BURMISTRZ     

                ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH

                                                                          

                        ul. 1 Maja 15, 57- 200 Ząbkowice Śląskie

                       tel. (074) 815 15 77, fax. (074) 815 54 45

                         e-mail: kotowicz@zabkowiceslaskie.pl                                                      
                               _______________________________________________________________

Ogłoszenie ORG Nr 2/2010 z dnia 25.05.2010 r.

BURMISTRZ ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH

ogłasza  drugi nabór na wolne urzędnicze stanowisko ds. ochrony środowiska

w Wydziale Gospodarki Przestrzennej

Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich  (pełny etat)

 

1.      Wymagania niezbędne:

wynikające z art. 6 ust. 1 i ust. 3 pkt. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych  (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) oraz:

 

  1. Wykształcenie wyższe – magister, inżynier; wymagany profil: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, leśnictwo, budownictwo lądowe, planowanie przestrzenne.
  2. Doświadczenie zawodowe poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności lub doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach:              minimum 6 miesięcy.
  3. Obywatelstwo polskie.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Znajomość aktów prawnych:

-  Prawo ochrony środowiska,

-  ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa 

   w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,

-  ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

-  ustawy o ochronie przyrody.

  1. Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
  2. Znajomość ustawy o samorządzie gminnym.

 

2.      Wymagania dodatkowe:

1.       Znajomość obsługi urządzeń technicznych.

2.       Dokładność, rzetelność, odpowiedzialność.

 

3.        Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie spraw będących w obowiązku samorządu terytorialnego a wynikających z przepisów Prawa o ochronie środowiska.

2. Prowadzenie spraw będących w obowiązku samorządu terytorialnego a wynikających z przepisów ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.

3. Prowadzenie spraw będących w obowiązku samorządu terytorialnego a wynikających z przepisów ustawy o ochronie przyrody.

4. Prowadzenie spraw  będących w obowiązku samorządu terytorialnego, wynikających z przepisów o ochronie zwierząt.

5.  Prowadzenie spraw będących w obowiązku jednostek samorządu terytorialnego w zakresie dotyczącym  granic i obszaru aglomeracji

6. Prowadzenie spraw będących w obowiązku  samorządu terytorialnego a wynikających  z przepisów ustawy o odpadach.

7. Prowadzenie spraw będących w obowiązku samorządu terytorialnego a wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

8.  Współpraca  z organami administracji rządowej w zakresie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska.

9.  Wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z upoważnieniem Burmistrza.

10. Współpraca z uprawnionymi organizacjami społecznymi i obywatelami  wynikająca z obowiązujących przepisów prawnych w zakresie ochrony środowiska.

11. Sporządzanie wymaganych sprawozdań dla GUS oraz innych jednostek i instytucji wynikających z  obowiązku na zajmowanym stanowisku.

12. Udział w organizowaniu zamówień publicznych na  wykonanie  zadań będących w  obowiązku inspektora ds. ochrony środowiska.

13. Bieżący nadzór w imieniu gminy nad realizacją zleceń/umów oraz ich rozliczanie pod względem merytoryczno-rachunkowym, będących w  zakresie  obowiązków.

14.  Przygotowywanie  założeń  do projektu budżetu  po stronie wydatków i wpływów, które wynikają z  potrzeb prowadzonych zadań.

 

4.    Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV).
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania.
  4. Kopia dokumentu potwierdzająca obywatelstwo polskie.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
  6. Kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia.
  7. Kserokopie dokumentów o posiadanych uprawnieniach, kursach, szkoleniach.
  8. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  9. Podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
  10. Podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska w Wydziale Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich” do dnia 09 czerwca 2010 r.            do godz. 15.00 osobiście  w siedzibie Urzędu Miejskiego (Biuro Obsługi Petenta, parter) lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15, 57-200  Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

 

Wybór ofert przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

 

Aplikacje/oferty, które nie będą spełniały kryteriów formalnych zawartych w ogłoszeniu zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się możliwości uzupełnienia przez kandydatów złożonych dokumentów.

Ogłoszenie umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.zabkowiceslaskie.pl/BIP. Data zamieszczenia: 25 maja 2010 r.

 

                                                                 Burmistrz Ząbkowic Śląskich

                                                                                  (-) Krzysztof Kotowicz