ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
ORG/1110/13/2007 Ogłoszenie Nr ORG/13/2007
BURMISTRZ Ząbkowic Śląskich
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds.
obsługi Rady Miejskiej
i jednostek pomocniczych
w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich
1.
Określenie
stanowiska urzędniczego:
Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej i jednostek pomocniczych
2.
Wymagania
niezbędne:
Kandydaci
przystępujący do naboru winni spełniać przewidziane prawem wymagania określone
w art. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z
2001 roku Nr
142, poz. 1593 ze zmianami).
Ponadto posiadać:
-
wykształcenie
wyższe lub średnie, wymagany profil: ekonomiczno-administracyjny
- doświadczenie w pracy na stanowisku ds. obsługi Rady Miejskiej i jednostek pomocniczych,
- doświadczenie zawodowe w pracy, co najmniej półroczny staż pracy przy wykonywaniu podobnych czynności,
-
biegła znajomość obsługi
komputera (Microsoft Office, Excel, Power Point,
obsługa poczty elektronicznej),
- znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
3. Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność,
- umiejętność organizowania pracy (prowadzenie kalendarza i harmonogramu spotkań),
- znajomość stosowania instrukcji kancelaryjnej i procedur biurowych w zakresie tworzenia dokumentacji,
- znajomość reguł obyczajowych w kontaktach międzyludzkich oraz w biurze,
- znajomość problematyki samorządowej,
- umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia,
- znajomość zagadnień z zakresu public relations,
- cechy osobiste: samodzielność, dynamizm, dokładność, rzetelność, bardzo dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne,
- miła aparycja.
4. Zakres wykonywanych zadań:
- protokołowanie, sesji sołtysów i sesji Rady Miejskiej oraz stałych komisji Rady Miejskiej,
- wykonywanie czynności zapewniających Przewodniczącemu sprawne kierowanie pracami Rady Miejskiej,
- prowadzenie rejestru pism wychodzących i przychodzących, wniosków, interpelacji itp.
- kontrolowanie korespondencji i pomoc w realizacji zadań we współpracy z Przewodniczącym Rady Miejskiej, Burmistrzem oraz Sekretarzem Gminy,
- obsługa i pomoc w organizowaniu spotkań wewnętrznych i innych,
-
przekazywanie korespondencji i wniosków do adresatów,
- prowadzenie ewidencji udziału radnych, sołtysów, przewodniczących osiedli w sesjach i komisjach Rady,
- opracowywanie korespondencji zleconej przez Przewodniczącego Rady Miejskiej, Sekretarza Gminy,
- zapewnienie właściwych warunków do przeprowadzenia sesji, zebrań i posiedzeń,
- opracowanie okresowych analiz, sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza, Przewodniczącego Rady Miejskiej, Sekretarza Gminy.
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV).
-
list motywacyjny.
-
oryginał
kwestionariusza dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ze zdjęciem - do
pobrania.
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
-
kserokopie dokumentów
potwierdzających doświadczenie zawodowe na stanowisku ds. obsługi sekretariatu.
-
kserokopie świadectw
pracy.
-
kserokopie zaświadczeń
o ukończonych kursach, szkoleniach (oryginały do wglądu na późniejszym etapie).
-
oświadczenie, że kandydat
nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko
niemu postępowanie karne.
-
oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych
do wykonywania pracy na
ww. stanowisku.
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne
należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds.
obsługi Rady Miejskiej i jednostek pomocniczych" do dnia 12 listopada 2007 roku
do godz. 15.30 osobiście w siedzibie
Urzędu Miejskiego (Sekretariat I piętro
pok. Nr 14) lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15,
57-200 Ząbkowice Śląskie (decyduje
data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie
będą rozpatrywane.
Wybór ofert przeprowadzi Komisja
powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O terminie i miejscu postępowania
kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Ogłoszenie umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.zabkowiceslaskie.pl/BIP.
Data zamieszczenia: 29 października 2007 r.
Burmistrz
Ząbkowic Śląskich
(-) Krzysztof Kotowicz