ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE

www.zabkowiceslaskie.pl

 

ORG.II.1110-9/08              Ogłoszenie Nr 9 /2008 z dnia 25.11.2008 r.

BURMISTRZ ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH

ogłasza nabór na wolne stanowisko ds. zarządu drogami

w Wydziale Infrastruktury Komunalnej

Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich

 

1.      Wymagania niezbędne:

Kandydaci przystępujący do naboru winni spełniać przewidziane prawem wymagania określone w art. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych tj. (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1593 ze zmianami) oraz:

  1. Wykształcenie wyższe techniczne; specjalność inżynieria lądowa (drogowe obiekty inżynierskie) lub budownictwo.

Dopuszcza się wykształcenie średnie techniczne; specjalność budownictwo i minimum 2 lata pracy na podobnym stanowisku.

  1. Znajomość procedur i przepisów w zakresie przygotowania inwestycji, nadzoru i odbiorów wykonywanych obiektów oraz utrzymania obiektów.
  2. Znajomość obsługi programów komputerowych (EXEL, WORD) oraz programów do kosztorysowania.
  3. Znajomość uregulowań prawnych z zakresu samorządu terytorialnego.
  4. Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
  5. Znajomość przepisów: Prawo Budowlane z przepisami wykonawczymi, Planowanie Przestrzenne, Ustawa o drogach publicznych, Prawo zamówień publicznych.

 

2.      Wymagania dodatkowe:

1.       Uprawnienia budowlane lub drogowe w zakresie nadzorowania i wykonawstwa.

2.       Znajomość sporządzania dokumentacji budowlanych, specyfikacji technicznych, wykonania odbioru robót.

3.       Dokładność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność.

 

3.        Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli przepustów.
  2. Współdziałanie z zarządcami dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych.
  3. Wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego, zamykanie dróg, obiektów mostowych dla ruchu oraz wykonywanie objazdów.
  4. Prowadzenie spraw z zakresu planowania, budowy, utrzymania, ochrony dróg gminnych.
  5. Opiniowanie projektów organizacji ruchu.
  6. Wydawanie zezwoleń na przejścia przez drogi gminne.
  7. Przygotowywanie decyzji administracyjnych.
  8. Udział w pracach komisji przetargowych, odbiorowych.
  9. Sporządzanie kosztorysów.
  10. Sporządzanie sprawozdań z zakresu inwestycji, remontów i utrzymania dróg.
  11. Współpraca z pracownikami urzędu w zakresie przygotowania i składania wniosków o pozyskiwanie środków z  funduszy pozabudżetowych.

 

3.      Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny,
  2. Życiorys (CV),
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- do pobrania,
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. Kserokopie dokumentów o posiadanych uprawnieniach, kursach, szkoleniach,
  6. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  7. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
  8. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
  9. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych  w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia  29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zarządu drogami w Wydziale Infrastruktury Komunalnej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich do dnia 09 grudnia 2008 r.  do godz. 15.00 osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (Sekretariat I piętro pok. Nr 14)  lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15, 57-200  Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

 

Wybór ofert przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

 

Aplikacje/oferty, które nie będą spełniały kryteriów formalnych zawartych w ogłoszeniu zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się możliwości uzupełnienia przez kandydatów złożonych dokumentów.

 

Ogłoszenie umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  www.zabkowiceslaskie.pl/BIP   

Data zamieszczenia: 25 listopada 2008 r.

 

 

 

 

 

                                                                                  Burmistrz Ząbkowic Śląskich

                                                                                  (-) Krzysztof Kotowicz