Ogłoszenie nr 13
BURMISTRZ ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Młodszy Referent - Referent ds. pomocy publicznej w Wydziale Finansowym i Planowania Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich 57-200 Ząbkowice Śląskie ul. 1-go Maja 15
z wynagrodzeniem miesięcznym brutto 1.100 zł
I. Wymagania niezbędne:
Kandydaci przystępujący do naboru winni spełniać przewidziane prawem wymagania określone
w art. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 roku
Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).
Ponadto posiadać:
1. Wykształcenie:
- wyższe
- średnie z kilkuletnim stażem pracy
2. Biegła znajomość obsługi komputera, skanera, kserokopiarki oraz Internetu.
3. Znajomość uregulowań prawnych z zakresu samorządu gminnego.
4. Znajomość obowiązujących ustaw: ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dot. pomocy publicznej (Dz. U. Nr 123 poz. 1291), ustawa z 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2005 Nr 8, poz. 60 ze zm.), ustawa z 10 marca 2006 r. o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej (Dz. U. Nr 52, poz. 379), ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.), ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (tekst jednolity Dz. U. z 1993 r. Nr 94, poz. 431 ze zm.), ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym.
II. Wymagania dodatkowe:
1. Dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność, dyskrecja, kultura osobista.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw z zakresu pomocy publicznej:
- Przyjmowanie wniosków
- Przeprowadzanie postępowania dowodowego
- Wydawanie decyzji przyznających pomoc publiczną
- Wydawanie zaświadczeń o pomocy .
- Sporządzanie sprawozdań z pomocy publicznej.
2. Przyjmowanie wniosków oraz wydawanie decyzji przyznających pomoc w postaci zwrotu
podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji
rolnej.
3. Obsługa programów wymiarowych.
4. Dokonywanie kontroli nieruchomości.
IV. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Oryginał kwestionariusza dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ze zdjęciem - do pobrania.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4. Kserokopie świadectw pracy.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (oryginały do wglądu na późniejszym etapie).
6. Oświadczenie o niekaralności.
7. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem " Dotyczy naboru na stanowisko Młodszy Referent - Referent ds. pomocy publicznej w Wydziale Finansowym i Planowania Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, do dnia 11 października 2006 roku do godz. 15.30 osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (Sekretariat I piętro pok. Nr 14) lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1-go Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Wybór ofert przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Ogłoszenie umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.zabkowiceslaskie.pl/BIP. Data zamieszczenia: 27 września 2006 r.
Burmistrz Ząbkowic Śląskich
(-) Józef Marcinków