ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE

www.zabkowiceslaskie.pl

 

ORG.II.1110-5/08               Ogłoszenie Nr  5 /2008 z dnia 22.09.2008 r.

BURMISTRZ ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH

ogłasza nabór na wolne stanowisko ds. księgowości

w Wydziale Finansowym i Planowania

Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich

 

 

1.      Wymagania niezbędne:

 

Kandydaci przystępujący do naboru winni spełniać przewidziane prawem wymagania określone w art. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych  tj. (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).

Ponadto posiadać:

-        wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku: ekonomia, finanse i rachunkowość, zarządzanie i marketing,

-        bardzo dobra znajomość przepisów m.in. z zakresu: administracji samorządowej, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Kodeks pracy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o Narodowym Funduszu Zdrowia, ustawy o emeryturach i rentach z FUS, ordynacji podatkowej, ustawy o podatku od osób fizycznych, ustawy o rachunkowości oraz przepisów wykonawczych do tychże ustaw.

-        bardzo dobra znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, Word - poczta elektroniczna, Excel, Power Point, Płatnik, E- PFRON, Płace, Homenet) oraz innych urządzeń biurowych, znajomość programów/ aplikacji w zakresie sporządzania list płac.

 

2.      Wymagania dodatkowe:

 

-        doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

-        umiejętność planowania i organizowania pracy,

-        umiejętność pracy w zespole,

-        samodzielność,

-        komunikatywność,

-        wysoka kultura osobista,

-        cechy osobiste: bezstronność, rzetelność, uczciwość kreatywność, dokładność, obowiązkowość

 

3.      Zakres wykonywanych zadań:

 

1.      Sporządzanie list płac pracowników Urzędu.

2.      Prowadzenie dokumentacji zasiłków płatnych z ZUS.

3.      Sporządzanie wszystkich dokumentów rozliczeniowych wymaganych przez  ZUS.

4.      Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym w zakresie podatków od osób fizycznych.

5.      Sporządzanie przelewów.

6.      Sporządzenie sprawozdań z funduszu płac.

7.      Naliczanie ryczałtów za paliwo dla pracowników Urzędu.

8.      Sporządzanie list diet dla radnych.

9.      Prowadzenie ewidencji pracowników ubezpieczonych w PZU.

10.  Sporządzanie list diet dla członków komisji rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

11.  Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z PFRON, Urzędem Pracy.

12.  Wydawanie zaświadczeń o zarobkach.

13.  Rozliczanie umów zleceń, umów o dzieło.

14.  Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej NFZ.

 

 

 

4.      Wymagane dokumenty:

 

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV).
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie  - do pobrania.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
  5. Kserokopie dokumentów o posiadanych uprawnieniach, kursach, szkoleniach.
  6. Kserokopie świadectw pracy.
  7. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym.
  8. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.
  9. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia  29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości w Wydziale Finansowym i Planowania Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich do dnia 8 października  2008 r.  do godz. 15.00 osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (Sekretariat I piętro pok. Nr 14) lub pocztą na adres: Urząd Miejski  w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15  57-200  Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

 

Wybór ofert przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

 

Aplikacje/oferty, które nie będą spełniały kryteriów formalnych zawartych w ogłoszeniu zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się możliwości uzupełnienia przez kandydatów złożonych dokumentów.

 

Ogłoszenie umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.zabkowiceslaskie.pl/BIP. Data zamieszczenia: 22 września 2008 r.

 

 

                                  

                       

                                                                                              Burmistrz Ząbkowic Śląskich

                                                                                                  (-) Krzysztof Kotowicz