BURMISTRZ  ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH

                                                                                                                                

                        ul. 1 Maja 15, 57- 200 Ząbkowice Śląskie

                       tel. (074) 815 15 77, fax. (074) 815 54 45

                                        e-mail: marcin.orzeszek@zabkowiceslaskie.pl                                                      
                               _______________________________________________________________

 

OR.2110.5.2011.BG        Ogłoszenie OR. Nr 5/2011 z dnia 19.08.2011 r.

BURMISTRZ ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH

ogłasza  nabór na wolne urzędnicze stanowisko inspektora ds. księgowości

w Wydziale Finansów i Planowania

 Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich

Wymiar etatu: 1 etat/ pełny wymiar czasu pracy

I.  Wymagania niezbędne:

wynikające z art. 6 ust. 1 i ust. 3 pkt. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych  (Dz. U. Nr 223, poz. 1458  ze zm.)

 

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek ekonomia, rachunkowość, finanse publiczne.
  3. Doświadczenie zawodowe: 5 lat pracy na podobnym stanowisku w administracji samorządowej.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

5.      Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6.      Obsługa komputera - znajomość pakietu MS Office/Word, Excel, Power Point, Płatnik, E-PFRON, FK 2000, Homenet, Bestia oraz innych programów/aplikacji w zakresie sporządzania sprawozdań budżetowych i sprawozdań finansowych.

7.      Dobra znajomość przepisów prawa m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ordynacji podatkowej, ustawy o VAT, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej.

 

II.  Wymagania dodatkowe:

       wysoka kultura osobista, rzetelność, uczciwość, duże zaangażowanie w pracę,  samodzielność

       przy wykonywaniu zadań, samodyscyplina, komunikatywność, umiejętność analitycznego 

       i syntetycznego myślenia.

 

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

      W zakresie kosztów i wydatków budżetowych i pozabudżetowych Urzędu Miejskiego:

      1.  Znajomość przepisów dotyczących rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych i zasad (polityki) rachunkowości jednostki.

      2.  Otwieranie  i  zamykanie ksiąg  rachunkowych  zgodnie z  obowiązującymi  przepisami.

3. Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki rzetelnie, bezbłędnie, sprawdzalnie i na bieżąco.

4. Kompletowanie i przygotowywanie otrzymanych, zadekretowanych i sprawdzonych dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych.

5. Bieżące księgowanie dokumentów w zakresie:

- wydatków,

- zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,

- sum depozytowych.

6. Prowadzenie ksiąg rachunkowych:

- dziennik,

- konta księgi głównej (ewidencja syntetyczna),

- konta księgi pomocniczej (ewidencja analityczna).

7. Systematyczna kontrola i uzgadnianie obrotów i sald kont syntetycznych z właściwymi osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie ewidencji pomocniczej.

8. Sporządzanie na koniec każdego okresu sprawozdawczego zestawienia obrotów i sald.

9. Sporządzanie na dzień zamknięcia ksiąg rachunkowych zestawienia sald wszystkich kont ksiąg pomocniczych.

10. Sporządzanie sprawozdań budżetowych (Rb-28S).

11. Sporządzanie innych sprawozdań i raportów wymaganych przepisami o rachunkowości, finansach publicznych oraz na potrzeby wewnętrzne jednostki.

12. Przeprowadzanie rocznej weryfikacji sald kont..

13. Właściwe numerowanie, zabezpieczenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów księgowych.

14. Nanoszenie planów, zmian planów oraz zaangażowania wydatków budżetowych na kontach pozabilansowych zespołu „9” na podstawie posiadanych dokumentów.

15.Sporządzanie niezbędnych wydruków ksiąg rachunkowych.

16. Informowanie bezpośredniego przełożonego o stwierdzonych nieprawidłowościach w procesie opracowania lub zmiany planów finansowych i realizacji budżetu.

 

IV. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV).
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg znormalizowanego druku – do pobrania.
  4. Kserokopia dowodu osobistego*.
  5. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie*.
  6. Kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających zatrudnienie*.
  7. Kserokopie dokumentów o posiadanych uprawnieniach, kursach, szkoleniach*.
  8. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu       z pełni praw publicznych.
  9. Podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
  10. Podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r.   o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. księgowości w Wydziale Finansów i Planowania  w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich” do dnia 02 września 2011 r.      do godz. 15.00 osobiście  w siedzibie Urzędu Miejskiego (Biuro Obsługi Interesanta, parter) lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15,  57-200  Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).

 

 

 

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

 

Wybór ofert przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni w sposób zwyczajowo przyjęty.

 

Aplikacje/oferty, które nie będą spełniały kryteriów formalnych zawartych w ogłoszeniu zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się możliwości uzupełnienia przez kandydatów złożonych dokumentów.

Ogłoszenie umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.zabkowiceslaskie.pl/BIP. Data zamieszczenia: 19 sierpnia 2011 r.

 

 

 

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

________

*  dokumenty poświadczone przez kandydata  za zgodność z oryginałem