Ząbkowice Śląskie: Remont kotłowni w
Gimnazjum Publicznym nr 2 w Ząbkowicach Śląskich
Numer ogłoszenia: 318778 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ząbkowice Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj.
dolnośląskie, tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, faks 74 8155445.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kotłowni w Gimnazjum Publicznym nr 2 w
Ząbkowicach Śląskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego
zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przez Wykonawcę wyłonionego w
niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Remont kotłowni w Gimnazjum
Publicznym nr 2 w Ząbkowicach Śląskich. 2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje
wykonanie remontu kotłowni na paliwo stałe, umieszczonej w piwnicy budynku
Gimnazjum Publicznego nr 2 przy ul. Pl. Marii Skłodowskiej - Curie w Ząbkowicach
Śląskich. 2.2. Zakres prac obejmuje: a) Wyburzenie otworów pod kanały
wentylacyjne, montaż zaprojektowanych kotłów. b) Demontaż istniejących kotłów
na paliwo stałe wraz z armaturą odcinającą, zestawem pomp obiegowych i częścią
instalacji w kotłowni. c) Wyburzenie istniejących drzwi i okna wychodzących na
podwórze z kotłowni. d) Wstawienie nowych drzwi i okna od strony podwórza o
odporności ogniowej EI 60 min. e) Rozebranie drzwi wewnętrznych wraz z futryną
prowadzących do kotłowni i ich montaż po wprowadzeniu kotłów. f) Wykonanie
otworu w posadzce na studzienkę schładzającą. g) Wyburzenie istniejącej
zabudowy czopuchów. h) Wykonanie posadzki z odpowiednim spadkiem w stronę
studzienki schładzającej. i) Wykonanie fundamentu ponad posadzki dla osadzenia
kotłów na paliwo stałe. j) Montaż armatury grzejnej ( kotły, zasobniki c .w.
u.) w pomieszczeniu kotłowni. k) Montaż armatury pomiarowej, regulacyjnej,
odcinającej oraz napędowej. l) Montaż instalacji elektrycznej wraz z
okablowaniem, sterownikami i czujnikami. 3. Kontrakt na roboty budowlane
wymieniony w pkt. 2 podlega realizacji według przepisów ustawy Prawo zamówień
publicznych, przepisów Prawa budowlanego oraz przepisów Kodeksu Cywilnego. 4.
Zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy, który jako formularz stanowi
integralną część SIWZ. 5. Wymagany okres gwarancji jakości oraz rękojmi dla
elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty ( materiały i robociznę)
wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i
podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu
zamówienia wynika z dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót, załączonych do n/n SIWZ lub na stronie
www.zabkowiceslaskie.pl : a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
b) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia c) Dokumentacja
projektowa. d) Rysunki e) Przedmiar 7. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i
urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż projektowane. Wykonawca,
który zastosuje rozwiązania równoważne do opisanych w dokumentacji projektowej
i w specyfikacjach technicznych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez
niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.16.20.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą
Ofertę wadium w wysokości: 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta
złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5)
dowód wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania
następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia
publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1) Zmiany
kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego: a) Wykonawca może dokonywać
zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią
pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę, b)
Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli
uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy lub z
obowiązujących przepisów. 2) Zmiany podwykonawców. 3) Ustawowej zmiany
wysokości podatku VAT. 4) Wystąpienia w nadzorowanych robotach budowlanych
robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia
podstawowego z tym, iż art. 67 ust. 1 pkt. 5 Prawa budowlanego stosuje się
odpowiednio. 5) Wystąpienia przestojów spowodowanych koniecznością usuwania
nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń podziemnych, nieoznaczonych w
dokumentacji projektowej. 6) Wstrzymania robót przez uprawnione organy, z
przyczyn nie wynikających z winy Stron Umowy. 7) Wystąpienia konieczności
ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy. 8) Wystąpienia siły wyższej
uniemożliwiającej zrealizowanie inwestycji lub powodującej konieczność
przesunięcia terminu jej realizacji. 9) Wykonawca może wnioskować o
przedłużenie terminu wykonania przedmiotu Umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie
opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy w
przypadku: a) zawieszenia robót przez Zamawiającego, b) wykopalisk
uniemożliwiających wykonywanie robót, c) klęsk żywiołowych, d) zmian
dokumentacji projektowej, mających wpływ na prowadzenie robót zgodnie z
Harmonogramem. 4. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej,
że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w
terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim
przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu
wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Ślaskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2011 godzina
10:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbkowice Śląskie, 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1
Maja 15, BOP parter, do dnia 19 października 2011r. do godz. 10:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie