BURMISTRZ ZĄBKOWIC ŚLASKICH
ogłasza nabór na wolne stanowisko
Kierownika Wydziału Infrastruktury Technicznej
Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich ul. 1 Maja 15
I. Wymagania niezbędne.
Kandydaci przystępujący do naboru winni spełniać przewidziane prawem wymagania określone w art. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).
Ponadto posiadać
Prawa budowlanego
Prawa zamówień publicznych
Ustawy o drogach publicznych
Ustawy o ruchu drogowym
Ustawy o samorządzie gminnym
Kodeksu postępowania administracyjnego
Kodeksu postępowania cywilnego
Kodeksu cywilnego
II. Wymagania dodatkowe
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku;
4. Opracowywanie informacji i sprawozdań z realizowanych zadań dla Burmistrza.
5. Współpraca w zakresie sporządzania i rozliczania wniosków dotyczących środków poza budżetowych
na realizację zadań we współpracy z Wydziałem Rozwoju Lokalnego.
IV. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny.
2. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ze zdjęciem - do pobrania
3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
4. kserokopie dokumentów o posiadanych uprawnieniach, kursach, szkoleniach
5. kserokopie świadectw pracy
6. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym
7. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Wydziału Infrastruktury Technicznej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich" do dnia 20 lutego 2007 roku do godz. 15.30 osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (Sekretariat I piętro pok. Nr 14) lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Wybór ofert przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Ogłoszenie umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.zabkowiceslaskie.pl/BIP. Data zamieszczenia: 06 lutego 2007 r.