załącznik nr 5  do SIWZ

Wymagania dla średniego  samochodu specjalnego   pożarniczego, ratowniczo – gaśniczego

na podwoziu z napędem   4x4   dla OSP BRASZOWICE   

L.P

 

WYMAGANIA MINIMALNE ZAMAWIAJĄCEGO

POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WYMAGAŃ, PROPOZYCJE WYKONAWCY*

I.

WYMAGANIA PODSTAWOWE

 

1.1

Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych

 

1.2

Pojazd powinien spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1

     oraz PN-EN 1846-2

 

1.3

Pojazd powinien spełniać „Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej” „-Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji -Dz.U. Nr 143 poz. 1002 z 2007r , i  Rozporządzenie  zmieniające-Dz.U. Nr 85 poz 553 z 2010r

 

1.4

Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą.  Świadectwo ważne na dzień składania ofert .Należy potwierdzić spełnienie wymagań i załączyć kompletne świadectwo dopuszczenia  do oferty  (dwie strony)

 

1.5

Samochód musi posiadać aktualne świadectwo homologacji typu  podwozia ,

 

II.

     PARAMETRY TECHNICZNO – UŻYTKOWE

 

2.1

Dopuszczalna masa całkowita samochodu gotowego do  akcji ratowniczo-gaśniczej (pojazd z załogą ,pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem)

 nie może przekroczyć:   14 000kg

 

2.2

Maksymalna zewnętrzna obrysowa średnica zawracania – maks. 18m                                            

 

2.3

Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min.  280 KM 

Należy podać rzeczywiste parametry  w odniesieniu do wymagań minimalnych        

 

III.

                PODWOZIE Z KABINĄ

 

3.1

Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2011.     Podać markę, typ i model

 

3.2

Samochód wyposażony w podwozie drogowe  w układzie napędowym:

 4x4 –uterenowiony z :

  -z przekładnią rozdzielczą z możliwością wyboru przełożeń

     szosowych i terenowych

  -blokadą mechanizmu różnicowego tylnego mostu

  -z blokadą mechanizmu różnicowego przedniego mostu

  -z blokadą mechanizmu międzyosiowego

  -napęd stały osi przedniej

  -średnica osadzenia opon 22,5”

  -na osi przedniej koła pojedyncze , na osi tylnej  koła   podwójne.

  -pojazd wyposażony w hamulce bębnowe przedniej i tylnej osi

 

3.3

Samochód  wyposażony w:

-system  -ABS- z możliwością odłączenia podczas jazdy w  terenie

- immobilizer

                            

3.4

Samochód wyposażony w silnik o zapłonie samoczynnym spełniający  normę emisji spalin- Euro 5, w technologii selektywnej redukcji katali­tycznej- SCR,  poprzez zastosowanie płynu AdBlue

Silnik wyposażony w hamulec silnikowy       

-skrzynia biegów wyposażona w chłodnicę oleju                                     

 

3.5

Zawieszenie osi przedniej: mechaniczne ,resory paraboliczne, amortyzatory teleskopowe,   stabilizator  przechyłów

Zawieszenie osi  tylnej: mechaniczne ,resory  paraboliczne, amortyzatory teleskopowe,   stabilizator  przechyłów

                              

3.6

 Kabina  fabrycznie jednomodułowa czterodrzwiowa, zapewniająca dostęp do

 silnika,  w układzie miejsc 1+1+4   (siedzenia przodem  do kierunku jazdy),

Kabina wyposażona w :

-klimatyzację

- indywidualne oświetlenie  do czytania mapy dla pozycji dowódcy

- niezależny układ ogrzewania , umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku

-reflektor pogorzeliskowy na zewnątrz  kabiny z gniazdem  elektrycznym

                         z prawej strony

-poręcz do trzymania w tylnej części kabiny

-zewnętrzną osłonę przeciwsłoneczną z przodu  dachu kabiny

-elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i dowódcy

-elektrycznie sterowane lusterka po stronie kierowcy i dowódcy

-lusterka zewnętrzne, elektrycznie podgrzewane(główne i szerokokątne)

-lusterko rampowe-krawężnikowe  z prawej strony

-lusterko rampowe-dojazdowe, przednie

-wywietrznik dachowy

-lampy przeciwmgielne z przodu pojazdu

 

Kabina wydłużona wyposażona dodatkowo:

w  uchwyty na 4 aparaty  oddechowe, umieszczone w oparciach tylnych siedzeń.

