ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
ORG/1110/12/2007 Ogłoszenie Nr ORG/12/2007
BURMISTRZ Ząbkowic Śląskich
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds.
obsługi sekretarskiej Burmistrza i Zastępców Burmistrza
w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich
1.
Określenie
stanowiska urzędniczego:
Stanowisko ds. obsługi sekretarskiej Burmistrza i Zastępców
Burmistrza
2.
Wymagania
niezbędne:
Kandydaci
przystępujący do naboru winni spełniać przewidziane prawem wymagania określone
w art. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz.
1593 ze zmianami).
Ponadto posiadać:
-
wykształcenie
wyższe lub średnie, wymagany profil: ekonomiczno-administracyjny
- doświadczenie w pracy na stanowisku ds. obsługi sekretariatu,
- doświadczenie zawodowe w pracy, co najmniej półroczny staż pracy przy wykonywaniu podobnych czynności,
-
biegła znajomość
obsługi komputera (Microsoft Office, Excel, Power
Point, obsługa poczty elektronicznej),
- znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
3. Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność,
- umiejętność organizowania pracy (prowadzenie kalendarza i harmonogramu spotkań),
- znajomość stosowania instrukcji kancelaryjnej i procedur biurowych w zakresie tworzenia dokumentacji,
- znajomość reguł obyczajowych w kontaktach międzyludzkich oraz w biurze,
- znajomość problematyki samorządowej,
- umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia,
- znajomość zagadnień z zakresu public relations,
- cechy osobiste: samodzielność, dynamizm, dokładność, rzetelność, bardzo dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne,
- miła aparycja.
4. Zakres wykonywanych zadań:
- prowadzenie terminarza i przestrzeganie obowiązujących terminów spotkań Burmistrza i Zastępców Burmistrza,
- uczestniczenie w organizacji i obsłudze uroczystości oraz świąt z udziałem Burmistrza i Zastępców Burmistrza,
- obsługa centrali telefonicznej , fax-u, itp.
- prowadzenie rejestru spotkań, upoważnień/ pełnomocnictw, zarządzeń itp.
- kontrolowanie korespondencji i pomoc w realizacji zadań we współpracy z pracownikami urzędu,
-
obsługa i pomoc w organizowaniu delegacji służbowych, spotkań wewnętrznych
i innych,
- ewidencjonowanie i nadzór realizacji ustaleń podjętych na naradach z udziałem Burmistrza i Zastępców Burmistrza,
- opracowywanie korespondencji zleconej przez Burmistrza i Zastępców Burmistrza,
- przygotowywanie materiałów na spotkania służbowe,
- opracowanie okresowych analiz, sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw,
-
informowanie
kierownictwa urzędu w zakresie informacji na temat miasta i gminy zawartych w
prasie,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza i Zastępców Burmistrza.
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV).
-
list motywacyjny.
-
oryginał
kwestionariusza dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania.
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
-
kserokopie dokumentów
potwierdzających doświadczenie zawodowe na stanowisku ds. obsługi sekretariatu.
-
kserokopie świadectw
pracy.
-
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,
szkoleniach (oryginały do wglądu w późniejszym etapie).
-
oświadczenie, że
kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się
przeciwko niemu postępowanie karne.
-
oświadczenie o braku
przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku.
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne
należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi
sekretarskiej Burmistrza i Zastępców Burmistrza" do dnia 12 listopada 2007 roku do godz. 15.30
osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (Sekretariat I piętro pok. Nr 14) lub pocztą na adres: Urząd Miejski w
Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do
Urzędu Miejskiego).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie
będą rozpatrywane.
Wybór ofert przeprowadzi Komisja
powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O terminie
i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym
pismem.
Ogłoszenie umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.zabkowiceslaskie.pl/BIP.
Data zamieszczenia: 29 października 2007 r.
Burmistrz
Ząbkowic Śląskich
(-) Krzysztof Kotowicz