Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. 1-go Maja 15, 57-200
Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, faks
074 8155445.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fotoradaru
mobilnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji zakup fotoradaru dla Straży Miejskiej w Ząbkowicach
Śląskich - wersji mobilnej z przystosowaniem do instalacji w pojeździe.
Urządzenie samoczynnie ujawniające i rejestrujące (w postaci zdjęć cyfrowych)
naruszenia przepisów ruchu drogowego przez kierujących pojazdami powinno
spełniać wymagania Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik do niniejszej
SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.60.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
20.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda
wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w
postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 ) posiadają uprawnienia
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2 ) posiadają niezbędną
wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych
do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają
wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień
publicznych. V.3 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w
postępowaniu: V.3.1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na
podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o
punkty zawarte w rozdziale VI niniejszej SIWZ. V.3.2 Niespełnienie warunku
udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia
oferty..
- Informacja o oświadczeniach
i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków
udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V ust. 1 Zamawiający
określi na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych poniżej: 1 Oferta
- druk jest załącznikiem do SIWZ. 2 Pełnomocnictwo do podpisania oferty i
występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez
przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. W przypadku
osobistego występowania wykonawcy lub poprzez przedstawiciela
upoważnionego w dokumentach rejestrowych Zamawiający, nie wymaga złożenia
do oferty pełnomocnictwa rodzajowego lub wypełnienia druku pełnomocnictwa
i załączania jego do oferty. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1 do
oferty. 3 W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców
składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, musza
zostać spełnione następujące warunki: - oferta będzie zawierać informacje
wymienione w pkt.4. i pkt.5. litera a SIWZ dla każdego partnera
konsorcjum, - oferta będzie podpisana w taki sposób, aby wiązała prawnie
wszystkich partnerów, - wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność
solidarna za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, - jeden z
partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący(lider)
upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji
dla i w imieniu każdego, jak i wszystkich partnerów, - zamawiający może w
ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez
partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z
osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. W przypadku
nie przystąpienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w
formie konsorcjum, Zamawiający nie wymaga wypełnienia druku pełnomocnictwa
i załączania jego do oferty. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1a do
oferty. 4 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22
ust. 1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie
publiczne na podstawie art. 24 ustawy Dokument ten będzie załącznikiem Nr
2 do oferty. 5 Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane
jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22
ust. 1 ustawy przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te,
zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 ze zm.)
będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę. a) aktualny odpis z
właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do
wykonania zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem
terminu składania ofert. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty.
b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 zamówień w sumie o
wartości min. w wys. 50 % kwoty ofertowej, odpowiadających swoim rodzajem
dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia,
z podaniem ich wartości oraz dat i miejsc wykonania oraz telefonu
kontaktowego do zamawiającego wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających,
że zamówienia te zostały wykonane należycie. Dokument ten będzie
załącznikiem Nr 4 do oferty. 6 Inne wymagane dokumenty wynikające z treści
SIWZ. a) opis parametrów technicznych oferowanego kompletnego urządzenia
stanowiącego przedmiot zamówienia, sporządzony przez Wykonawcę . Dokument
ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. 7 Wykonawcy, których Oferty nie
zawierają któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów
określonych w art. 25 ust. 1 ustawy, lub nie złożyli pełnomocnictw albo
złożone oświadczenia lub dokumenty zawierają błędy lub złożyli wadliwe
pełnomocnictwa, zostaną wezwani do ich uzupełnienia, a w przypadku ich nie
uzupełnienia zostaną wykluczeni a oferty odrzucone, jako niezgodne
odpowiednio z ustawa lub treścią niniejszej SIWZ. Złożone na wezwanie
zamawiającego oświadczenia lub dokumenty zgodnie z art. 26 ust.3 ustawy
powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty
budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu,
w którym upłynął termin składania ofert. 8 Wykonawcy mający siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają
wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z dyspozycja § 2
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców (Dz. U. z
2006 r. Nr 87 , poz. 605 ze zm.). 9 Wszelkie inne dokumenty ponad
wymienione w pkt. - 1 - 6 SIWZ załączone do oferty nie będą brane pod
uwagę przez Zamawiającego podczas oceny - spełniania przez wykonawców
warunków uczestnictwa w postępowaniu. Ocena spełnienia ww. warunków
dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o
informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w
ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż
ww. warunki Wykonawca spełnił. UWAGA: Ww. dokumenty muszą być złożone w
formie oryginału opatrzone pieczątką Wykonawcy lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (opatrzone
czytelnym podpisem z pieczątką Wykonawcy lub podpisem nieczytelnym
opatrzonym imienną pieczęcią Wykonawcy). Wszystkie strony (kartki) należy
kolejno ponumerować oraz opatrzyć czytelnym podpisem z pieczątką Wykonawcy
lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczątką Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski
ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie pok. nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik Nr 1a
Załącznik Nr 2
Załącznik Nr 3
Umowa