Ząbkowice Śląskie: Adaptacja
pomieszczeń w budynku Przedszkola Publicznego nr 1 z Grupą Żłobkową przy ulicy
Krzywej 2 w Ząbkowicach Śląskich dla nowej grupy żłobkowej wraz z zakupem
wyposażenia. Projekt współfinansowany z budżetu państwa w ramach Resortowego
Programu Rozwoju Instytucji Opieki nad dziećmi do lat 3 Maluch
Numer ogłoszenia: 320792 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ząbkowice Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200
Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, faks 74
8155445.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń w budynku Przedszkola
Publicznego nr 1 z Grupą Żłobkową przy ulicy Krzywej 2 w Ząbkowicach Śląskich
dla nowej grupy żłobkowej wraz z zakupem wyposażenia. Projekt współfinansowany
z budżetu państwa w ramach Resortowego Programu Rozwoju Instytucji Opieki nad
dziećmi do lat 3 Maluch.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego
zamówienia jest wykonanie dostawy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym
postępowaniu przetargowym dla zadania: Adaptacja pomieszczeń w budynku
Przedszkola Publicznego nr 1 z Grupą Żłobkową przy ulicy Krzywej 2 w
Ząbkowicach Śląskich dla nowej grupy żłobkowej wraz z zakupem wyposażenia 2.
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla nowo powstałej grupy
żłobkowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ.
3.Kontrakt na roboty budowlane wymieniony w pkt. 2 podlega realizacji według
przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów Kodeksu Cywilnego.
4. Zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy, który jako formularz stanowi
integralną część SIWZ. 5.Wymagany okres gwarancji jakości oraz rękojmi dla
elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (materiały i robociznę)
wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i
podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 6. Dostarczony sprzęt i wyposażenie
musi być wysokiej jakości, o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi
zawarte w projektach i formularzu cenowym. Użyte w dokumentacji projektowej i
formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby
kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub
materiałów danego producenta lub wskazać na wyrób, materiał lub element, który
powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od
podanego w projekcie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z
zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub
nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów
technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w
dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest
obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają
określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest
równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na
składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie
dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem
certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do
użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne
(pod rygorem odrzucenia oferty). 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować
dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia w miejscu
wskazanym w niniejszej SIWZ. 8. Wyposażenie musi spełniać wymogi: - Resortowego
programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch, -
Ustawy z dnia 04 lutego 2011 o opiece nad dziećmi w wieku do lat
3 (Dz. U. Nr 45 poz. 235) - rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki
Społecznej z dnia 25 marca 2011 r. (Dz. U. Nr 69 poz. 367) 5. Zamówienia będą
realizowane w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi
w wieku do lat 3 Maluch..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.00.00-6, 39.14.31.16-2,
37.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę
wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych
).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5)
dowód wniesienia
wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania
następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia
publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1) Zmiany
kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego: a) Wykonawca może dokonywać
zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią
pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę, b)
Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli
uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy lub z
obowiązujących przepisów. 2) Zmiany podwykonawców. 3) Ustawowej zmiany
wysokości podatku VAT. 4) Wystąpienia przestojów spowodowanych koniecznością
usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń podziemnych,
nieoznaczonych w dokumentacji projektowej. 5) Wstrzymania robót przez
uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy
Stron Umowy. 6) Wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego
przedmiotu Umowy. 7) Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie
inwestycji lub powodującej konieczność przesunięcia terminu jej realizacji. 8)
Wykonawca może wnioskować o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu Umowy o
czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na
wykonanie przedmiotu Umowy w przypadku: a) zawieszenia robót przez
Zamawiającego, b) wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, c) klęsk
żywiołowych, d) zmian dokumentacji projektowej, mających wpływ na prowadzenie
robót zgodnie z Harmonogramem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Ząbkowice Śląskie, 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbkowice Śląskie,
57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15, BOP parter, do dnia 13 października
2011r. do godz. 10:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie