Ząbkowice Śląskie, 2008-09-04

ZP.341-14/2008

Wg rozdzielnika

 

Zawiadomienie o odrzuceniu ofert oraz o unieważnieniu postępowania
 dotyczącego postępowania przetargowego pn.: Przebudowa sieci ogólnospławnej na sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz budowa oświetlenia ulicznego wraz
z przebudową nawierzchni przy ul. Krzywej w Ząbkowicach Śląskich.

 

I.  Zamawiający, na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223 poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą", zawiadamia o:

 

1. odrzuceniu oferty nr 1 złożonej przez Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe mgr inż. Krzysztof Zając Ul. Wyszyńskiego 26/1A; 58-320 Walim oraz P.U.H. "BUD-BRUK" Ryszard Mielcarek Ul. Józefa Wybickiego 7 ;64-020 Czempiń , na podstawie:

a)      art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy w związku z faktem, iż treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej  "SIWZ", tj.:

 w treści pkt. V.1. ppkt.3 Formularza ofertowego stanowiącego integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawca nie złożył oświadczenia dot. zastrzeżenia bądź nie zastrzeżenie informacji zawartych w ofercie, które nie mogą być udostępnione.

Ponadto informuję, że oferta Wykonawcy przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.

 

 

2.      odrzuceniu oferty nr 2 złożonej przez Konsorcjum: "ZBYLBRUK" Piotr Zbyl z/s w Bobolicach nr 29A/5; 57-200 Ząbkowice Śląskie oraz "ZBYLBRUK" Ryszard Zbyl z/s w Bobolicach nr 29D/14; 57-200 Ząbkowice Śląskie, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy, w związku z faktem, iż treść oferty nie odpowiada treści SIWZ, tj.:

zgodnie z rozdziałem VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający wymagał od Wykonawców sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dokumenty musiały potwierdzać, że w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych Wykonawca osiągnął obroty w kwocie minimum 1.000.000 .
Wykonawca nie złożył wymaganego dla spełnienia warunków udziału w postępowaniu sprawozdania finansowego za okres ostatnich 3 lat obrotowych potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych osiągnął obroty w kwocie minimum 1.000.000 . Wykonawca złożył jedynie informację zawierającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres 3 lat, bez dokumentów potwierdzających złożoną informację. 

W myśl art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) Zamawiający wezwał wykonawcę do uzupełnia w/w dokumentu, czego Wykonawca nie uczynił w wyznaczonym terminie.

Mając na uwadze powyższe oferta Wykonawcy nie spełnia warunku określonego w art. 82 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych i została odrzucona w przedmiotowym postępowaniu stosownie do regulacji zawartej w art. 89 ust. 1 pkt 2 cytowanej na wstępie ustawy.

 

II. Stosownie do art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy, Zamawiający zawiadamia niniejszym o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Przebudowa sieci ogólnospławnej na sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz budowa oświetlenia ulicznego wraz z przebudową nawierzchni przy ul. Krzywej w Ząbkowicach Śląskich na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy w związku z faktem, iż w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

 

-Krzysztof Kotowicz-

Burmistrz Ząbkowic Śląskich