Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. 1-go Maja 15, 57-200
Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, faks
074 8155445.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Bieżące utrzymanie
ulic, placów i chodników w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni oraz
oznakowanie poziome i pionowe na terenie miasta Ząbkowice Śląskie w 2009 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa dot. bieżącego utrzymania ulic, placów,
chodników oraz oznakowanie poziome i pionowe na terenie Miasta i Gminy
Ząbkowice Śląskie w 2009 roku. I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w
szczególności: 1. Remont cząstkowy przy użyciu mieszanki mineralno asfaltowej
gr. 4cm z posmarowaniem złączy. 2. Remont cząstkowy polegający na: a) Cięcie
krawędzi piłą spalinową do asfaltu. b) Odkucie krawędzi młotem spalinowym. c)
Usunięcie rumoszu. d) Oczyszczenie nawierzchni oraz ewentualne uzupełnienie
ubytków klińcem z zagęszczeniem mechanicznym. e) Rozłożenie mieszanki
mineralno- asfaltowej. f) Zagęszczenie mechaniczne przy użyciu walca drogowego.
g) Posmarowanie złączy 3. Remont cząstkowy przy użyciu emulsji asfaltowej i
grysów bazaltowych gr. 1,5cm 4. Remont cząstkowy polegający na wykonaniu
nakładki z masy mineralno-asfaltowej gr. 4cm. 5. Remont cząstkowy polegający
na: a) Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej b) Uzupełnienie ubytków
podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym c) Ułożenie kostki betonowej d)
Zagęszczanie mechaniczne 6. Remont cząstkowy polegający na: a) Rozebranie
nawierzchni z kostki kamiennej b) Uzupełnienie ubytków podbudowy z
zagęszczeniem mechanicznym c) Ułożenie kostki kamiennej 7. Oznakowanie poziome
i pionowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie
zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat
wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków:
V.1 Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia
publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy i zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu,
określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22
ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż: 1)
posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada
niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usług objętych
zamówieniem, tj. wykonać, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
wykonuje, w okresie trzech ostatnich lat licząc od daty wszczęcia
niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, tzn. wykonać minimum trzy usługi o charakterze
odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia; 3) dysponuje
niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. V.2
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z
art. 23 ustawy, przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje
się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego
zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub
nienależyte wykonanie zamówienia. V.3 Opis dokonywania oceny spełnienia
warunków udziału w postępowaniu: V.3.1 W przypadku wspólnego ubiegania się
o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt V.1 musza być
spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z
postępowania, o którym mowa w art. 24 ust.1 ustawy musi być spełniony
przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. V.3.2 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na
podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o
punkty zawarte w rozdziale VI. niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia ww.
warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w
oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać
jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych
dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że
nie uzupełnienie skutkować oby unieważnieniem postępowania. V.3.3
Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia
Wykonawcy i odrzucenia oferty. V.3.4 Wykonawca nie może powierzyć
wykonania całego zamówienia Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza
powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, Zamawiający żąda
wskazania przez Wykonawcę w ofercie (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ) części
zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom wraz ze
wskazaniem nazw (firm) proponowanych Podwykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków
udziału w postępowaniu do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz
oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące
oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w
postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy ,
sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie Wykonawcy w trybie
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ; 3)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert; 4) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej; 5) Wykaz wykonanych usług
sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku
udziału w postępowaniu, o którym mowa rozdziale V.1.ppkt 2 SIWZ, 6)
Dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 4 do SIWZ usługi
zostały wykonane należycie tj. referencje itd.; 7) Wykaz sprzętu
niezbędnego do wykonania zamówienia, sporządzony wg Załącznika nr 5 do
SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt V. 1 ppkt 3..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie pok. 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul.
1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie pok. 15 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
Specyfikacja
Istotnych Warunków Zamówienia