ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
ORG.II.1110-3/08 Ogłoszenie Nr 3 /2008
BURMISTRZ ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
ogłasza nabór na wolne stanowisko
Kierownika Wydziału Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości
Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich
1.
Wymagania
niezbędne:
Kandydaci
przystępujący do naboru winni spełniać przewidziane prawem wymagania określone
w art. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych
tj. (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).
Ponadto posiadać:
-
wykształcenie wyższe - preferowany profil: prawo, administracja
publiczna, ekonomia, zarządzanie i marketing.
- udokumentowany 5-letni staż pracy zawodowej, w tym co najmniej 2-letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach administracji publicznej,
-
bardzo dobra
znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, Word - poczta elektroniczna,
Excel, Power Point) oraz
programów /aplikacji w zakresie ewidencji ludności, dowodów
osobistych
-
bardzo dobra znajomość przepisów m.in. z zakresu:
administracji samorządowej, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych, ustawy Prawo działalności
gospodarczej, ustawy o powszechnym obowiązku obrony,
2.
Wymagania dodatkowe:
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-
wysoka kultura osobista,
-
umiejętność planowania pracy i zarządzania zespołem ludzkim,
-
umiejętność nawiązywania kontaktów
interpersonalnych i zdolności negocjacyjne,
-
cechy osobiste: bezstronność, rzetelność, uczciwość
kreatywność, dokładność, obowiązkowość
3.
Zakres wykonywanych zadań:
1.
Organizowanie
pracy wydziału w sposób umożliwiający terminowe i fachowe załatwianie spraw
m.in. wydawanie decyzji, postanowień i zaświadczeń z zakresu administracji
publicznej, będących w kompetencji wydziału.
2.
Przeprowadzenie
postępowania wyjaśniającego na wniosek stron lub z urzędu w sprawach z zakresu
ewidencji ludności, dowodów osobistych, działalności gospodarczej i spraw wojskowych.
3.
Opracowywanie
prognoz, analiz i sprawozdań w zakresie działania wydziału.
4.
Nadzór nad przygotowywaniem
projektów uchwał i
zarządzeń oraz projektu budżetu w części
dotyczącej zakresu działania wydziału i
nadzór nad ich realizacją.
5.
Prowadzenie
kartoteki stałych i byłych mieszkańców gminy.
6.
Prowadzenie
rejestrów:
- osób, które
zrzekły się obywatelstwa polskiego,
- migracji, emigracji , zgonów, małżeństw,
- wyborców,
- ewidencji i
skorowidza pobytu czasowego cudzoziemców.
7. Współpraca z prokuraturą, sądami, policją i zakładami
pracy.
8.
Prowadzenie prac
związanych z przygotowaniem do wyborów i sporządzanie spisów wyborców.
9.
Prowadzenie spraw
repatriacyjnych.
10.
Nadzór nad
realizacją zadań z zakresu zarządzania kryzysowego.
4.
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys (CV),
-
oryginał
kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ze zdjęciem - do pobrania,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
kserokopie dokumentów o posiadanych uprawnieniach, kursach,
szkoleniach,
-
kserokopie świadectw pracy,
-
oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania
pracy na stanowisku kierowniczym,
-
oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo
popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o
wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o
ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101,
poz. 926 z późn. zm.).
Wymagane
dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem
zwrotnym i dopiskiem "Nabór na wolne
stanowisko urzędnicze Kierownika Wydziału Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości Urzędu
Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich do dnia 15 września 2008
r. do godz. 15.30 osobiście w
siedzibie Urzędu Miejskiego (Sekretariat
I piętro pok. Nr 14) lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15 57-200
Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po
wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Wybór
ofert przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O
terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni
odrębnym pismem.
Aplikacje/oferty,
które nie będą spełniały kryteriów formalnych zawartych w ogłoszeniu zostaną
odrzucone. Nie dopuszcza się możliwości uzupełnienia przez kandydatów złożonych
dokumentów.
Ogłoszenie
umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej /www.zabkowiceslaskie.pl/BIP. Data zamieszczenia: 14 sierpnia 2008 r.
Burmistrz
Ząbkowic Śląskich
(-) Krzysztof Kotowicz