Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację
Istotnych Warunków Zamówienia:
Ząbkowice Śląskie: Zakup
materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu
nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych w Gminie
Ząbkowice Śląskie, w ramach:Priorytet IX - Rozwój
wykształcenia i kompetencji w regionach;
Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości
usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty;
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych
uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w
jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 96521 - 2012;
data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie , ul.
1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 151 881 do 885
wew. 123, faks 74 8155445.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów i pomocy
dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania
uczniów klas I- III szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie, w ramach:Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w
regionach; Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie
wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów
z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości
usług edukacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego
zamówienia jest wykonanie dostawy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym
postępowaniu przetargowym dla zadania: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych
w ramach projektu
,, Indywidualizacja procesów nauczania i wychowania uczniów klas od I-III szkół
podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie. Dopuszcza się składanie ofert
częściowych na każdą z części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na
wybrane przez siebie części lub na całość zamówienia. Oferta na każdą z części
musi obejmować całość zamówienia z danej części. Zamawiający dokonał podziału
zamówienia na części, których szczegółowy opis znajduje się w wykazie do SIWZ.
Dostawa pomocy odbywać się ma do niżej wymienionych szkół: Część I) Szkoły
Podstawowej w Braszowicach. Część II) Szkoły
Podstawowej nr 3 w Ząbkowicach Śląskich. Część III) Zespołu Przedszkolno-
Szkolnego w Stolcu. Część IV) Szkoły Podstawowej nr 2 w Ząbkowicach Śląskich.
Część V)Szkoły Podstawowej nr 1 w Ząbkowicach Śląskich. Część VI) Szkoły
Podstawowej z Odziałem Przedszkolnym w Zwróconej. Wszystkie elementy
oferowanego sprzętu winny być fabrycznie nowe, bez wad. Urządzenia komputerowe
dostarczane będą bez plombowanych obudów z oznakowanymi podzespołami głównymi z
możliwością instalacji rozszerzeń bez utraty gwarancji. Cały sprzęt musi mieć
kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych
urządzeń. Zamieszczony w Specyfikacji Technicznej opis przedmiotu określa
wymagania minimalne. Zamawiający zaakceptuje rozwiązania o parametrach
równoważnych lub wyższych od wymaganych. W takim wypadku w formularzu oferty
(załącznik do SIWZ) Wykonawca wskazuje równoważność lub wyższość proponowanego
rozwiązania. W przypadku gdy w opisie przedmiotu
zamówienia wskazane będą znaki towarowe, patenty lub pochodzenie wykonawca
zobowiązany jest do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu
zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu lecz nie gorszych od
wskazanych przez Zamawiającego. Zaoferowany sprzęt wykonawca dostarcza do
siedziby Szkoły, której dotyczy zamówienie, na koszt własny. W dniu dostawy
wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu karty gwarancyjne na
dostarczone urządzenia komputerowe. Wszystkie oferowane urządzenia komputerowe
muszą posiadać stosowny certyfikat znak CE - tj. zgodność wyrobu z zasadniczymi
wymaganiami bezpieczeństwa określonymi w stosownych 23 dyrektywach (m.in.
73/23/EEC) przez Unię Europejską. Zgodnie z obowiązującymi w UE przepisami w
tej materii oferowany sprzęt komputerowy winien posiadać stosowne logo, numer
seryjny jak i numer jednostki certyfikującej. Weryfikacja spełnienia warunku
posiadania znaku CE zostanie dokonana przez Zamawiającego podczas odbioru
zamawianego sprzętu w oparciu o stosowne certyfikaty lub oznaczenia umieszczone
na sprzęcie. Oferowany sprzęt i oprogramowanie musi posiadać szczegółowe
instrukcje obsługi i konserwacji oraz karty katalogowe producenta. Wymagane
dokumenty winny być przedłożone w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku
obcym winny być przetłumaczone i podpisane przez wykonawcę. W przypadku gdy w komputerach zainstalowano oprogramowanie
należy do każdej jednostki komputerowej dostarczyć oddzielny nośnik z
oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem/licencją. Każda ze szkół
oddzielnie będzie zawierać stosowną umowę, której projekt stanowi załącznik nr
7. Kontrakt na dostawę wymieniony w pkt. 2 podlega
realizacji według ogólnie obowiązujących przepisów prawa. Dostarczone pomoce
dydaktyczne, winny być nowe, wykonane w ramach bezpiecznych technologii. Winny
spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać
niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach.
Wszystkie urządzenie i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające
do użytku w szkole. Zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy, który jako
załącznik stanowi integralną część SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Pełnomocnictwa w przypadku składania oferty
wspólnej. b) Pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę
podpisuje osoba nie wyznaczona w dokumentach do reprezentowania wykonawcy. c) Parafowany projekt umowy wg wzoru - załącznik nr 7.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiany w kolejności i terminach wykonywania dostawy wymuszone
okolicznościami niedającymi się wcześniej
przewidzieć; 2)zmiany spowodowane przez Siłę wyższą a zwłaszcza te dotyczące
terminu dostawy. Za Siłę wyższą będzie się uważać okoliczności o charakterze
wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie były w stanie
przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły
przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie,
trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego,
jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które
zaistniały po podpisaniu niniejszej Umowy; 3) Zamawiający dopuszcza, za swoją
uprzednią zgodą, dostawę innego wyposażenia niż wskazanego w ofercie, jeżeli
zaproponowany sprzęt posiadać będzie lepsze parametry techniczne aniżeli te,
które były w ofercie i nie spowoduje to zmiany ceny ani terminu
dostawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich,57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 07.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski
w Ząbkowicach Śląskich, 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15, BOI parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie