BURMISTRZ ZĄBKOWIC ŚLASKICH

ogłasza nabór na wolne stanowisko

Kierownika Wydziału Infrastruktury Technicznej

Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich ul. 1 Maja 15

I.                     Wymagania niezbędne.

Kandydaci przystępujący do naboru winni spełniać przewidziane prawem wymagania określone w art. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).

Ponadto posiadać

  1. Wykształcenie wyższe techniczne o kierunku budowlanym lub instalacyjnym, prawo, administracja publiczna.
  2. Udokumentowany pięcioletni staż pracy zawodowej; w tym, co najmniej dwuletni staż pracy na stanowiskach określonych w art. 3 ust. 4 ustawy z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych.
  3. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, Word, Exel, Power Point) oraz innych urządzeń biurowych.
  4. Prawo jazdy kat. B
  5. Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu:

Prawa budowlanego

Prawa zamówień publicznych

Ustawy o drogach publicznych

Ustawy o ruchu drogowym

Ustawy o samorządzie gminnym

Kodeksu postępowania administracyjnego

Kodeksu postępowania cywilnego

Kodeksu cywilnego

II.                   Wymagania dodatkowe            

  1. Doświadczenie na stanowiskach kierowniczych lub samodzielnych
  2. Samodzielność w podejmowaniu decyzji
  3. Umiejętność kierowania i monitorowania pracy zespołu
  4. Przedstawienie koncepcji organizacji pracy Wydziału

III.                 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku;

  1. Planowanie, organizacja i kierowanie pracą Wydziału.
  2. Zarząd drogami i mostami gminnymi.
  3. Prowadzenie inwestycji i remontów związanych z mieniem komunalnym.

        4.   Opracowywanie informacji i sprawozdań z realizowanych zadań dla Burmistrza.

        5.   Współpraca w zakresie sporządzania i rozliczania wniosków dotyczących środków poza budżetowych

              na realizację zadań we współpracy z Wydziałem Rozwoju Lokalnego.

  1. Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych.
  2. Merytoryczny nadzór i aktualizacja BIP w ramach kompetencji wydziału.

IV. Wymagane dokumenty:

1.         list motywacyjny.

2.         oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ze zdjęciem - do pobrania

3.         kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie

4.         kserokopie dokumentów o posiadanych uprawnieniach, kursach, szkoleniach

5.         kserokopie świadectw pracy

6.         oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym

7.         oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

8.         oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia  29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Wydziału Infrastruktury Technicznej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich" do dnia 20 lutego  2007  roku do godz. 15.30 osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (Sekretariat I piętro pok. Nr 14)  lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15 57-200  Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Wybór ofert przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

Ogłoszenie umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  www.zabkowiceslaskie.pl/BIP. Data zamieszczenia: 06 lutego 2007 r.