Urząd
Zamówień Publicznych Al.
Szucha 2/4, 00-582 Warszawa Faks:
(022) 45 87 700 Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane √
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa,
adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Ząbkowice Śląskie Sp.
z o. o. |
|||
Adres
pocztowy: ul. Legnicka 25 |
|||
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie |
Kod pocztowy: 57- 200 |
Województwo: dolnośląskie |
|
Nazwisko
osoby upoważnionej do kontaktów: |
Tel.: 074 151 599 |
||
E-mail: zbkzce @ poczta. onet. Pl |
Fax: 074 8151 765 |
||
Adresy
internetowe (jeżeli
dotyczy) Ogólny adres zamawiającego (URL): nie dotyczy Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL): |
|||
|
|||
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: |
|||
|
√ jak
podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów |
||
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać pod adresem: |
|||
|
√ jak
podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów |
||
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub
oferty należy przesyłać na adres: |
|||
|
√jak
podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów |
||
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub
przedmioty działalności
√ Inny: Towarzystwo Budownictwa
Społecznego Ząbkowice Śląskie Sp.z.o.o. |
√ Budownictwo i obiekty
komunalne |
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych
zamawiających
nie √ |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego BUDOWA
BUDYNKU MIESZKALNEGO 24- RODZINNEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ - OSIEDLE
LETNIE 4 W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH |
|||
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw
lub świadczenia usług |
|||
(a) Roboty budowlane √ |
|||
Wykonanie |
√ |
||
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych Osiedle Letnie 4, Ząbkowice Śląskie Dz. Nr 17 ,16,13/4 obręb Osiedle Wschód |
|||
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego √ |
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) NIE DOTYCZY |
||
II.1.5)
Określenie przedmiotu zamówienia Budowa budynku 24-
rodzinnego, 2- klatkowego, 4- kondygnacyjnego, podpiwniczonego.
Konstrukcja murowa z bloczków
z betonu komórkowego, do 3 kondygnacji szkielet żelbetowy, ściany piwnic z
bloczków betonowych, schody z prefabrykatów żelbetowych, stropy z kanałowych
płyt prefabrykowanych, dach płaski z imitacją mansardową, pokrycie papą
termozgrzewalną, wykończenie mieszkań- panele podłogowe, tynki oraz gładź
gipsowa, w łazienkach i kuchniach płytki podłogowe, umywalka, wanna, WC-
kompakt, kuchenka gazowa, zlewozmywak z szafką. Wewnętrzne instalacje gazowe,
elektryczne oraz sanitarne, indywidualne ogrzewanie z wykorzystaniem
dwufunkcyjnych kotłów gazowych, przyłącze wodne i kanalizacyjne,
zagospodarowanie terenu- parking 24 stanowiska postojowe, dojścia, ławki,
krzewy, żywopłoty. |
||
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających
spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań
określonych przez zamawiającego 1.
Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do siwz 2.
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,( W przypadku składania oferty przez wykonawców
występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego
wykonawcę.) 3.
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, 4.
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, ( W
przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument
musi być złożony przez każdego wykonawcę.) 5.
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru
Karnego w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ( W
przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww.
dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.) 6.
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru
Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ( W
przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww.
dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.) 7.
Wykaz kadry technicznej, przeznaczonej do
realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych
funkcji technicznych w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej - w zakresie instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, sanitarnych
wewnętrznych i elektrycznych Osoby
wymienione wyżej muszą być członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego,
potwierdzone zaświadczeniem wydawanym przez tę izbę. (wg
załącznika nr 1/4 do siwz - wykaz kadry technicznej), (W przypadku składania
oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
ww. warunek wykonawcy musi spełniać co najmniej jeden wykonawca) 8.
Wykazu wybudowanych lub zmodernizowanych istniejących w okresie ostatnich
5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
w tym okresie, co najmniej 2 budynków
mieszkalnych, lub mieszkalno-użytkowych o powierzchni użytkowej min. 800m2
każdy, (wg załącznika nr 1/2do siwz informacje na temat doświadczenia
zawodowego) 9.
Dokumenty (referencje lub równoważny dokument)
od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w
załączniku 1/2do
siwz (informacje na temat doświadczenia zawodowego) zostały wykonane należycie, 10.
Oświadczenia Wykonawcy: (wg załącznika nr 1/3 do siwz) .
O spełnieniu warunków określonych w art. 22 PZP .
O nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP .
O
udzieleniu 48 miesięcznej gwarancji 11.
Kosztorysu, który musi być
wypełniony według wzoru dołączonego do SIWZ 12.
Wykaz robót które wykonawca zamierza powierzyć
podwykonawcom - z zastrzeżeniem, że max 30% wartości realizowanego zadania
może zostać powierzone podwykonawcom, 13.
Zaakceptowany projekt umowy (wg załącznika nr 2do siwz) 14.
Wstępny
harmonogram
rzeczowo-terminowo-finansowy. 15.
Dowód wniesienia wadium |
||
II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
||
|
Słownik główny |
|
Główny
przedmiot |
45.20.00.00-9 |
|
Dodatkowe
przedmioty |
45.10.00.00-8 45.11.12.91-4 45.26.23.00-4 45.26.23.10-7 45.26.23.11-4 45.26.25.20-2 45.32.00.00-6 45.32.10.00-3 45.32.40.00-4 45.41.00.00-4 45.42.11.60-3 45.43.00.00-0 45.31.00.00-3 |
|
II.1.8)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania
informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie
odpowiadającej liczbie części)
nie √ |
||
II.1.9)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej nie √ |
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita
wielkość lub zakres Budowa budynku 24-
rodzinnego, 2- klatkowego, 4- kondygnacyjnego, podpiwniczonego.
