OR 1110/6/2007

Ogłoszenie nr OR/6/2007

BURMISTRZ ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Inspektora ds. Zamówień Publicznych w Wydziale Infrastruktury Technicznej

w Urzędzie Miejskim  w Ząbkowicach Śląskich 57-200 Ząbkowice Śląskie ul. 1-go Maja 15                                              

I.   Wymagania niezbędne:     

Kandydaci przystępujący do naboru winni spełniać przewidziane prawem wymagania określone

w art. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 roku   

Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).

Ponadto posiadać:

1.         Wykształcenie wyższe, wymagany profil: prawo, administracja publiczna, ekonomia.

2.         Co najmniej 3-letni staż pracy.

3.         Biegła znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, Word, Power Point) oraz innych urządzeń biurowych.

4.         Prawo jazdy kat. B.

II.   Wymagania dodatkowe:

1.        Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu m.in.:

-   administracji samorządowej,

-   ustawy o finansach publicznych,

-   ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,

-   ustawy Prawo zamówień publicznych,

-   ustawy Kodeks cywilny

-   ustawy Kodeks postępowania cywilnego

III.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przyjmowanie wniosków i opracowywanie trybu udzielenia zamówienia publicznego w oparciu o dane i warunki przedstawione przez Wydział merytoryczny oraz zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. Przygotowywanie wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w oparciu o ustawę  o zamówieniach publicznych.
  3. Przygotowywanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń o przetargach, zaproszeń do składania ofert stosownie do wybranego trybu udzielenia zamówienia.
  4. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

-   sprzedaż Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

-   sporządzanie dokumentacji przetargowej,

-   kontakt z wykonawcami i dostawcami,

-   udzielania odpowiedzi na zapytania dot. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wnioski dostawców i wykonawców.

  1. Uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych.
  2. Nadzorowanie podpisania umowy z wybranym oferentem (terminy, zabezpieczenie należytego wykonania umowy).
  3. Przygotowywanie odpowiedzi na protesty oferentów.
  4. Zatwierdzanie zamówień udzielanych przez wydziały merytoryczne w trybie art. - zamówienie z wolnej ręki.
  5. Prowadzenie ewidencji udzielanych zamówień publicznych.
  6. Szkolenie wewnętrzne pracowników Urzędu z zakresu zamówień publicznych.
  7. Merytoryczny nadzór i aktualizacja BIP w ramach kompetencji wydziału.

IV. Wymagane dokumenty:

1.        List motywacyjny.

2.        Oryginał kwestionariusza dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ze zdjęciem - do pobrania.

3.        Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

4.        Kserokopie świadectw pracy.

5.        Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (oryginały do wglądu na późniejszym etapie).

6.        Kserokopia dokumentu potwierdzającego umiejętności do prowadzenia pojazdów mechanicznych kat. B.

7.        Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.

8.        Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku.

9.        Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem " Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. Zamówień Publicznych w Wydziale Infrastruktury Technicznej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śl. do dnia 12.04.2007 r. do godz. 15.30 osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (Sekretariat I piętro pok. Nr 14) lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1-go Maja 15 57-200  Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Wybór ofert przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

Ogłoszenie umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.zabkowiceslaskie.pl/BIP. Data zamieszczenia: 29.03.2007 r.

                                                                                              Burmistrz Ząbkowic Śląskich

                                                                                                 (-) Krzysztof Kotowicz