Załącznik nr 1
DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ
W BRASZOWICACH
OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO PRACY
Wymiar: - ½ etatu
1.
Miejsce pracy: Szkoła Podstawowa w Braszowicach
2.
Obowiązki
a. przeprowadzenie kontroli wewnętrznej w zakresie zabezpieczenia i sposobu wykonywania składników majątkowych szkoły,
b. sprawowanie nadzoru nad działalnością gospodarki materialnej i finansowej szkoły
c. prowadzenie gospodarki finansowej szkoły zgodnie z obowiązującymi zasadami
d. opracowywanie budżetu szkoły na każdy rok oraz wniosków w sprawie korekt planów
e. opracowywanie sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i ich analiz
f. naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz zasiłków wypłacanych przez zakład pracy oraz ze środków ZUS i ich ewidencja
g. naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne, Fundusz Pracy, sporządzanie deklaracji ZUS oraz raportów
h. potrącanie zaliczek na podatek dochodowy i sporządzanie wszystkich rozliczeń
i. naliczanie funduszu socjalnego i wypłat funduszu
j. sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości dla potrzeb organu nadzorującego szkolę, GUS, ZUS, Urzędu Skarbowego
k. sporządzanie przelewów z list płac oraz faktur
l. prowadzenie księgi inwentarzowej środków trwałych i nietrwałych
3.
Wymagania niezbędne:
a. ma obywatelstwo państwa Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
b.
ma pełną zdolność do czynności
prawnych oraz korzysta z praw publicznych
c.
nie była prawomocnie skazana za
przestępstwa
d.
spełnia jeden z poniższych
warunków:
-
ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie,
ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające studia magisterskie lub
ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 letnią praktykę w
księgowości,
-
ukończyła średnią policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną
i posiada co najmniej 6 letnią praktykę
w księgowości
-
jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na
podstawie odrębnych przepisów
-
posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do
usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy wydane na
podstawie odrębnych przepisów
e.
ponadto
-
nie była karana zakazem pełnienia funkcji związanych z
dysponowaniem środkami publicznymi
-
posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na
stanowisku kierowniczym
-
nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione
umyślnie
-
cieszy się nieposzlakowaną opinią
4.
Wymagane dokumenty i
oświadczenia:
a.
CV z listem motywacyjnym
b.
Kserokopie poświadczonych
dokumentów potwierdzające
wymagane wykształcenie
c.
Kserokopie świadectw pracy
potwierdzające wymagany staż pracy
d.
Kserokopia dowodu osobistego
e.
Aktualne zaświadczenie o
niekaralności prawomocnym wyrokiem za przestępstwa
f.
Aktualne zaświadczenie o
stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na stanowisku głównego księgowego
g.
Oświadczenie o wyrażeniu
zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w
związku z naborem
5.
Termin i miejsce składania
dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać
osobiście w terminie
do 18 czerwca 2008 r. w siedzibie Szkoły Podstawowej w Braszowicach w godz . 7.oo - 15.oo lub pocztą na adres:
Szkoła Podstawowa
w Braszowicach
Braszowice 76
57-200 Ząbkowice Śl.
Decyduje data stempla pocztowego. Oferty, które
wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie
z dopiskiem
"Nabór na stanowisko
głównego księgowego"
Nabór odbędzie się zgodnie z
ustawą z dnia 22 marca 1990 r.
o pracownikach samorządowych
(tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)
Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne
określone
w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczona na stronie www.zabkowiceslaskie.pl/BIP
Wymagane dokumenty aplikacyjne ( list motywacyjne,
CV), powinny być opatrzone klauzurą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia
procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1977 r. o ochronie
danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
Dyrektor Szkoły Podstawowej
w Braszowicach
Jerzy
Kacik