BURMISTRZ
ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
ul. 1 Maja 15, 57- 200 Ząbkowice
Śląskie
tel.
(074) 815 15 77, fax. (074) 815 54 45
e-mail: marcin.orzeszek@zabkowiceslaskie.pl
_______________________________________________________________
OR.2110.2.2012.BG Ogłoszenie OR. Nr 2/2012 z dnia 07.03.2012
r.
BURMISTRZ ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
ogłasza nabór na wolne
stanowisko urzędnicze Podinspektora ds. informatycznych
w Wydziale Organizacyjnym
Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach
Śląskich
Wymiar etatu: 1 etat/ pełny wymiar czasu pracy
I. Wymagania niezbędne:
wynikające z art. 6 ust. 1 i ust. 3 pkt. 2
i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)
5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Biegła znajomość zagadnień informatycznych, obsługa oprogramowania.
7. Dobra znajomość zagadnień technicznych związanych ze sprzętem komputerowym oraz sieciami.
8. Posiadanie znajomości przepisów prawa z zakresu informatyzacji podmiotów publicznych.
9. Umiejętność zarządzania sieciami PCP/IP, IX/SPX, Proxy, Firewall, VPN, zagadnień związanych z hostingiem i DNS.
10. Znajomość systemów operacyjnych Windows, Linux, Open Office i MS Office.
11. Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym posługiwanie się dokumentacja techniczną.
12. Znajomość przepisów prawa dot. dostępu do informacji publicznej, ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ochrony danych osobowych, informacji niejawnych, podpisu elektronicznego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych.
II. Wymagania dodatkowe:
1. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
2. Prawo jazdy kat. B.
3. Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną.
4. Sumienność, zaangażowanie, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.
III. Zakres wykonywanych zadań na
stanowisku:
1.
Obsługa informatyczna Urzędu Miejskiego w tym m.in.:
1)
prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz stosowanych programów i systemów komputerowych,
2)
przechowywanie
wszelkiej dokumentacji dotyczącej komputerów, ich oprogramowania oraz
stosownych licencji,
3)
administrowanie bazami danych i sieciami,
4) wdrażanie,
aktualizacja i nadzór nad oprogramowaniem i licencjami.
5)
instalowanie i konfigurowanie urządzeń komputerowych oraz wszelkiego
oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych,
6) udzielanie
wszelkiej pomocy w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, wdrożenia
oprogramowania oraz rozwiązywanie na bieżąco problemów zgłaszanych przez użytkowników
systemów informatycznych,
7)
wdrażanie i nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów,
8) zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych
przetwarzanych w Urzędzie,
9)
wykonywanie obowiązków administratora systemu informatycznego w myśl
przepisów o ochronie danych osobowych
oraz ochronie informacji niejawnych.
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Stałe godziny pracy (7.00-15.00). Większość czasu pracy w siedzibie Urzędu - pomieszczenie biurowe wyposażone w meble i sprzęt niezbędny do wykonywania pracy i przechowywania dokumentów. Na stanowisku komputer przenośny (laptop), drukarka, skaner, rzutnik, niszczarka, kserokopiarka.
V. Informacja dot. wskaźnika zatrudnienia osób
niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym
datę upublicznienia ogłoszenia tj. w miesiącu lutym 2012 roku wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim przekroczył 6 %.
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora ds. informatycznych w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich” do dnia 21 marca 2012 r. do godz. 15.00 osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (Biuro Obsługi Interesanta, parter) lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie
będą rozpatrywane.
Wybór ofert przeprowadzi Komisja
powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O terminie i miejscu postępowania
kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni w sposób zwyczajowo przyjęty.
Aplikacje/oferty, które nie będą
spełniały kryteriów formalnych zawartych w ogłoszeniu zostaną odrzucone. Nie
dopuszcza się możliwości uzupełnienia przez kandydatów złożonych dokumentów.
Ogłoszenie umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.zabkowiceslaskie.pl/BIP. Data zamieszczenia: 07 marzec 2012 r.
Burmistrz
Ząbkowic Śląskich
(-) Marcin Orzeszek
________
* dokumenty
poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem