ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
OR/1110/9/2007 Ogłoszenie Nr OR/9/2007
BURMISTRZ Ząbkowic Śląskich
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Asystent Burmistrza
w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich
1. Określenie stanowiska urzędniczego: Asystent Burmistrza
2. Wymagania niezbędne:
Kandydaci przystępujący do naboru winni spełniać przewidziane prawem wymagania określone w art. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).
Ponadto posiadać:
- wykształcenie wyższe magisterskie, wymagany profil: administracja, prawo,
- udokumentowany 5-letni staż pracy zawodowej;
- doświadczenie zawodowe na stanowisku ds. obsługi sekretariatu,
- biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, Excel, Power Point, obsługa poczty elektronicznej),
- ogólna znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
3. Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność,
- umiejętność organizowania pracy (prowadzenie kalendarza i harmonogramu spotkań),
- znajomość stosowania instrukcji kancelaryjnej i procedur biurowych w zakresie tworzenia dokumentacji,
- znajomość reguł obyczajowych w kontaktach międzyludzkich oraz w biurze,
- znajomość problematyki samorządowej,
- umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia,
- znajomość zagadnień z zakresu public relations,
- cechy osobiste: samodzielność, dynamizm, dokładność, rzetelność, bardzo dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne,
- miła aparycja.
4. Zakres wykonywanych zadań:
- prowadzenie terminarza i przestrzeganie obowiązujących terminów spotkań burmistrza,
- współpraca z mediami i kreowanie wizerunku burmistrza,
- kontrolowanie korespondencji i pomoc w realizacji zadań we współpracy z pracownikami gminy,
- obsługa i pomoc w organizowaniu delegacji służbowych, spotkań wewnętrznych i innych,
- asystowanie w czasie wyjazdów i spotkań służbowych,
- ewidencjonowanie i nadzór realizacji ustaleń podjętych na naradach z udziałem burmistrza,
- opracowywanie korespondencji zleconej przez burmistrza,
- przygotowywanie materiałów do wystąpień burmistrza,
- realizowanie zadań związanych z wykonywaniem przez burmistrza funkcji reprezentacyjnych,
- uczestniczenie w organizacji i obsłudze uroczystości i świąt z udziałem burmistrza,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez burmistrza.
5. Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV).
- List motywacyjny.
- Oryginał kwestionariusza dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ze zdjęciem - do pobrania.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe na stanowisku ds. obsługi sekretariatu.
- Kserokopie świadectw pracy.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (oryginały do wglądu na późniejszym etapie).
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego umiejętności do prowadzenia pojazdów mechanicznych kat. B.
- Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Asystenta Burmistrza" do dnia 30 kwietnia 2007 roku do godz. 14.30 osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (Sekretariat I piętro pok. Nr 14) lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Wybór ofert przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Ząbkowic Śląskich. O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Ogłoszenie umieszczono na tablicach ogłoszeń Urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.zabkowiceslaskie.pl/BIP.
Data zamieszczenia: 16 kwietnia 2007 r.
Burmistrz Ząbkowic Śląskich
(-) Krzysztof Kotowicz