AZBEST!!!
Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich informuje osoby fizyczne z terenu Miasta i Gminy Zabkowice Śląskie o obowiązku przedkładania Burmistrzowi informacji oraz aktualizacji informacji o wyrobach zawierających azbest znajdujących się na terenie nieruchomości będącej w ich władaniu.
Termin złożenia informacji upłynął w dniu 31 stycznia 2007 r.
Właściciel, zarządca lub użytkownik miejsc w których był lub jest wykorzystywany azbest lub wyroby zawierające azbest jest zobowiązany na podstawie art. 162 ust 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627 - z późniejszymi zmianami) i § 7 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2003 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz. U. Nr 192, poz. 1876) do dokonania inwentaryzacji zastosowanych wyrobów zawierających azbest, poprzez sporządzenie spisu natury.
Formularze dla właścicieli nieruchomości, na podstawie których dokonywana ma być ocena stanu nieruchomości pod kątem obecności azbestu i stopnia jego zużycia dostępny jest w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1-go Maja 15, pokój nr 24 II piętro w godzinach pracy urzędu lub na stronie www.zabkowiceslaskie.pl Biuletyn Informacji Publicznej.
Informacji w tym zakresie udziela pani Agnieszka Gnach - inspektor ds. ochrony środowiska Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, pokój nr 24, II piętro, tel. 0748165312.