Ogłoszenie OR/4/2007  Burmistrza Ząbkowic Śląskich

z dnia 19.02.2007 r. o zmianie ogłoszenia OR/2/2007 zamieszczonego  w dniu 14.02.2007 r. w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze Audytora wewnętrznego

w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich

1.      Określenie stanowiska urzędniczego:  Audytor wewnętrzny

2.   Wymagania niezbędne:

-        posiadanie obywatelstwa polskiego,

-        pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,             

-        niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-        posiadanie wyższego wykształcenia; preferowane kierunki: ekonomia, prawo, administracja publiczna

-        posiadanie następujących kwalifikacji zawodowych do przeprowadzenia audytu wewnętrznego:

a)      certyfikaty: Certified Internal Audytor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control SelfAssessment (CCSA), Cerified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub

b)      ukończona aplikacja kontrolerska i złożony egzamin kontrolerski z wynikiem pozytywnym przed komisją powołaną przez Prezesa Najwyższej Izby Kontroli, lub

c)      złożony z wynikiem pozytywnym egzamin kwalifikacyjny na stanowisko inspektora kontroli skarbowej, lub

d)      uprawnienia biegłego rewidenta, lub

e)      złożenie do dnia 29 grudnia 2006 r. z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego, o którym mowa w art. 58 ust. 5 ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 nr 249 poz. 2104)

-        udokumentowany co najmniej 2-letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych           w jednostkach administracji publicznej,

-        nieposzlakowana opinia,

-        w przypadku mężczyzn - uregulowany stosunek do służby wojskowej,

-        posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku audytora wewnętrznego,

-        bardzo dobra znajomość przepisów m.in. z zakresu: ustawy Prawo zamówień publicznych, administracji samorządowej, procedury administracyjnej, ustawy            o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, przepisów dot. podatków, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.

  1. Wymagania dodatkowe: 

-        wysoka kultura osobista,

-        umiejętność rozwiązywania konfliktów interpersonalnych,

-        cechy osobiste: bezstronność, rzetelność, punktualność, uczciwość, staranność,  

      kreatywność, asertywność, systematyczność, subordynacja.

-        bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Pakiet Office).

4.      Zakres wykonywanych zadań:

-        badanie systemów zarządzania i kontroli w gminie, w tym procedur kontroli finansowej,

-        prowadzenie czynności doradczych, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania gminy,

-        kontrola finansowa dotycząca procesów związanych z gromadzeniem                                    i rozdysponowaniem środków publicznych oraz gospodarowaniem mieniem,

-        badanie i porównywanie stanu faktycznego ze stanem wymaganym w zakresie dotyczącym procesów pobierania i gromadzenia środków publicznych, zaciągania zobowiązań finansowych, dokonywania wydatków ze środków publicznych, udzielania zamówień publicznych oraz zwrotu środków publicznych,

-        ocena zgodności podejmowanych w gminie działań z prawem oraz z przepisami wewnętrznymi,

-        ocena efektywności i gospodarności podejmowanych działań w zakresie systemów zarządzania i kontroli,

-        badanie wiarygodności sprawozdań finansowych oraz sprawozdań z wykonania budżetu,

-        ocena przestrzegania zasad gospodarki finansowej w ramach dysponowania posiadanymi środkami oraz przestrzeganie terminów realizacji zadań i zaciągniętych zobowiązań,

-        sporządzanie i realizowanie planów audytu,

-        sporządzanie sprawozdań z wykonania audytu.

5.      Wymagane dokumenty:

-        życiorys (CV),

-        list motywacyjny,

-        oświadczenia kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,             o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

-        dokument poświadczający wykształcenie wyższe (kserokopia dyplomu ukończenia studiów),

-        kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia audytu wewnętrznego,

-        kopie świadectw pracy, w tym potwierdzających staż pracy wymagany w pkt 2,

-        inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, opinie, referencje,

-        oświadczenie o stanie zdrowia,

-        kserokopia książeczki wojskowej.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze Audytor Wewnętrzny" do dnia 05 marca 2007 roku do godz. 15.30 osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (Sekretariat           I piętro pok. Nr 14)  lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15               57-200  Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Wybór ofert przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O terminie                    i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

Ogłoszenie umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.zabkowiceslaskie.pl/BIP. Data zamieszczenia: 19 lutego 2007 r.

                                                                                  Burmistrz Ząbkowic Śląskich

                                                                               (-) Krzysztof Kotowicz