Ogłoszenie Nr OR/11/2007
BURMISTRZ Ząbkowic Śląskich
ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko
urzędnicze Audytora wewnętrznego
w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich
1.
Określenie
stanowiska urzędniczego:
Audytor wewnętrzny
2. Wymagania niezbędne:
-
posiadanie obywatelstwa
polskiego,
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie wyższego wykształcenia; preferowane kierunki: ekonomia, prawo, administracja publiczna
- posiadanie następujących kwalifikacji zawodowych do przeprowadzenia audytu wewnętrznego:
a) certyfikaty: Certified Internal
Audytor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified
Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified
Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control
SelfAssessment (CCSA), Cerified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered
Financial Analyst (CFA), lub
b)
ukończona aplikacja kontrolerska
i złożony egzamin kontrolerski z wynikiem pozytywnym przed komisją powołaną
przez Prezesa Najwyższej Izby Kontroli, lub
c) złożony z wynikiem pozytywnym egzamin kwalifikacyjny na stanowisko inspektora kontroli skarbowej, lub
d) uprawnienia biegłego rewidenta, lub
e)
złożenie do dnia 29 grudnia
2006 r. z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego, o którym mowa
w art. 58 ust. 5 ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z
2005 nr 249 poz. 2104 z późn. zm.).
- udokumentowany co najmniej 2-letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach administracji publicznej,
- nieposzlakowana opinia,
- złożenie oświadczenia lustracyjnego do kierownika jednostki sektora finansów publicznych o którym mowa w art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 14.02.2007 r. o zmianie ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów i ustawy o Instytucie Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu (Dz.U. z 2007 r. Nr 25, poz. 162),
- w przypadku mężczyzn - uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku audytora wewnętrznego,
- bardzo dobra znajomość przepisów m.in. z zakresu: ustawy Prawo zamówień publicznych, administracji samorządowej, procedury administracyjnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, przepisów dot. podatków, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
3. Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność rozwiązywania konfliktów interpersonalnych,
- cechy osobiste: bezstronność, rzetelność, punktualność, uczciwość, staranność, kreatywność, asertywność, systematyczność, subordynacja,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Pakiet Office).
4. Zakres wykonywanych zadań:
- opracowywanie programów zadań audytowych oraz wzorów dokumentów systemów formularzy do wykorzystania w zadaniu audytowym,
- przeprowadzanie i dokumentowanie czynności audytowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi oraz standardami audytu wewnętrznego,
- prowadzenie stałych systemów bieżących akt audytu wewnętrznego zgodnie z obowiązującymi regulacjami,
- badanie systemów zarządzania i kontroli w gminie, w tym procedur kontroli finansowej,
- prowadzenie czynności doradczych, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania jednostki,
- ocena zgodności podejmowanych w gminie działań z prawem oraz z przepisami wewnętrznymi,
- ocena efektywności i gospodarności podejmowanych działań w zakresie systemów zarządzania i kontroli,
- badanie wiarygodności sprawozdań finansowych oraz sprawozdań z wykonania budżetu,
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys (CV),
-
oświadczenia kandydata
o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, o posiadaniu pełnej
zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
dokument poświadczający
wykształcenie wyższe (kserokopia dyplomu ukończenia studiów),
-
kserokopie dokumentów
potwierdzających kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia audytu
wewnętrznego,
-
kopie świadectw pracy,
w tym potwierdzających staż pracy wymagany w pkt 2
niniejszego ogłoszenia,
-
inne dodatkowe
dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, opinie, referencje,
-
oświadczenie o stanie
zdrowia,
-
oświadczenie, że
kandydat złożył oświadczenie lustracyjne, o którym mowa w art. 7 ust. 2 ustawy
z dnia 14.02.2007 r. o zmianie ustawy o ujawnianiu
informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz
treści tych dokumentów i ustawy o Instytucie Pamięci Narodowej - Komisja
Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu (Dz. U. z
2007 r. Nr 25, poz. 162),
-
kserokopia książeczki
wojskowej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne
należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze
Audytor Wewnętrzny" do dnia 10 września 2007 roku do godz. 15.30 osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (Sekretariat I piętro pok. Nr 14) lub pocztą na adres: Urząd Miejski w
Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie (decyduje data
wpływu do Urzędu Miejskiego).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie
będą rozpatrywane.
Wybór ofert przeprowadzi Komisja
powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O
terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni
odrębnym pismem.
Ogłoszenie umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.zabkowiceslaskie.pl/BIP.
Data zamieszczenia:
03
sierpnia 2007 r.
Burmistrz
Ząbkowic Śląskich
(-) Krzysztof Kotowicz