Ząbkowice Śląskie,2011-07-25
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Ząbkowice Śląskie
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
NIP: 887-16-35-243
II. OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i przetargowej dla zadania polegającego na rozbudowie istniejącej remizy strażackiej w miejscowości Stolec - rozbudowa o dwa stanowiska na wozy bojowe, zaplecza socjalno-bytowe, klatkę schodową oraz adaptacja i przebudowa poddasza remizy.
Obiekt usytuowany jest na dz. nr 299, AM 2 O/Stolec.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień i decyzji, spełniającej warunki przygotowania kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę, w tym przygotowanie w terminach określonych przepisami prawa budowlanego ewentualnych uzupełnień lub poprawek wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, wykonanie STWiORB, kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót. Wszystkie powyższe dokumenty muszą być także udostępnione zamawiającemu w wersji elektronicznej.
III. TERMIN WYKONANIA
ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu
zamówienia: 75 dni od chwili podpisania
umowy. Termin podpisania umowy nie
wcześniej jak 01-10-2011 r. - z uwagi na trwającą procedurę uzyskania decyzji o warunkach
zabudowy.
IV. OPIS SPOSOBU
PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez Wykonawcę.
V. MIEJSCE ORAZ
TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta musi być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Miejski Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie (BOI - parter) do dnia 30/08/2011r , do godziny 14.00 wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty, poświadczoną za zgodność z oryginałem.
2. Ocena ofert nastąpi w dniu 31/08/2011r. o godz. 10:00.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swojej oferty.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych Ofert.
6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.zabkowiceslaskie.pl w zakładce BIP/Zamówienia Publiczne
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: cena - 100% najniższa cena oferowana brutto
cena = cena oferty badanej brutto x 100 pkt.
Zamawiający wybierze ofertę zawierającą najniższą cenę.
VII. INFORMACJE
DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów za pośrednictwem ogłoszeń na tablicach informacyjnych w siedzibie Zamawiającego oraz strony internetowej znajdującej się pod adresem www.zabkowiceslaskie.pl
VIII. DODATKOWE
INFORMACJE
Dodatkowych informacji w sprawie przedmiotu zamówienia udziela Pan Wojciech Jankowski pod numerem telefonu (074) 8165-321 .
W sprawie procedury - Beata Czerwińska (074) 8165-317 ; email: beata.czerwinska@zabkowiceslaskie.pl