Ząbkowice Śląskie: Przebudowa dróg gminnych we wsi
Zwrócona.
Numer ogłoszenia: 218349 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I
ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul.
1-go Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 151 881 do
885 wew. 123, fax. 074 8155445.
.
Adres strony
internetowej zamawiającego:
www.zabkowiceslaskie.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych we wsi Zwrócona..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: roboty budowlane, nie
przysługuje odwołanie.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych
we wsi Zwrócona. I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) Rozbiórka
elementów dróg. 2) Roboty ziemne. 3) Koryto wraz z profilowaniem i
zagęszczeniem. 4) Wykonanie warstwy odsączającej. 5) Podbudowa krawężników z
kruszywa łamanego. 6) Ustawienie krawężników . 7) Nawierzchnie z kostki
kamiennej. . 8) Remont cząstkowy nawierzchni z betonu asfaltowego. 9)
Nawierzchnia z betonu asfaltowego. 10) Urządzenie bezpieczeństwa ruchu. 11)
Prace geodezyjne. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa wraz
ze specyfikacją techniczną wykonania robót i przedmiarem robót stanowiąca
załączniki do SIWZ. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji
lokalnej placu budowy celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do
przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną
odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji
zamówienia i stanu placu budowy. A. Oferta winna obejmować całość zamówienia,
nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, równoważnych, bądź częściowych.
B. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych w
wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 5, 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od
Wykonawców wniesienia wadium. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą
ofertę wadium w wysokości: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych) 1)Do oferty należy
dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.:
a)oryginał, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu lub
inny dokument sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. z
1997 r. Nr 140, poz. 939 z późn. zm.) potwierdzający przelew kwoty wadium na
konto Zamawiającego (warunek konieczny, ale niewystarczający do stwierdzenia
przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu
bankowego); 2.Forma wadium. Wadium należy wnieść w jednej z następujących form:
1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)). 3.Miejsce i sposób
wniesienia wadium. Wadium należy wpłacić na następujący rachunek bankowy
Zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie
Bank Spółdzielczy nr konta 04 9533 0004 2001 0009 8645 0005 - z zaznaczeniem
wadium przetargowe na: Przebudowa dróg we wsi Zwrócona 4.Termin wniesienia
wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym
wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie
uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego
potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 2)
W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu lub
innego dokumentu sporządzonego na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe,
wystawionego przez wykonawcę, jest warunkiem koniecznym ale niewystarczającym
do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez
wykonawcę. 5. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie niniejszego
zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający
unieważnił postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia, a protesty zostały
ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2) Na pisemny
wniosek wykonawcy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) wykonawca
wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) wykonawca został
wykluczony z postępowania, c) jego oferta została odrzucona. 6. Utrata wadium.
1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego
oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
wykonawcy.
III.2) WARUNKI
UDZIAŁU
.
Opis warunków
udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków: 1. O zamówienie mogą
ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 ) posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień, 2 ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych. 3 Opis dokonywania oceny
spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Ocena spełniania w/w warunków
dokonana zostanie na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie,
w oparciu o punkty zawarte w rozdziale VI niniejszej SIWZ. 3.2 Niespełnienie
warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i
odrzucenia oferty. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z
formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub
oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów
musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie
wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert
chyba, że nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania. UWAGA: Ww. dokumenty muszą być złożone w formie
oryginału opatrzone pieczątką Wykonawcy lub kserokopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (opatrzone czytelnym podpisem z pieczątką
Wykonawcy lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczęcią Wykonawcy)..
.
Informacja o
oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu
określonych w rozdziale V ust. 1 Zamawiający określi na podstawie wymaganych
dokumentów wymienionych poniżej : W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia
warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda
następujących dokumentów lub oświadczeń: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru
albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego,
potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.
22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; 5) Oświadczenie
Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do
SIWZ; W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania
przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda: 1)
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia
odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, których
przedmiotem było wykonanie nawierzchni asfaltowej o nawierzchni minimum 3 000
m2 z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia
dokumentu (referencje lub protokół odbioru), potwierdzających, że roboty te
zostały wykonane należycie; 2) Uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz
zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
aktualne na dzień składania ofert. Zawartość oferty: oświadczenia Wykonawcy,
określone w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień
publicznych , formularz ofertowy, dokumenty wskazane w rozdziale 6 SIWZ,
kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót wskazanych do SIWZ
zaakceptowany podpisem Wykonawcy, dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA
OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna
jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie.
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski ul.
1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie pok. nr 15 sekretariat.
IV.3.5) Termin
związania ofertą: okres w dniach: 30
(od ostatecznego terminu składania ofert).
Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia wraz z załącznikami od nr 1 do 6
Załącznik Nr 7 Projekt budowlany
Załącznik Nr 9 Projekt zagospod. terenu
Załącznik Nr 10 Przekroje poprzeczne
Załącznik Nr 12 Wzór gwarancji