Ząbkowice
Śląskie,2011-07-27
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Ząbkowice Śląskie
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
NIP: 887-16-35-243
II. OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu kompletnej
dokumentacji projektowo-kosztorysowej i przetargowej dla zadania polegającego
wymianie kotła w Gimnazjum Nr 2 na
kocioł ekologiczny dla zadania pn.: Remont kotłowni w Gimnazjum Publicznym nr 2
w Ząbkowicach Śląskich.
Zakres zamówienia obejmuje
wykonanie kompletnej dokumentacji wraz z
uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień i decyzji, spełniającej warunki
przygotowania kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na
budowę, w tym przygotowanie w terminach określonych przepisami prawa
budowlanego ewentualnych uzupełnień lub poprawek wniosku o wydanie pozwolenia
na budowę, wykonanie STWiORB, wykonanie inwentaryzacji, kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru
robót. Wszystkie powyższe dokumenty muszą być także udostępnione zamawiającemu
w wersji elektronicznej.
III. TERMIN WYKONANIA
ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu
zamówienia: do 20 dni od chwili
podpisania umowy.
IV. OPIS SPOSOBU
PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu,
numer NIP,
- podpisana czytelnie przez Wykonawcę.
V. MIEJSCE ORAZ
TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta musi być przesłana za
pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd
Miejski Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie (BOI -
parter) do dnia 10/08/2011r , do godziny 14.00 wraz z załączoną kserokopią
wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed
datą złożenia oferty, poświadczoną za zgodność z oryginałem.
2. Ocena ofert nastąpi w dniu 11/08/2011r.
o godz. 10:00.
3. Oferty złożone po terminie nie
będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem
terminu składania ofert zmienić lub wycofać swojej oferty.
5. W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych
Ofert.
6. Zapytanie ofertowe
zamieszczono na stronie: www.zabkowiceslaskie.pl w zakładce BIP/Zamówienia
Publiczne
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie
następujących kryteriów: cena - 100% najniższa cena oferowana brutto
cena = cena oferty badanej
brutto x 100 pkt.
Zamawiający wybierze ofertę zawierającą najniższą cenę.
VII. INFORMACJE
DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej
oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów za pośrednictwem ogłoszeń na tablicach
informacyjnych w siedzibie Zamawiającego oraz strony internetowej znajdującej
się pod adresem www.zabkowiceslaskie.pl
VIII. DODATKOWE
INFORMACJE
Dodatkowych informacji w sprawie przedmiotu zamówienia udziela Pan
Wojciech Jankowski pod numerem telefonu (074) 8165-321 .
W sprawie procedury - Beata
Czerwińska (074) 8165-317 ;
e-mail: beata.czerwinska@zabkowiceslaskie.pl
Z poważaniem
Burmistrz Ząbkowic Śl.
(-) Marcin Orzeszek