Ząbkowice Śląskie: Wykonanie
boisk sportowych
w ramach budowy kompleksu ,,Moje Boisko- Orlik 2012
Numer ogłoszenia: 143384 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. 1-go Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, fax 074 8155445.
. Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie boisk
sportowych
w ramach budowy kompleksu ,,Moje Boisko- Orlik 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
.
Informacja na temat wadium: 1.
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest
wnieść wadium w wysokości 15.000,oo zł (słownie
złotych: piętnaście tysięcy. złotych).
2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art.
45 ust. 6 ustawy, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5
pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania
ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Gmina Ząbkowice Śląskie ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie
Bank Spółdzielczy nr konta 04 9533 0004 2001 0009 8645 0005
4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium
przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał
dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje
wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta
zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej
wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :
1) udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu
ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej
jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej lub jednego
boiska z nawierzchnią poliuretanową;
2) potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi w specjalnościach:
a) konstrukcyjno-budowlanej,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności
cywilnej kontraktowej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia
o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg
formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych
do oferty.
3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym
terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie
warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające
błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich
uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach,
jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa
oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr S6 oraz Załącznik Nr S7 do niniejszej SIWZ.
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24
ust.1 ustawy :
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego,
potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert,
3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia:
1). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji
ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego boiska
piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej lub jednego boiska z
nawierzchnią poliuretanową z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i
miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty
potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły
odbioru, itp.) . Wykaz należy sporządzić zgodnie ze
wzorem stanowiącym Załącznik Nr S5 do niniejszej SIWZ.
2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania
robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania
zamówienia w specjalnościach:
1) konstrukcyjno-budowlanej,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych.
oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę
samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające
wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej we wskazanej wysokości.
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że
wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
. 1. Cena - 80
. 2. jakość nawierzchni boiska piłkarskiego sztuczna trawa - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Miejski
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
pok. nr 14 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami od nr 5 do 9.
Specyfikacja Techniczna Ogólna załącznik nr 1
Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych - załącznik nr 2
Dokumentacja Projektowa - załącznik nr 3
Przedmiar robót - załącznik nr 4:
PR - Branża instalacje elektryczne