Ząbkowice Śląskie: Dostawa i montaż oddawczych skrzynek pocztowych w klatkach schodowych budynków stanowiących własność oraz zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Ząbkowicach Śląskich.

Numer ogłoszenia: 158818 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Legnicka 25, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 815 15 16, 815 15 17, fax 074 815 17 65.

 

 

.                  Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zabkowiceslaskie.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OPIS

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż oddawczych skrzynek pocztowych w klatkach schodowych budynków stanowiących własność oraz zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Ząbkowicach Śląskich..

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 1319 szt. skrytek w skrzynkach pocztowych wieloskrytkowych w klatkach schodowych budynków stanowiących własność oraz zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Ząbkowicach Śląskich zgodnie z wykazami budynków, stanowiącymi załączniki do SIWZ.
Skrzynki pocztowe objęte zamówieniem muszą spełniać wymogi i warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 września 2003 roku w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych ( Dz. U. Nr 177, poz. 1731 z póź. zm.) oraz posiadać następujące cechy:
a) skrzynki płaskie,
b) zestawy skrzynek: 1, 2, 3, 4, 5- modułowe,
c) wykonane z blachy, malowane proszkowo,
d) drzwiczki perforowane- umożliwiające podgląd zawartości,
e) konstrukcja zawiasów umożliwiająca wymianę drzwiczek bez konieczności demontażu całej skrzynki,
f) wielkość skrzynki musi umożliwiać umieszczenie w niej przesyłki listowej opakowanej w kopertę formatu C4 ( 229mm × 324 mm) określonego w normie PN-ISO 269,
g) pojemność skrzynki musi umożliwiać umieszczenie w niej przesyłek listowych o łącznej grubości co najmniej 60 mm,
h) wymiary otworu wrzutowego skrzynki muszą wynosić: 235 mm szerokości i 20 mm wysokości, z tolerancją +/- 1 mm.
i) skrzynki muszą być oznaczone cyframi arabskimi,

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.51.29.20-9.

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.08.2008.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

.                  Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..



III.2) WARUNKI UDZIAŁU

 

.                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1 )
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2 ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych.
V.3 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
V.3.1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o punkty zawarte w rozdziale VI niniejszej SIWZ.
V.3.2 Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.

.                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów lub oświadczeń:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ;
3) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ;

W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda:

1) Wykaz wykonanych dostaw, zawierający informację o wykonanych lub wykonywanych w okresie od ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw porównywalnych z zakresem zamówienia.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych
ul. Legnicka 25
57-200 Ząbkowice Śląskie.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 14:00, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych
ul. Legnicka 25
57-200 Ząbkowice Śląskie.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami od nr 1 do 5

 

Zestawienie