UWAGA!

 ZMIANA  - ogłoszenie z 19.02.2007.

Ogłoszenie OR/2/2007

Burmistrz Ząbkowic Śląskich

ogłasza nabór

na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich

1.      Określenie stanowiska urzędniczego:

Audytor wewnętrzny

2.      Wymagania niezbędne:

-        wykształcenie wyższe, wymagany profil: ekonomia, prawo, administracja publiczna,

-        uprawnienia audytora wewnętrznego potwierdzone pozytywnym wynikiem egzaminu przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów,

-        udokumentowany co najmniej 2-letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach administracji publicznej,

-        posiadanie obywatelstwa polskiego,

-        posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej,

-        nieposzlakowana opinia,

-        w przypadku mężczyzn - uregulowany stosunek do służby wojskowej,

-        bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Pakiet Office),

-        posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku audytora wewnętrznego,

-        bardzo dobra znajomość przepisów m.in. z zakresu: ustawy Prawo zamówień publicznych, administracji samorządowej, procedury administracyjnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, przepisów dot. podatków, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.

3.      Wymagania dodatkowe:

-        wysoka kultura osobista,

-        umiejętność rozwiązywania konfliktów interpersonalnych,

-        cechy osobiste: bezstronność, rzetelność, punktualność, uczciwość, staranność, kreatywność, asertywność, systematyczność, subordynacja.

4.      Zakres wykonywanych zadań:

-        badanie systemów zarządzania i kontroli w gminie, w tym procedur kontroli finansowej,

-        prowadzenie czynności doradczych, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania gminy,

-        kontrola finansowa dotycząca procesów związanych z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków publicznych oraz gospodarowaniem mieniem,

-        badanie i porównywanie stanu faktycznego ze stanem wymaganym w zakresie dotyczącym procesów pobierania i gromadzenia środków publicznych, zaciągania zobowiązań finansowych, dokonywania wydatków ze środków publicznych, udzielania zamówień publicznych oraz zwrotu środków publicznych,

-        ocena zgodności podejmowanych w gminie działań z prawem oraz z przepisami wewnętrznymi,

-        ocena efektywności i gospodarności podejmowanych działań w zakresie systemów zarządzania i kontroli,

-        badanie wiarygodności sprawozdań finansowych oraz sprawozdań z wykonania budżetu,

-        ocena przestrzegania zasad gospodarki finansowej w ramach dysponowania posiadanymi środkami oraz przestrzeganie terminów realizacji zadań i zaciągniętych zobowiązań,

-        sporządzanie i realizowanie planów audytu,

-        sporządzanie sprawozdań z wykonania audytu.

5.      Wymagane dokumenty:

-        życiorys (CV),

-        list motywacyjny,

-        oświadczenia kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

-        dokument poświadczający wykształcenie wyższe (kserokopia dyplomu ukończenia studiów),

-        kopia zaświadczenia Ministra Finansów o pozytywnym złożeniu egzaminu na audytora wewnętrznego,

-        kopie świadectw pracy, w tym potwierdzających staż pracy wymagany w pkt 2,

-        inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, opinie, referencje.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze Audytor Wewnętrzny" do 28 lutego 2007 roku do godz. 15.30 osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (Sekretariat I piętro pok. Nr 14)  lub pocztą na adres: Urząd Miejski                                w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15 57-200  Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Wybór ofert przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

Ogłoszenie umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.zabkowiceslaskie.pl/BIP. Data zamieszczenia: 14 lutego 2007 r.

                                                                                  Burmistrz Ząbkowic Śląskich

                                                                               (-) Krzysztof Kotowicz

-