-odblokowanie każdego aparatu indywidualnie

 -dźwignia odblokowująca o konstrukcji uniemożliwiającej przypadkowe odblokowanie np. w czasie hamowania pojazdu

-uchwyty na aparaty powietrzne nie powinny ograniczać  przestrzeni załogi

-schowek pod siedzeniami w tylnej części kabiny

 

3.7

Fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. Siedzenia pokryte materiałem  łatwozmywalnym, odpornym na  ścieranie. Fotele wyposażone w zagłówki. Fotel dla kierowcy z regulacją wysokości, odległości  i pochylenia oparcia 

 

3.8

W kabinie kierowcy  zamontowane następujące urządzenia:

- radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA ,min 125 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu.

-radio z odtwarzaczem CD

-podest do ładowarek radiostacji przenośnych i latarek z wyłącznikiem.

 

3.9

Dodatkowe urządzenia  zamontowane w kabinie:

- sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek i podestów

- sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu

- sygnalizacja załączonego gniazda ładowania

- główny wyłącznik oświetlenia skrytek,

- sterowanie zraszaczami  

- sterowanie niezależnym ogrzewaniem kabiny i przedziału  pracy autopompy

- kontrolka włączenia autopompy

-wskaźnik poziomu wody w zbiorniku,

-wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku

-wskaźnik  niskiego  ciśnienia

-wskaźnik  wysokiego  ciśnienia

 

3.10

Pojazd  wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno- ostrzegawcze (akustyczne i świetlne), pojazdu uprzywilejowanego. Urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. Głośnik lub głośniki o mocy  min. 200 W

Lampa zespolona z napisem „STRAŻ” z lampami LED typu ELFIR SŁUPSK „LED EP” (EXTRA PŁASKA) lub równoważna umieszczona na dachu kabiny i jedna lampa niebieska  LED, umieszczona na ścianie tylnej pojazdu lub na tylnej części dachu  pojazdu.  Sterowanie przy pomocy manipulatora typu ELFIR SŁUPSK „ZURA 1120” lub równoważny. Manipulator powinien być funkcjonalny, czytelny  i posiadać wyraźne, podświetlane  oznaczenia trybu pracy w ciągu  dnia i nocy.   

Lampa zespolona i pojedyncza –z  zabezpieczeniem ochronnym

-dodatkowe 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie  LED  z przodu pojazdu.

-oraz „fala świetlna” LED umieszczona na tylnej ścianie nadwozia, której sterownik znajduję sie w przedziale autopompy.

-zabudowę pojazdu wyposażyć w 4 lampki niebieskie diodowe pulsujące umieszczone po dwie na każda stronę-u góry nadwozia, połączone w systemie z pulsacyjnymi z przodu

 

3.11

Instalacja elektryczna  wyposażona w główny wyłącznik prądu.

 

3.12

Pojazd  wyposażony w integralny układ prostowniczy do ładowania

akumulatorów  pojazdu  z zewnętrznego źródła ~230V, z gniazdem

przyłączeniowym,   umieszczonym po lewej stronie .Złącze musi być samo

rozłączalne w momencie rozruchu silnika. W kabinie kierowcy sygnalizacja

 podłączenia instalacji do zewnętrznego źródła.

 

3.13

Pojazd  wyposażony w zewnętrzne szybkozłącze do uzupełniania powietrza w

układzie pneumatycznym z sieci  stacjonarnej

 

  3.14

Pojazd  wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego (jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania).

