Ogłoszenie nr 12

BURMISTRZ ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Młodszy Referent  Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Miejskim

w Ząbkowicach Śląskich 57-200 Ząbkowice Śląskie ul. 1-go Maja 15

z wynagrodzeniem miesięcznym brutto 1.100

 

I.   Wymagania niezbędne:     

Kandydaci przystępujący do naboru winni spełniać przewidziane prawem wymagania określone

w art. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 roku

Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).

Ponadto posiadać:

1.         Wykształcenie wyższe lub średnie.

2.         Biegła znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, skanera, kserokopiarki oraz Internetu.

3.         Znajomość uregulowań prawnych z zakresu samorządu terytorialnego.

4.         Znajomość obowiązujących przepisów o aktach stanu cywilnego, kodeks rodzinny i opiekuńczy, kodeks postępowania administracyjnego.

 

II.   Wymagania dodatkowe:

1.        Pożądane doświadczenie zawodowe; rok pracy w USC lub administracji.

2.        Dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność, dyskrecja, kultura osobista.

 

III.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Sporządzanie odpisów aktów stanu cywilnego.
  2. Sporządzanie pism urzędowych, kserowanie pism, druków.
  3. Porządkowanie archiwum ksiąg stanu cywilnego z lat 1900 – 1945.
  4. Archiwizowanie dokumentacji urzędowej USC zgodnie z obowiązującymi przepisami instrukcji kancelaryjnej.
  5. Bieżąca obsługa interesantów (przyjmowanie podań, wydawanie odpowiednich dokumentów).
  6. Sprawdzanie zgodności danych we wnioskach o wydanie dowodów osobistych.
  7. Wprowadzanie danych z ksiąg stanu cywilnego do programu komputerowego.
  8. Dokonywanie przypisków i wzmianek w aktach stanu cywilnego.
  9. Prowadzenie alfabetycznych skorowidzów do ksiąg stanu cywilnego.
  10. Bieżące uzupełnianie rejestrów korespondencji i decyzji.
  11. Wysyłanie zawiadomień do ewidencji ludności i innych USC o zmianach w treści aktów stanu cywilnego.

 

 IV. Wymagane dokumenty:

1.        List motywacyjny.

2.        Oryginał kwestionariusza dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ze zdjęciem - do pobrania.

3.        Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

4.        Kserokopie świadectw pracy.

5.        Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (oryginały do wglądu na późniejszym etapie).

6.        Oświadczenie o niekaralności.

7.        Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku.

8.        Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia         29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym  i dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Mł. Referenta Urzędu Stanu Cywilnego,  do dnia  25 września  2006  roku do godz. 15.30 osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (Sekretariat I piętro pok. Nr 14)   lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1-go Maja 15 57-200  Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Wybór ofert przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O terminie          i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

 

Ogłoszenie umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.zabkowiceslaskie.pl/BIP. Data zamieszczenia: 11 września 2006 r.

 

                                                                                        Burmistrz Ząbkowic Śląskich

                                                                                             (-) Józef Marcinków