Konstrukcja murowa z bloczków
z betonu komórkowego, do 3 kondygnacji szkielet żelbetowy, ściany piwnic z
bloczków betonowych, schody z prefabrykatów żelbetowych, stropy z kanałowych
płyt prefabrykowanych, dach płaski z imitacją mansardową, pokrycie papą
termozgrzewalną, wykończenie mieszkań- panele podłogowe, tynki oraz gładź
gipsowa, w łazienkach i kuchniach płytki podłogowe, umywalka, wanna, WC-
kompakt, kuchenka gazowa, zlewozmywak z szafką. Wewnętrzne instalacje gazowe,
elektryczne oraz sanitarne, indywidualne ogrzewanie z wykorzystaniem
dwufunkcyjnych kotłów gazowych, przyłącze wodne i kanalizacyjne,
zagospodarowanie terenu- parking 24 stanowiska postojowe, dojścia, ławki,
krzewy, żywopłoty. |
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Pożądany Wymagany √ Okres w miesiącach: 12 od daty podpisania umowy |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) 30 000,00zł (trzydzieści tysięcy) |
III.2) Warunki Udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje
i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne,
finansowe i techniczne |
Opis warunków udziału w postępowaniu (z
uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy
którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności
bedącej przedmiotem zamówienia 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują osobami zdolnymi do wykonania umowytj.: a) wybudowali nowe bądź zmodernizowali istniejace w
okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia co najmniej 2 budynki mieszkalne, lub mieszkalno-użytkowe o
powierzchni użytkowej min. 800m2 każdy, b) dysponują osobami do kierowania robotami budowlanymi
, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej - w zakresie instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, sanitarnych
wewnętrznych i elektrycznych Osoby wymienione wyzej muszą być członkami odpowiedniej
izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydawanym przez tę
izbę. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w
postępowaniu: Ocena spełnbienia warunków
wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia / nie spełnia,
na podstawie dokumentów złożnych do oferty zgodnie z SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie
mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1.
Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w
art. 22 ust.1 2.
Oświadczenie
o niepodlegniu wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 3.
Aktualny
odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert 4.
Aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenia , lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert 5.
Aktualnego zaświadczenia z ZUS lub KRUS
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na
ubezpieczenie zdrowotne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert 6.
Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie
ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zmówienia a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia, ze wskazaniem wykonania min. 2 budynków mieszkalnych,
lub mieszkalno użytkowych o powierzchni użytkowej min. 800m2 każdy, wg załącznika do siwz 7.
Przedłożenie pozytywnych referencji stwierdzajacych wybudowanie lub
zmodernizowanie istniejących 2 budynków mieszkalnych, lub mieszkalno-użytkowych
o powierzchni użytkowej min. 800m2 8.
Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji, potwierdzony uprawnieniami do sprawowania samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie wraz z przedłożeniem zaświadczeń z
właściwej izby samorzadu zawodowego osób wskazanych do kierowania robotami
budowlanymi 9.
Wstępny harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy realizacji zamówienia. 10.
kosztorys ofertowy sporządzony
na podstawie przedmiarów robót 11.
dowód wpłaty wadium 12.
zakres robót które wykonawca
zamierza powierzyć podwykonawcom,-z zastrzeżeniem, że max 30% wartości
realizowanego zadania może zostać powierzone podwykonawcom, 13.
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru
Karnego w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ( W
przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww.
dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.) 14.
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru
Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ( W
przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww.
dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.) |
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia |
|
Przetarg
nieograniczony √ |
|
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert (proszę
zaznaczyć właściwe pole (pola)) |
Najniższa cena
√ |
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna nie √ |
|
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1)
Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych
warunków zamówienia (jeżeli
dotyczy): www.zabkowiceslaskie.pl/
BIP |
Opłata (o ile dotyczy) 200 Waluta: PLN Warunki i sposób płatności: gotówka
w kasie lub przelew w przypadku
przesłania materiałów przez Zamawiajacego |
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający
przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub
informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy): NIE DOTYCZY |
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert Data: 27/11/2006 (dd/mm/rrrr)
Godzina: 10:00 |
IV.3.4)
Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub oferty |
PL √ |
IV.3.5)
Termin związania ofertą Do : 26/12/2006 (dd/mm/rrrr) |
IV.3.6)
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert Data: 27/11/2006(dd/mm/rrrr) Godzina: 10:15 Miejsce Towarzystwo
Budownictwa Społecznego ząbkowice Śląskie Sp. z o.o. ul. Legnicka 25 57-200 Ząbkowice Śląskie |
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)
Zamówienie dotyczy projektu/programu
finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ nie √ |
VI.2)
Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy) |
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23/10/2006 (dd/mm/rrrr) |
Prezes Towarzystwa Budownictwa
Społecznego Ząbkowice Śląskie Sp. z o.o.
(-) Antoni Drożdż
Informacja o wyniku postępowania 26-02-2006
Zmiana terminu składania ofert 08-12-2006
Odpowiedzi na zapytania 29-11-2006
Zmiana terminu składania ofert
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Kosztorys ofertowy - budowlany
Kosztorys ofertowy - elektryka
Kosztorys ofertowy - przyłącza
Kosztorys ofertowy - sanitarne
Kosztorys ofertowy - zagospodarowanie terenu
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych