Ogłoszenie nr 9

BURMISTRZ ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Młodszy Referent w Wydziale Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim

w Ząbkowicach Śląskich 57-200 Ząbkowice Śląskie ul. 1-go Maja 15

z wynagrodzeniem miesięcznym brutto 1.100 zł

 

I.   Wymagania niezbędne:     

Kandydaci przystępujący do naboru winni spełniać przewidziane prawem wymagania określone

w art. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 roku

Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).

Ponadto posiadać:

1.         Wykształcenie wyższe lub średnie zawodowe (preferowane kierunki: administracja publiczna).

2.         Biegła znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, skanera, kserokopiarki oraz Internetu.

3.         Znajomość uregulowań prawnych z zakresu samorządu terytorialnego.

4.         Znajomość obowiązujących przepisów o ewidencji ludności i dowodach osobistych, oraz przepisów o ochronie danych osobowych.

 

II.   Wymagania dodatkowe:

1.        Pożądane doświadczenie zawodowe; rok pracy w administracji.

2.        Dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność, dyskrecja, kultura osobista.

 

III.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przyjmowanie wniosków dowodowych, weryfikacja danych osobowych, skanowanie wniosków, przekazywanie do Centrum Personalizacji.
  2. Współpraca z KPP w sprawie pobierania dokumentów osobistych, wprowadzenie do systemu SOO, bazy LBD oraz na karty osobowe mieszkańców.
  3. Udzielanie informacji adresowych na wnioski o udostępnienie danych osobowych.
  4. Współpraca z USC.
  5. Sporządzanie rozliczeń z wydanych dowodów.
  6. Roczne sprawozdanie z ww. czynności.

 

 IV. Wymagane dokumenty:

1.        List motywacyjny.

2.        Oryginał kwestionariusza dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ze zdjęciem - do pobrania.

3.        Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

4.        Kserokopie świadectw pracy.

5.        Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (oryginały do wglądu na późniejszym etapie).

6.        Oświadczenie o niekaralności.

7.        Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku.

8.        Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia         29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym  i dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Mł. Referenta w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śl.  do dnia  25 września  2006  roku do godz. 15.30 osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (Sekretariat I piętro pok. Nr 14)   lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1-go Maja 15 57-200  Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Wybór ofert przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O terminie          i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

 

Ogłoszenie umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.zabkowiceslaskie.pl/BIP. Data zamieszczenia: 11 września 2006 r.

 

Burmistrz Ząbkowic Śląskich

                                                                                             (-) Józef Marcinków