Ząbkowice Śląskie: Zakup sprzętu
komputerowego
Numer ogłoszenia: 76973 - 2010;
data zamieszczenia: 06.04.2010r.
Ząbkowice Śl., dnia 7
kwietnia 2010r.
SZP.AH.341-4/2010
Komunikat w sprawie
zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Informuję, iż w dniu 7 kwietnia 2010 r. dokonano zmiany treści
specyfikacji istotnych warunków zamówienia (ogłoszenie opublikowane w
Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 76973 – 2010) dotyczącej zamówienia
publicznego pn.:
„Zakup sprzętu komputerowego”.
Zmiany dotyczą:
1.
W załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ZADANIE I
Komputery biurkowe wraz z oprogramowaniem – 10 sztuk,
o następujących parametrach dla 1 sztuki, w części „system operacyjny” dodaje
się zapis:
„zainstalowane oprogramowanie MS Office Small
Bussines 2007 PL OEM”.
2.
W załączniku nr 2 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia, OFERTA, pkt. IV. Opis przedmiotu
zamówienia, ppkt. IV.1. ZADANIE I – Komputery
biurkowe wraz z oprogramowaniem – 10 sztuk, o następujących parametrach dla 1
sztuki, w części „system operacyjny” dodaje się zapis:
„zainstalowane oprogramowanie MS Office Small
Bussines 2007 PL OEM”.
3.
W załączniku nr 2 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia, OFERTA,
pkt. IV. Opis przedmiotu
zamówienia, ppkt. IV.1. ZADANIE I Komputery biurkowe
wraz z oprogramowaniem – 10 sztuk, o następujących parametrach dla 1 sztuki, w
części „inne” dotychczasowy zapis w brzmieniu:
„ 36 miesięcy gwarancji, serwis producenta komputera w
systemie door-2-door lub przez dostawcę. Dostawca musi posiadać status
autoryzowanego partnera serwisowego – załączyć oświadczenie producenta
komputera potwierdzające, że dostawca posiada status autoryzowanego partnera
serwisowego. Możliwość otwarcia obudowy komputera i dołożenia komponentów przez
wykwalifikowany personel Zamawiającego, bez utraty gwarancji”
otrzymuje
brzmienie:
„gwarancja 36 miesięcy”.
Burmistrz Ząbkowic Śląskich
- Krzysztof Kotowicz-