Ząbkowice
Śląskie: Przebudowa nawierzchni ul. Zacisze, ul. Grunwaldzkiej,
ul. Kolejowej, ul. Dalekiej, ul. Spokojnej w Ząbkowicach Śląskich - przebudowa
nawierzchni ul. Zacisze.
Numer ogłoszenia: 190232 - 2009; data zamieszczenia:
15.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy ,
ul. 1-go Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 151 881
do 885 wew. 123, faks 074 8155445.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Przebudowa nawierzchni ul. Zacisze, ul. Grunwaldzkiej, ul.
Kolejowej, ul. Dalekiej, ul. Spokojnej w Ząbkowicach Śląskich - przebudowa
nawierzchni ul. Zacisze..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni ul.
Zacisze w Ząbkowicach Śląskich. Ul. Zacisze w Ząbkowicach Śląskich posiada
jezdnię o nawierzchni bitumicznej oraz częściowo tłuczniowej i chodniki o
nawierzchni z płytek chodnikowych betonowych 35x35cm. Stan techniczny
nawierzchni jest dostateczny. Na całej długości ulicy były prowadzone wykopy w
związku z budową infrastruktury podziemnej. Nawierzchnia w miejscach przekopów
została odtworzona jako tłuczniowa. Brak jest odpowiedniego odwodnienia -
niedrożny wpust uliczny - co powoduje powstawanie dużych zastoin wody oraz
kolein. Chodnik z płytek betonowych oraz krawężniki są w stanie technicznym
dostatecznym - klawiszowanie, załamania. W pasie drogowym ul. Zacisze przebiega
sieć gazowa, wodociągowa, telekomunikacyjna, energetyczna, kanalizacji
sanitarnej oraz w obrębie skrzyżowania z ul. Żeromskiego kanalizacji deszczowej
odprowadzającej wody opadowe z całej powierzchni ul. Zacisze. I. Zakres
przedmiotu zamówienia obejmuje: a. Rozebranie istniejącej nawierzchni, b.
Wymiana podbudowy, c. Ułożenie nowej nawierzchni. Szczegółowy zakres rzeczowy
określony jest w załączonych przedmiarach robót oraz kosztorysach ślepych
szczegółowych, zawierającym podstawę wyceny, ilości i normy robocizny,
materiałów i sprzętu. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji
lokalnej placu budowy celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do
przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność
za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu
placu budowy. Wykonawca zobowiązany będzie do zrobienia zastępczej organizacji
ruchu na czas wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni
po podpisaniu umowy do dostarczeniu Zamawiającemu harmonogramu
rzeczowo-finansowego elementów robót. A. Oferta winna obejmować całość
zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, równoważnych, bądź
częściowych. B. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających i
dodatkowych w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 5, 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.24-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Każdy wykonawca
zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3 500,00 zł (trzy
tysiące pięćset złotych) 1)Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający
wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.: a)oryginał, potwierdzoną za zgodność z
oryginałem kopię polecenia przelewu lub inny dokument sporządzony na podstawie
art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. z 1997 r. Nr 140, poz. 939 z późn. zm.)
potwierdzający przelew kwoty wadium na konto Zamawiającego (warunek konieczny,
ale niewystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia
wadium za pomocą przelewu bankowego); 2.Forma wadium. Wadium należy wnieść w
jednej z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.
1158, z późn. zm.)). 3.Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium należy
wpłacić na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie
ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie Bank Spółdzielczy nr konta 04 9533 0004
2001 0009 8645 0005 - z zaznaczeniem wadium przetargowe na: Przebudowa ul.
Zacisze w Ząbkowicach Śląskich 4.Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy
wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w
pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne
tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że
otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 2) W wymienionym
przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu lub innego dokumentu
sporządzonego na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe, wystawionego przez
wykonawcę, jest warunkiem koniecznym ale niewystarczającym do stwierdzenia
przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 5.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania
ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono
zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił
postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie
rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2. Z zastrzeżeniem ust. 4a,
zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał
ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z
postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 3. Zamawiający żąda
ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na
podstawie ust. 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia
protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty.
Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli
wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za
przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4a. Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o
których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika
to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium
wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w
ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie wykonawcy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej,
na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zabkowiceslaskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie pok. nr 15 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik Nr 6 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót