ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
ORG.II.1110-1/08 Ogłoszenie
1/2008
BURMISTRZ Ząbkowic Śląskich
ogłasza nabór na
wolne stanowisko urzędnicze - Strażnika Miejskiego- 2 etaty
w Urzędzie
Miejskim w Ząbkowicach Śląskich
1.
Określenie
stanowiska urzędniczego:
strażnik miejski - aplikant
2.
Wymagania
:
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ukończyła 21 lat,
-
korzysta z pełni praw publicznych,
-
posiada co najmniej wykształcenie średnie,
-
cieszy się nienaganną opinią,
-
jest sprawna pod względem fizycznym i psychicznym,
-
nie była karana sądownie,
-
ma uregulowany stosunek do służby wojskowej.
b. Wymagana
znajomość przepisów prawnych:
-
Ustawa o strażach
gminnych i wynikających z niej przepisów wykonawczych,
-
Ustawa Prawo o
wykroczeniach,
-
Ustawa Kodeks
postępowania administracyjnego,
-
Ustawa o ochronie
informacji niejawnych,
-
Ustawa o ochronie
danych osobowych
3. Wymagania dodatkowe:
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-
prawo jazdy kat. "B",
-
znajomość obsługi komputera: programy Word, Excel,
-
odporność na stres,
-
umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
-
umiejętność pracy w zespole
-
zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
-
zachowanie życzliwości w kontaktach z obywatelami, podwładnymi,
przełożonymi i współpracownikami,
-
dyspozycyjność, kreatywność, skrupulatność,
terminowość, cierpliwość,
-
poczucie odpowiedzialności.
-
gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
4.
Zakres wykonywanych zadań:
-
ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
-
czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego - w
zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,
-
współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i
skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,
-
zabezpieczenie
miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych
takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia
właściwych służb, a także ustalanie, w miarę możliwości świadków zdarzenia,
-
ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej,
-
współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie
porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych,
-
doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień
lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do
zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających
ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób,
-
informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń,
a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie
popełnieniu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i
współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i
organizacjami społecznymi,
-
konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości
pieniężnych dla potrzeb gminy.
Zadania realizowane
są w czasie służby patrolowej w miejscu i czasie zgodnie z wytycznymi
postawionymi na codziennej odprawie zadaniowej.
5.
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys zawodowy ze zdjęciem,
-
oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo
popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne
-
oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania
pracy na ww. stanowisku,
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenie
i kwalifikacje,
-
kopie świadectw pracy,
-
kopie dokumentu potwierdzającego uregulowany stosunek do
służby wojskowej,
-
dowód osobisty (kopia).
Wymagane
dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101,
poz. 926) oraz ustawą z 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1953 z późniejszymi zmianami)."
Uwaga:
Kandydat, który wybrany zostanie w
drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do przedłożenia
orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania
czynności strażnika miejskiego wystawione przez uprawnioną jednostkę zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 1 września 2004 r. Dz. U. Nr
205 poz. 2105 z 2004 r.
Wymagane
dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem
zwrotnym i dopiskiem "Nabór na wolne
stanowisko urzędnicze "
do dnia 10 czerwca
2008 roku do godz. 15.30
osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (Sekretariat I piętro pok. Nr 14) lub
pocztą na adres: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15,
57-200 Ząbkowice Śląskie (decyduje data
wpływu do Urzędu Miejskiego).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po
wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Wybór
ofert przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O
terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni
odrębnym pismem.
Ogłoszenie
umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej / www.zabkowiceslaskie.pl /BIP.
Data
zamieszczenia: 19 maja 2008 r.
Burmistrz
Ząbkowic Śląskich
(-)
Krzysztof Kotowicz