Adres strony internetowej, na której Zamawiający
udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.zabkowiceslaskie.pl
Ząbkowice Śląskie: Remont budynku Urzędu Miejskiego
przy ul. 1 Maja 15 w Ząbkowicach Śląskich- Remont sanitariatu w Urzędzie
Miejskim w Ząbkowicach Śl
Numer ogłoszenia: 408978 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200
Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, faks 74
8155445.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Urzędu
Miejskiego przy ul. 1 Maja 15 w Ząbkowicach Śląskich- Remont sanitariatu w
Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śl.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego
zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przez Wykonawcę wyłonionego w
niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Remont sanitariatu w Urzędzie
Miejskim w Ząbkowicach Śląskich. Zakres robót obejmuje m.in..: a) Roboty
rozbiórkowe b) Roboty związane z kładzeniem płytek. c) Stolarka drzwiowa i
ścianki do sanitariatów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3, 45.43.00.00-0, 45.31.12.00-2,
45.42.11.31-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie
precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. W celu wykazania spełnienia
przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty
oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do
oferty. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu
będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły:
spełnia/nie spełnia.
- III.3.2) Wiedza i
doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi
wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy, to w tym okresie robót budowlanych w zakresie
remontu sanitariatu na minimum jednym obiekcie wraz z załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru)
wg załącznika nr 3 Minimalna wartość robót wykonanych na obiekcie -
50.000 zł brutto. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w
postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według
formuły: spełnia/nie spełnia.
- III.3.3) Potencjał
techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie
precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. W celu wykazania spełnienia
przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty
oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do
oferty. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu
będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły:
spełnia/nie spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne
do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie
precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. W celu wykazania spełnienia
przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty
oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do
oferty. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu
będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły:
spełnia/nie spełnia.
- III.3.5) Sytuacja
ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie
precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. W celu wykazania spełnienia
przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty
oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do
oferty. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu
będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły:
spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22
ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i
miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału
w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
- III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której
dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy -
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w
miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6)
INNE DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)
Pełnomocnictwa w przypadku składania oferty wspólnej. b) Pełnomocnictwo w
przypadku gdy ofertę podpisuje osoba nie wyznaczona w dokumentach do
reprezentowania wykonawcy. c) Dowód wniesienia wadium. d) Parafowany projekt
umowy wg wzoru - załącznik nr 7 e) Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony
na podstawie załączonego przedmiaru robót.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)
brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek działania siły wyższej w
rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego b) nieterminowym, z przyczyn
niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy
c) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych
przez Wykonawcę d) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę
niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów e) innymi okolicznościami
niepowstałymi z winy Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 05.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich,
57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15, BOI parter,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie