Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

WWW.ZABKOWICESLASKIE.PL


Ząbkowice Śląskie: Dowóz dzieci i młodzieży objętych obowiązkiem szkolnym na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 173657 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, faks 74 8155445.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci i młodzieży objętych obowiązkiem szkolnym na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów roku szkolnym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi dowozu dzieci i młodzieży objętej obowiązkiem szkolnym na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2012/2013 - Zgodnie z załączonymi trasami dowozów. 2.1 Warunki realizacji zamówienia: 1. Termin rozpoczęcia usługi ustala się na dzień 03 września 2012 roku 2. Termin zakończenia usługi ustala się na dzień 28 czerwca 2013 roku. 3. Przewóz dzieci będzie wykonywany codziennie za wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni wolnych od nauki, pojazdami oznakowanymi tablicami - Uwaga Dziecko- i tablicami z opisem i numerem trasy w kolorze żółtym. 4. Numery tras, godziny odjazdów oraz miejsca podstawienia autobusu zawiera załącznik. 5. Przewóz dzieci do domu odbywa się tymi samymi trasami. 6. W każdym autobusie musi znajdować się opiekun zaopatrzony w identyfikator, który sprawuje nadzór nad bezpiecznym dowozem dzieci do szkół i do domu. 7. Na trasach mają być przewożeni wyłącznie uczniowie z publicznych przedszkoli, ze szkół podstawowych oraz gimnazjów Gminy Ząbkowice Śląskie. 8. Dzieci muszą posiadać bilety miesięczne dla ucznia ze zdjęciem oraz podpisem. 9. Bilety wydaje Wydział Edukacji Kultury i Sportu w Urzędzie Miejskim Ząbkowic Śląskich. 10. Na trasach, na których znajdują się wolne miejsca, przewoźnik w porozumieniu z Zamawiającym można sprzedać bilet miesięczny uczniowi szkoły ponadgimnazjalnej lub nauczycielowi dojeżdżającemu do placówki oświatowej. 11. W razie wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji) przewoźnik powinien dostosować się do sytuacji, o której zostanie powiadomiony dzień przed kursem. 12. Płatność za usługę będzie dokonywana po otrzymaniu faktury VAT za 1 miesiąc. 13. Faktura wypisywana za dany miesiąc powinna zawierać cenę jednostkową biletu oraz ilość kilometrów przejechanych danym miesiącu zgodnie z organizacją roku szkolnego 2012/2013 14. Przewoźnik musi posiadać licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób. 15. Po rozstrzygnięciu przetargu przewoźnik otrzyma Zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, które wydaje Burmistrz Ząbkowic Śląskich. 16. Osoby korzystające z przewozu muszą być ubezpieczone przez przewoźnika od następstw nieszczęśliwych wypadków. 17. Zapłata wynagrodzenia następować będzie na podstawie miesięcznych faktur VAT wystawionych przez Przewoźnika po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego świadczenia usług. 18. Ilość tras oraz ilość uczniów zmianie. 19. Kontrakt na ww. dostawę podlega realizacji według obowiązujących przepisów prawa. 20. Zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy, który jako załącznik stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: 2. 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Parafowany projekt umowy wg wzoru - załącznik nr 8. b) Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) brakiem możliwości prowadzenia usługi na skutek działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego b) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ZABKOWICESLASKIE.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15, BOI.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15, BOI parter,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie