Ząbkowice Śląskie: Budowa placów zabaw w
miejscowościach: Bobolice, Sieroszów i Strąkowa na terenie Gminy Ząbkowice
Śląskie
Numer ogłoszenia: 66011 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I.
1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj.
dolnośląskie, tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, faks 74 8155445.
- Adres strony internetowej
zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w miejscowościach:
Bobolice, Sieroszów i Strąkowa na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest
budowa placów zabaw w miejscowościach: Bobolice, Sieroszów i Strąkowa na
terenie gminy Ząbkowice Śląskie. a) Bobolice- działka nr 35/1 zlokalizowana za
budynkiem świetlicy wiejskiej na terenie porośniętym trawą. b) Sieroszów-
działka nr 239 i 240 zlokalizowana w sąsiedztwie budynku kościoła i remizy
strażackiej na terenie zielonym. c) Strąkowa- działka nr 13 zlokalizowana przy
boisku sportowym na terenie zielonym. Na w/w placach zlokalizowane będą
urządzenia zabawowe o konstrukcji drewnianej i wysokości nie przekraczającej
1,0 m. Wszystkie place zabaw powinny być ogrodzone siatką na słupkach
żelbetowych osadzonych w gruncie. Szczegółowy zakres rzeczowy określony jest w
załączonym przedmiarach robót zawierających podstawę wyceny, ilości i normy
robocizny, materiałów i sprzętu , w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i
Odbioru Robót Budowlanych oraz w projektach zagospodarowania terenu. Zaleca się
Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej placu budowy celem
uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia
umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub
mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu placu budowy..
II.1.4)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- DO 20%
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.13-4, 45.22.38.00-4, 45.11.27.23-9.
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł
(słownie: pięć tysięcy złotych).
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- aktualny odpis z
właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1
pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób
fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo
zamówień publicznych wg załącznika nr 5A do siwz;
- III.3.2) Wiedza i
doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykaz robót budowlanych
w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, potwierdzający wykonanie robót budowlanych o wartości nie
mniejszej niż 50 000,00 zł rocznie polegających na budowie placów zabaw,
z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje,
protokoły odbioru) - załącznik nr 3 do siwz
- III.3.3) Potencjał
techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- w przypadku polegania
wykonawcy na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub
zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków, wykonawca udowadnia zamawiającemu,
iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na moment
realizacji zamówienia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna
i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- sprawozdanie finansowe w
całości albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego
rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinią odpowiednio
o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców
niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty
określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy
nie ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - za ten okres - osiągnęli obrót nie mniejszy niż 300 000,00
zł rocznie- załącznik nr 4 do siwz,
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22
ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli
podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o
rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo
jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania
sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz
zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata
obrotowe
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
III.6)
INNE DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz
oferty wraz z dokumentami i oświadczeniami wskazanymi w rozdziale VI siwz,
kosztorys ofertowy, dowód wniesienia wadium.
III.7)
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3)
ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje
się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia
takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śl..
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2011 godzina 10:00,
miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie
Miejskim w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, Biuro
Obsługi Petenta (parter)..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ
Bobolice przedmiar
Sieroszów przedmiar
Strąkowa przedmiar
Projekty zagospodarowania terenów
STWiORB
STWiORB
STWiORB