ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
ORG.II.1110-8/08 Ogłoszenie
Nr 8 /2008 z
dnia 07.11.2008 r.
o zmianie ogłoszenia Nr 7 /2008 z dnia 30.10.2008 r.
BURMISTRZA ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
dotyczącego ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko ds. księgowości
w Wydziale Finansowym i Planowania
Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich
1.
Wymagania niezbędne:
Kandydaci przystępujący do naboru winni spełniać przewidziane prawem wymagania określone w art. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych tj. (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).
Ponadto
posiadać:
-
wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku: ekonomia, finanse i
rachunkowość, zarządzanie.
-
min. 2- letnie doświadczenie w pracy na podobnym
stanowisku.
-
bardzo dobra
znajomość przepisów m.in. z zakresu: administracji samorządowej,
ustawy Kodeks postępowania
administracyjnego, ustawy Kodeks pracy, ustawy o systemie ubezpieczeń
społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w
razie choroby i macierzyństwa, ustawy o Narodowym Funduszu Zdrowia, ustawy o
emeryturach i rentach z FUS, ordynacji
podatkowej, ustawy o podatku od osób fizycznych, ustawy o rachunkowości oraz
przepisów wykonawczych do tychże ustaw.
-
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (środowisko
Windows, Word - poczta elektroniczna, Excel, Power Point, Płatnik, E- PFRON,
Płace, Homenet) oraz innych urządzeń biurowych,
znajomość programów/ aplikacji w zakresie sporządzania list płac.
2.
Wymagania dodatkowe:
-
umiejętność planowania i organizowania pracy,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
samodzielność,
-
komunikatywność,
-
wysoka kultura osobista,
-
cechy osobiste: bezstronność, rzetelność, uczciwość kreatywność,
dokładność, obowiązkowość
3.
Zakres wykonywanych zadań:
1.
Sporządzanie list płac pracowników Urzędu.
2.
Prowadzenie dokumentacji zasiłków płatnych z ZUS.
3.
Sporządzanie wszystkich dokumentów rozliczeniowych
wymaganych przez ZUS.
4.
Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z Urzędem
Skarbowym w zakresie podatków od osób fizycznych.
5.
Sporządzanie przelewów.
6.
Sporządzenie sprawozdań z funduszu płac.
7.
Naliczanie ryczałtów za paliwo dla pracowników Urzędu.
8.
Sporządzanie list diet dla radnych.
9. Prowadzenie ewidencji pracowników ubezpieczonych w PZU.
10. Sporządzanie list diet dla członków komisji rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
11. Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z PFRON, Urzędem Pracy.
12. Wydawanie zaświadczeń o zarobkach.
13. Rozliczanie umów zleceń, umów o dzieło.
14. Sporządzanie
dokumentacji rozliczeniowej NFZ.
4.
Wymagane dokumenty:
Wymagane
dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem
zwrotnym i dopiskiem "Nabór na wolne
stanowisko urzędnicze ds. księgowości w Wydziale Finansowym i Planowania Urzędu
Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich do dnia 21 listopada 2008 r. do godz. 15.00 osobiście w siedzibie
Urzędu Miejskiego (Sekretariat I piętro pok. Nr 14) lub pocztą na adres: Urząd
Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1
Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do
Urzędu Miejskiego).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po
wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Wybór
ofert przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O
terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni
odrębnym pismem.
Aplikacje/oferty,
które nie będą spełniały kryteriów formalnych zawartych w ogłoszeniu zostaną
odrzucone. Nie dopuszcza się możliwości uzupełnienia przez kandydatów złożonych
dokumentów.
Ogłoszenie
umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej /www.zabkowiceslaskie.pl/BIP. Data zamieszczenia: 07 listopada 2008 r.
Burmistrz
Ząbkowic Śląskich
(-) Krzysztof Kotowicz