujące wymagania:

  1. ukończył studia wyższe magisterskie lub wyższe zawodowe i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole podstawowej;
  2. ukończyła studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w  sprawie prowadzenia placówek doskonalenia nauczycieli,
  3. posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;
  4. w okresie pięciu lat bezpośrednio przed powierzeniem stanowiska dyrektora uzyskała co najmniej dobrą ocenę pracy w szkole lub pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich  czterech lat pracy w szkole wyższej, jeżeli stanowisko dyrektora obejmuje bezpośrednio  po ustaniu zatrudnienia w szkole wyższej, albo w okresie roku bezpośrednio przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora uzyskała pozytywną ocenę dorobku zawodowego;
  5. posiada zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
  6. nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz.674 z póżn. zm.) oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;
  7. nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
  8. nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem  środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z pózn. zm.).

9.      złożył oświadczenie lustracyjne do Kuratora Oświaty we Wrocławiu, o którym mowa w art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 14 lutego 2007r. o zmianie ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów i ustawy o Instytucie Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu. (Dz.U. z 2007r. Nr 25, poz. 162)   (wzór oświadczenia do pobrania)                                                                 

Ponadto do konkursu może przystąpić również osoba niebędąca nauczycielem, która:

  1. ukończyła studia wyższe magisterskie;
  2. ukończyła co najmniej pięcioletni staż pracy;
  3. posiada wykształcenie i przygotowanie zawodowe odpowiadające kierunkowi kształcenia    w szkole lub zakresowi zadań placówki.
  4. spełnia wymagania określone w pkt 1 ppkt  2 i  5-9.

II   Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:

1.      uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju Szkoły Podstawowej w Zwróconej

2.      życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela lub stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego;

3.      akt nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia - w przypadku osoby będącej nauczycielem;

4.      dyplom ukończenia studiów wyższych oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego stażu pracy, wykształcenia i przygotowania zawodowego - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;

5.      dyplom ukończenia studiów wyższych lub studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo zaświadczenie o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;

6.      ocenę pracy, o której mowa w § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 6 maja 2003 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach szkół i placówek;

7.      zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;

8.      oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 z późn. zm.), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;

9.      oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;

10.  oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.);

11. oświadczenie, że kandydat złożył oświadczenie lustracyjne, o którym w art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 14 lutego 2007r. o zmianie ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów i ustawy o Instytucie Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu. (Dz.U. z 2007r. Nr 25, poz. 162)    wzór oświadczenia do pobrania w BIP na stronie Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śl. www.zabkowiceslaskie.pl

12. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.

III. Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie podpisane; w przypadku składania kserokopii dokumentów winny być one uwierzytelnione przez uprawniony organ.

IV. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym

     i dopiskiem "Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Zwróconej",  

     w terminie do 6 czerwca 2007 r. na adres;

                                            Urząd Miejski w Ząbkowicach Śl.

                                            ul. 1 Maja 15

                                       57 - 200 Ząbkowice Śl.

Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich.

O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

IV. Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Edukacji, Kultury i Sportu  Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śl. ul. 1 Maja 15 pok. 28

tel. 074 8 165 327, 074 8 165 329

        Burmistrz Ząbkowic Śląskich.

           ( - ) Krzysztof Kotowicz