ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE

www.zabkowiceslaskie.pl

 

Ogłoszenie ORG Nr 2 /2009 z dnia 18.02.2009 r.

BURMISTRZ ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH

ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko ds. zarządu drogami

w Wydziale Infrastruktury Komunalnej

Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich

 

1.      Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe techniczne; specjalność inżynieria lądowa (drogowe obiekty inżynierskie) lub budownictwo.

Dopuszcza się wykształcenie średnie techniczne; specjalność budownictwo i minimum 2 lata pracy na podobnym stanowisku.

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Znajomość procedur i przepisów w zakresie przygotowania inwestycji, nadzoru i odbiorów wykonywanych obiektów oraz utrzymania obiektów.
  6. Znajomość obsługi programów komputerowych (EXEL, WORD) oraz programów do kosztorysowania.
  7. Znajomość uregulowań prawnych z zakresu samorządu terytorialnego.
  8. Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
  9. Znajomość przepisów: Prawo Budowlane z przepisami wykonawczymi, Planowanie Przestrzenne, Ustawa o drogach publicznych, Prawo zamówień publicznych.

 

2.      Wymagania dodatkowe:

1.       Uprawnienia budowlane lub drogowe w zakresie nadzorowania i wykonawstwa.

2.       Znajomość sporządzania dokumentacji budowlanych, specyfikacji technicznych, wykonania odbioru robót.

3.       Dokładność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność.

 

3.        Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli przepustów.
  2. Współdziałanie z zarządcami dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych.
  3. Wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego, zamykanie dróg, obiektów mostowych dla ruchu oraz wykonywanie objazdów.
  4. Prowadzenie spraw z zakresu planowania, budowy, utrzymania, ochrony dróg gminnych.
  5. Opiniowanie projektów organizacji ruchu.
  6. Wydawanie zezwoleń na przejścia przez drogi gminne.
  7. Przygotowywanie decyzji administracyjnych.
  8. Udział w pracach komisji przetargowych, odbiorowych.
  9. Sporządzanie kosztorysów.
  10. Sporządzanie sprawozdań z zakresu inwestycji, remontów i utrzymania dróg.
  11. Współpraca z pracownikami urzędu w zakresie przygotowania i składania wniosków o pozyskiwanie środków z  funduszy pozabudżetowych.

 

 

4.    Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV).
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania.
  4. Kopia dokumentu potwierdzająca obywatelstwo polskie.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
  6. Kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia.
  7. Kserokopie dokumentów o posiadanych uprawnieniach, kursach, szkoleniach.
  8. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  9. Podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.
  10. Podpisana klauzula o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r.  o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)."

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zarządu drogami w Wydziale Infrastruktury Komunalnej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich do dnia 20 marca 2009 r.  do godz. 15.00 osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (Biuro Obsługi Petenta - parter) lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich,   ul. 1 Maja 15, 57-200  Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

 

Wybór ofert przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

 

Aplikacje/oferty, które nie będą spełniały kryteriów formalnych zawartych w ogłoszeniu zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się możliwości uzupełnienia przez kandydatów złożonych dokumentów.

 

Ogłoszenie umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.zabkowiceslaskie.pl/BIP.

Data zamieszczenia: 18 lutego 2009 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                  Burmistrz Ząbkowic Śląskich

                                                                                  (-) Krzysztof Kotowicz