ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE

                       www.zabkowiceslaskie.pl                   

 

ORG.II.1110-3/08                         Ogłoszenie Nr  3 /2008

BURMISTRZ ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH

ogłasza nabór na wolne stanowisko

Kierownika Wydziału Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości

Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich

 

1.      Wymagania niezbędne:

Kandydaci przystępujący do naboru winni spełniać przewidziane prawem wymagania określone w art. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych               tj. (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).

Ponadto posiadać:

-        wykształcenie wyższe - preferowany profil: prawo, administracja publiczna, ekonomia, zarządzanie i marketing.

-        udokumentowany 5-letni staż pracy zawodowej, w tym co najmniej 2-letni staż pracy  na stanowiskach urzędniczych w jednostkach administracji publicznej,

-        bardzo dobra znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, Word - poczta elektroniczna, Excel, Power Point) oraz  programów /aplikacji w zakresie ewidencji ludności, dowodów osobistych

-        bardzo dobra znajomość przepisów m.in. z zakresu: administracji samorządowej, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych, ustawy Prawo działalności gospodarczej, ustawy o powszechnym obowiązku obrony,

 

2.      Wymagania dodatkowe:

-        doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

-        wysoka kultura osobista,

-        umiejętność planowania pracy i zarządzania zespołem ludzkim,

-        umiejętność nawiązywania  kontaktów interpersonalnych i zdolności negocjacyjne,

-        cechy osobiste: bezstronność, rzetelność, uczciwość kreatywność, dokładność, obowiązkowość

 

3.      Zakres wykonywanych zadań:

1.                               Organizowanie pracy wydziału w sposób umożliwiający terminowe i fachowe załatwianie spraw m.in. wydawanie decyzji, postanowień i zaświadczeń z zakresu administracji publicznej, będących w kompetencji wydziału.

 

2.      Przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego na wniosek stron lub z urzędu w sprawach z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych, działalności gospodarczej i spraw wojskowych.

 

3.      Opracowywanie prognoz, analiz i sprawozdań w zakresie działania wydziału.

 

4.      Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał  i zarządzeń  oraz projektu budżetu w części dotyczącej zakresu działania  wydziału i nadzór nad ich realizacją.

 

5.      Prowadzenie kartoteki stałych i byłych mieszkańców gminy.

 

6.      Prowadzenie rejestrów:

- osób, które zrzekły się obywatelstwa polskiego,

- migracji, emigracji , zgonów, małżeństw,

- wyborców,

- ewidencji i skorowidza pobytu czasowego cudzoziemców.

 

7.      Współpraca z prokuraturą, sądami, policją i zakładami pracy.

 

8.      Prowadzenie prac związanych z przygotowaniem do wyborów i sporządzanie spisów wyborców.

 

9.      Prowadzenie spraw repatriacyjnych.

 

10.   Nadzór nad realizacją zadań z zakresu zarządzania kryzysowego.

 

4.      Wymagane dokumenty:

-        list motywacyjny,

-        życiorys (CV),

-        oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ze zdjęciem        - do pobrania,

-        kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

-        kserokopie dokumentów o posiadanych uprawnieniach, kursach, szkoleniach,

-        kserokopie świadectw pracy,

-        oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,

-        oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

-        oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

-        oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia  29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Kierownika Wydziału Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości  Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich                         do dnia 15 września 2008 r.  do godz. 15.30 osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (Sekretariat      I piętro pok. Nr 14)  lub pocztą na adres: Urząd Miejski  w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15         57-200  Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

 

Wybór ofert przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

 

Aplikacje/oferty, które nie będą spełniały kryteriów formalnych zawartych w ogłoszeniu zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się możliwości uzupełnienia przez kandydatów złożonych dokumentów.

 

Ogłoszenie umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.zabkowiceslaskie.pl/BIP. Data zamieszczenia: 14 sierpnia 2008 r.

 

 

 

 

 

                                                                                              Burmistrz Ząbkowic Śląskich

                                                                                                  (-) Krzysztof Kotowicz