Ząbkowice Śląskie: Remont wraz z modernizacją budynku
Urzędu Miejskiego
Numer ogłoszenia: 37004 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.
1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy , ul. 1-go Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj.
dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, faks 074 8155445.
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wraz z modernizacją budynku Urzędu Miejskiego.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest remont
wraz z modernizacją budynku Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich - sale
konferencyjne. I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Roboty budowlane:
Roboty ogólnobudowlane - roboty demontażowe, - roboty rozbiórkowe, - roboty
budowlane wewnętrzne ( murowe, tynkarskie, izolacyjne, posadzkowe, malarskie,
podłogowe dot. paneli) Roboty instalacji elektrycznej - roboty demontażowe, -
wykonanie instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych, - wykonanie instalacji
zasilania klimatyzatorów, Roboty instalacji sanitarnych - roboty demontażowe, -
montaż klimatyzatora, - montaż instalacji centralnego ogrzewania / montaż
rurociągów, montaż zaworów termostatycznych, montaż grzejników, montaż głowic
termostatycznych, wykonanie izolacji ciepłochronnych/ Roboty inne określone w
STWiOR oraz przedmiarze Zamawiający informuje, że do wyceny należy przyjąć
posadzkę z deski berlineckiej - linia Exclusive. Szczegółowy zakres rzeczowy
określony jest w załączonym przedmiarze robót oraz kosztorysie ślepym
szczegółowym, zawierającym podstawę wyceny, ilości i normy robocizny,
materiałów i sprzętu. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji
lokalnej placu budowy celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do
przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną
odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji
zamówienia i stanu placu budowy. A. Oferta winna obejmować całość zamówienia,
nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, równoważnych, bądź częściowych.
B. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych w
wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 5, 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
II.1.4)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.10.00-6.
II.1.5)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej,
na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zabkowiceslaskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie pok. nr 16.
IV.3.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie pok. nr 14 sekretariat.
IV.3.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
wraz z załącznikami od Nr 1 do Nr 4