Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. 1-go Maja 15, 57-200
Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, faks
074 8155445.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg
na Osiedlu Domków Jednorodzinnych - Osiedle Leśne - ul. Modrzewiowa, ul.
Jodłowa, ul. Świerkowa w Ząbkowicach Śląskich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa dróg na Osiedlu Leśnym pod przyszłą
zabudowę domków jednorodzinnych zlokalizowanych w Ząbkowicach Śląskich w
rejonie ulic: Modrzewiowej, Jodłowej i Świerkowej. I. Zakres przedmiotu
zamówienia obejmuje: a. Rozebranie istniejącej nawierzchni. b. Wymianę
podbudowy. c. Ułożenie nowej nawierzchni. Szczegółowy zakres rzeczowy określony
jest w załączonych przedmiarach robót zawierającym podstawę wyceny, ilości i
normy robocizny, materiałów i sprzętu, projekcie budowlanym oraz Specyfikacji
Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Zaleca się Wykonawcom
przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej placu budowy celem uzyskania
wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego
rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu placu budowy. Wykonawca
zobowiązany będzie do zrobienia zastępczej organizacji ruchu na czas
wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni po podpisaniu
umowy do dostarczeniu Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego elementów
robót. A. Oferta winna obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania
ofert wariantowych, równoważnych, bądź częściowych. B. Zamawiający przewiduje
udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych w wysokości 50% wartości
zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5, 6 ustawy -
Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od
Wykonawców wniesienia wadium. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą
ofertę wadium w wysokości: 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) 1)Do
oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez
wykonawcę tzn.: a)oryginał, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię
polecenia przelewu lub inny dokument sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy
Prawo Bankowe (Dz. U. z 1997 r. Nr 140, poz. 939 z późn. zm.) potwierdzający
przelew kwoty wadium na konto Zamawiającego (warunek konieczny, ale
niewystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium
za pomocą przelewu bankowego); 2.Forma wadium. Wadium należy wnieść w jednej z
następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach
ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)).
3.Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium należy wpłacić na następujący
rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie ul. 1 Maja 15; 57-200
Ząbkowice Śląskie Bank Spółdzielczy nr konta 04 9533 0004 2001 0009 8645 0005 -
z zaznaczeniem wadium przetargowe na: Przebudowa Osiedla Leśnego w Ząbkowicach
Śląskich 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: - Wykonawca
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 Ustawy, nie złożył
dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ , lub pełnomocnictw , chyba że
udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie . - Wykonawca,
którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy na warunkach
określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego umowy
na zasadach określonych w projekcie umowy, 3) zawarcie umowy stało się nie
możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Zamawiający dokona zwrotu
wadium z chwilą: - upływu terminu związania ofertą, - zawarcia umowy i
wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - unieważnienia
postępowania, ostatecznego rozstrzygnięcia protestów lub upływu terminu do ich
wnoszenia. 6. Zamawiający z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a Ustawy zwróci
niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem
terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego
oferta została odrzucona przy czym złożenie wniosku przez wykonawcę którego
oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania jest równoznaczne ze
zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w
postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 ) posiadają uprawnienia
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2 ) posiadają niezbędną
wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych
do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają
wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień
publicznych. V.3 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w
postępowaniu: V.3.1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na
podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o
punkty zawarte w rozdziale VI niniejszej SIWZ. V.3.2 Niespełnienie warunku
udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia
oferty..
- Informacja o
oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie
warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V ust. 1
Zamawiający określi na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych
poniżej: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do
wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu
na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
publicznych, zwanej dalej ustawą zamawiający żąda następujących
dokumentów: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) Aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert; 3) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu
skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert; 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy, wystawionej nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert; 5) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert; 6) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ; W celu potwierdzenia
opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz, że dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1)
Stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień Uprawnień budowlanych kierownika budowy
oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów
Budownictwa aktualne na dzień składania ofert. 2) Wykaz wykonanych robót
budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie
odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, których
przedmiotem było układanie kostki betonowej o nawierzchni 2000 m2 (każda
robota) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz
załączenia dokumentu (referencje lub protokół odbioru), potwierdzających,
że roboty te zostały wykonane należycie; W celu potwierdzenia opisanego
przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający
żąda następujących dokumentów: 1) sprawozdania finansowego albo jego
części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z
przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym
sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych
do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających
obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie
trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
za ten okres - Dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzać w
każdym z ostatnich 3 lat obrotowych obroty w kwocie minimum 1.000.000,00
zł. Zawartość oferty: oświadczenia Wykonawcy, określone w art. 22 ust. 1
oraz w art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych, formularz
ofertowy, dokumenty wskazane w rozdziale 6 SIWZ, kosztorysy ofertowe
szczegółowe ( wyceny pozycji wraz z poszczególnymi cenami jednostkowymi
poszczególnych pozycji, w oparciu o przekazany wraz ze specyfikacją
kosztorys ślepy) sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiący
załączniki do SIWZ, projekt umowy zaakceptowany podpisem Wykonawcy, dowód
wniesienia wadium. 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie
zgodnie z formułą spełnia ,nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w
dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści
załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki
Wykonawca spełnił..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski
ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie pok. 15 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
Odpowiedzi na zapytania
Odpowiedzi na zapytania Nr 2
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Odtworzenie
Opis
Opis niwelety
Profil niwelety A-B
Profil niwelety C-D
Profil niwelety E-F
Profil niwelety G-H
Profil niwelety I-J
Profil niwelety K-L
Przedmiar – Droga -Powstańców
Przekrój konstrukcyjny A_A
Przekrój konstrukcyjny B-B
Przekrój konstrukcyjny wjazdów
Specyfikacja
Projekt zag. terenu
Wzór ułożenia kostki