ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
ORG.II.1110/2/2008 Ogłoszenie Nr 2 /2008
BURMISTRZ ZĄBKOWIC ŚLASKICH
ogłasza nabór na wolne stanowisko
Głównego Księgowego
Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich
1.
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe, wymagany profil: ekonomiczne jednolite studia
magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne
studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe,
-
udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy zawodowej w
księgowości; w tym na stanowiskach określonych w art. 3 ust. 4 ustawy z dnia 22
marca 1990 r. o pracownikach samorządowych,
-
doświadczenie w pracy na stanowisku głównego księgowego,
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z
pełni praw publicznych,
-
niekaralność za przestępstwa przeciwko: mieniu, obrotowi
gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu
terytorialnego, wiarygodności dokumentów oraz za przestępstwo karno skarbowe,
-
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Pakiet Office)
m.in. programów w zakresie księgowania i sporządzania sprawozdawczości,
-
bardzo dobra znajomość przepisów m.in. z zakresu:
administracji samorządowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o
rachunkowości, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Ordynacja podatkowa,
ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o pomocy publicznej, przepisów
dot. ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
-
nienaganna opinia.
2.
Wymagania dodatkowe:
-
wysoka kultura osobista,
-
umiejętność planowania pracy i zarządzania zespołem ludzkim,
-
umiejętność nawiązywania kontaktów
interpersonalnych i zdolności negocjacyjne,
-
cechy osobiste: bezstronność, rzetelność, uczciwość
kreatywność, dokładność, obowiązkowość
3.
Zakres wykonywanych zadań:
1.
Prowadzenie
rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
polegającymi w szczególności na:
a)
zorganizowaniu sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i
kontroli dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych
i ochrony mienia będącego w posiadaniu jednostki,
b)
bieżącym i prawidłowym prowadzeniu księgowości oraz
sporządzaniu kalkulacji wynikowej kosztów wykonywanych zadań i sprawozdawczości
finansowej w sposób umożliwiający terminowe przekazywanie rzetelnych informacji
ekonomicznych,
c)
terminowe i prawidłowe rozliczanie osób majątkowo
odpowiedzialnych za powierzone mienie oraz prawidłowe i terminowe dokonywanie
rozliczeń finansowych,
d)
kierowaniu i
nadzorowaniu całokształtu prac z zakresu rachunkowości wykonywanych przez
poszczególnych pracowników działu finansowo-ksiegowego,
w tym: nadzór i realizacja przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
oraz ustawy o
powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym.
2.
Prowadzenie gospodarki finansowej urzędu zgodnie z
obowiązującymi zasadami polegającymi na:
a)
wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi,
b)
przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości
pieniężnych,
c)
zapewnieniu terminowego ściągania należności i dochodzenia
roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań,
d)
dokonywaniu wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych z
planem finansowym (sprawdzanie dokumentu pod względem formalno-rachunkowym),
e)
sporządzaniu deklaracji podatkowej VAT w oparciu o prowadzone
rejestry,
f)
opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych dotyczących
prowadzenia rachunkowości, w tym: zakładowego planu kont, prowadzenia i
rozliczania inwentaryzacji,
g)
sporządzanie sprawozdań finansowych w pełnym zakresie tj.
sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych wraz z bilansami,
3.
Zastępowanie Skarbnika Gminy w czasie jego
nieobecności z zakresie otrzymanych uprawnień.
4.
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys (CV),
-
oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o
zatrudnienie ze zdjęciem - do pobrania,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
kserokopie dokumentów o posiadanych uprawnieniach, kursach,
szkoleniach,
-
kserokopie świadectw pracy,
-
oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania
pracy na stanowisku kierowniczym,
-
oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo
popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o
wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o
ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101,
poz. 926 z późn. zm.).
Wymagane
dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem
zwrotnym i dopiskiem "Nabór na wolne
stanowisko urzędnicze Głównego Księgowego Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach
Śląskich do 09 czerwca 2008 r. do godz. 15.30 osobiście w
siedzibie Urzędu Miejskiego (Sekretariat I piętro pok. Nr 14) lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich,
ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do
Urzędu Miejskiego).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po
wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Wybór
ofert przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O
terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni
odrębnym pismem.
Ogłoszenie
umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej / www.zabkowiceslaskie.pl /BIP. Data zamieszczenia: 19 maja 2008 r.
Burmistrz
Ząbkowic Śląskich
(-) Krzysztof Kotowicz