Ząbkowice Śląskie: Dostawa i
montaż oddawczych skrzynek pocztowych w klatkach schodowych budynków
stanowiących własność oraz zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w
Ząbkowicach Śląskich.
Numer ogłoszenia: 158818 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Legnicka 25, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 815 15 16, 815 15 17, fax 074 815 17 65.
. Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zabkowiceslaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż oddawczych skrzynek pocztowych w klatkach schodowych budynków stanowiących własność oraz zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Ząbkowicach Śląskich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 1319 szt. skrytek w skrzynkach
pocztowych wieloskrytkowych w klatkach schodowych
budynków stanowiących własność oraz zarządzanych przez Zarząd Budynków
Komunalnych w Ząbkowicach Śląskich zgodnie z wykazami budynków, stanowiącymi
załączniki do SIWZ.
Skrzynki pocztowe objęte zamówieniem muszą spełniać wymogi i warunki określone
w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 września 2003 roku w sprawie
oddawczych skrzynek pocztowych ( Dz. U. Nr 177, poz. 1731 z póź.
zm.) oraz posiadać następujące cechy:
a) skrzynki płaskie,
b) zestawy skrzynek: 1, 2, 3, 4, 5- modułowe,
c) wykonane z blachy, malowane proszkowo,
d) drzwiczki perforowane- umożliwiające podgląd zawartości,
e) konstrukcja zawiasów umożliwiająca wymianę drzwiczek bez konieczności
demontażu całej skrzynki,
f) wielkość skrzynki musi umożliwiać umieszczenie w niej przesyłki listowej
opakowanej w kopertę formatu C4 ( 229mm × 324 mm) określonego w normie PN-ISO
269,
g) pojemność skrzynki musi umożliwiać umieszczenie w niej przesyłek listowych o
łącznej grubości co najmniej 60 mm,
h) wymiary otworu wrzutowego skrzynki muszą wynosić: 235 mm szerokości i 20 mm
wysokości, z tolerancją +/- 1 mm.
i) skrzynki muszą być oznaczone cyframi arabskimi,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.51.29.20-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą
ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1 ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2 ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
prawa zamówień publicznych.
V.3 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
V.3.1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń
lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o punkty zawarte w rozdziale VI
niniejszej SIWZ.
V.3.2 Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia
Wykonawcy i odrzucenia oferty.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie
spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach
wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać
jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych
dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy
z postępowania.
.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach,
jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki
udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów lub
oświadczeń:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
2) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg
Załącznika Nr 2 do SIWZ;
3) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg
Załącznika nr 3 do SIWZ;
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez
Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda:
1) Wykaz wykonanych dostaw, zawierający informację o wykonanych lub
wykonywanych w okresie od ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia
postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, dostaw porównywalnych z zakresem zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zarząd Budynków Komunalnych
ul. Legnicka 25
57-200 Ząbkowice Śląskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 14:00,
miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych
ul. Legnicka 25
57-200 Ząbkowice Śląskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami od nr 1 do 5