ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
ORG.II.1110-1/08 Ogłoszenie 1/2008
BURMISTRZ Ząbkowic Śląskich
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
- aplikant Straży Miejskiej - 2 etaty
w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich
1.
Określenie
stanowiska urzędniczego: aplikant Straży
Miejskiej
2.
Wymagania :
-
posiada obywatelstwo polskie,
- ukończyła 21 lat,
- korzysta z pełni praw publicznych,
-
posiada co najmniej wykształcenie średnie,
- cieszy się nienaganną opinią,
- jest sprawna pod względem fizycznym i psychicznym,
- nie była karana sądownie,
- ma uregulowany stosunek do służby wojskowej.
b. Znajomość przepisów prawnych:
- Ustawa o strażach gminnych i wynikających z niej przepisów wykonawczych,
- Ustawa Prawo o wykroczeniach,
- Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawa o ochronie danych osobowych
3. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- prawo jazdy kat. "B",
- znajomość obsługi komputera: programy Word, Excel,
- odporność na stres,
- umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
- umiejętność pracy w zespole,
- zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
- zachowanie życzliwości w kontaktach z obywatelami, podwładnymi, przełożonymi i współpracownikami,
- dyspozycyjność,
- kreatywność, skrupulatność, terminowość, cierpliwość,
- poczucie odpowiedzialności.
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
4. Zakres wykonywanych zadań:
- ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
- czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego - w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,
- współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,
- zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalanie, w miarę możliwości świadków zdarzenia,
- ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej,
-
współdziałanie z
organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i
imprez publicznych,
- doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób,
- informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnieniu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi,
- konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy.
Zadania realizowane są w czasie służby patrolowej w miejscu i czasie zgodnie z wytycznymi postawionymi na codziennej odprawie zadaniowej.
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
- życiorys zawodowy ze zdjęciem,
-
oświadczenie, że kandydat nie był karany za
przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu
postępowanie karne
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku,
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie
wykształcenie i kwalifikacje,
- kopie świadectw pracy,
-
kopie dokumentu potwierdzającego uregulowany
stosunek do służby wojskowej,
- kopia dowodu osobistego
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002
r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1953 z późniejszymi zmianami)."
Uwaga:
Kandydat, który wybrany zostanie w drodze naboru, przed zawarciem umowy
zobowiązany będzie do przedłożenia orzeczenia lekarskiego o braku
przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności strażnika miejskiego
wystawione przez uprawnioną jednostkę zgodnie z rozporządzeniem Ministra
Zdrowia z 1 września 2004 r. Dz. U. Nr 205 poz. 2105 z 2004 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne
należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - aplikant
Straży Miejskiej" do dnia 09 maja 2008 roku do godz. 15.30 osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (Sekretariat I piętro pok. Nr 14) lub pocztą na adres:
Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul.
1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie
(decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie
będą rozpatrywane.
Wybór ofert przeprowadzi Komisja
powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O terminie i miejscu postępowania
kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Ogłoszenie umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.zabkowiceslaskie.pl/BIP.
Data zamieszczenia: 16.04.2008 r.
Burmistrz
Ząbkowic Śląskich
(-) Krzysztof Kotowicz