 

3.15

Pojazd  wyposażony w dwa sygnały pneumatyczne typu A401/65 (65cm długości ) umieszczone po obu stronach lampy zespolonej, włączane dodatkowym włącznikiem z miejsca dostępnego dla kierowcy i dowódcy

 

3.16

 Wylot spalin skierowany na lewą stronę

 

3.17

 

Pojazd  wyposażony w zaczep holowniczy uniwersalny do holowania przyczepy o DMC zgodnie z homologacją podwozia wraz z elektrycznym i pneumatycznym gniazdem przyłączeniowym.

 

3.18

Ogumienie uniwersalne, szosowo-terenowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych i

 

3.19

Pełnowymiarowe koło zapasowe  na wyposażeniu pojazdu

Dopuszcza się brak stałego zamocowania w pojeździe                                                                                                                                  

 

3.20

Kolory samochodu:

- elementy podwozia, rama – w kolorze czarnym,

- błotniki i zderzaki – w kolorze białym,

- żaluzje skrytek – w kolorze naturalnym aluminium

- kabina, zabudowa– w kolorze czerwonym RAL 3000.

 

IV.

                ZABUDOWA POŻARNICZA 

 

4.1

Maksymalna wysokość całkowita pojazdu-3200mm

Zabudowa nadwozia wykonana z materiałów odpornych na korozję.

Wewnętrzne poszycia skrytek wykonane  z anodowanej blachy aluminiowej

Po trzy skrytki na bokach pojazdu (w układzie 3+3+1)

-pomiędzy kabiną a zabudową pożarniczą zamontowana osłona

ochronno-maskująca

 

4.2

Wymagane otwierane lub wysuwne podesty pod wszystkimi schowkami

bocznymi zabudowy, które  umożliwią   łatwy dostęp do sprzętu.

Musi być zainstalowany podest otwierany nad kołami tylnymi po obu stronach zabudowy.

 

4.3

Otwarcie lub wysunięcie podestu, musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy.

Otwierane lub wysuwne podesty poza obrys pojazdu, muszą  posiadać oznakowanie ostrzegawcze

 

4.4

Skrytki na sprzęt i przedział autopompy wysokociśnieniowej  wyposażone w oświetlenie , podwójne listwy- LED, umieszczone pionowo po obu stronach schowka, przy prowadnicy żaluzji, włączane automatycznie po otwarciu  drzwi-żaluzji skrytki. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek.

Główny wyłącznik oświetlenia skrytek, zainstalowany w kabinie kierowcy.

 

4.5

Skrytki  otwierane  przez  podesty -  wyposażone w oświetlenie ,  listwy- LED włączane automatycznie po otwarciu  podestu.

W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek.

 

4.6

Pojazd posiada oświetlenie pola pracy wokół samochodu (oświetlenie składające

się z lamp bocznych i zewnętrznych listew LED, zamontowanych bezpośrednio nad żaluzjami) 

Pojazd  posiada oświetlenie powierzchni dachu.

Oświetlenia włączane z przedziału autopompy

  

4.7

Szuflady i wysuwane tace  automatycznie ,blokują się w pozycji wsuniętej   i

całkowicie wysuniętej  i posiadają zabezpieczenie  przed całkowitym wyciągnięciem

Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu, posiadają  oznakowanie ostrzegawcze

 

4.8

Półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji położenia (ustawienia) wysokości półek-w zależności od potrzeb

 

4.9

Schowki wyposażone w regały  wysuwne lub obrotowe na urządzenie ratownicze, agregat prądotwórczy

-Regał obrotowy –wyposażony w zestaw sprzętu m.in :

-1szt-łom zwykły, 1szt-łomo-wyciągacz , po 1szt-młotek 2 kg i 4 kg,

-1szt-siekiera ,  1szt-nożyce do drutu

 

4.10

Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami aluminiowymi Drzwi

żaluzjowe wyposażone w zamki, jeden klucz pasuje do wszystkich zamków. Wymagane dodatkowe zabezpieczenie przed otwarciem żaluzji.-typu rurkowego

 

4.11

Dach zabudowy  wykonany w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym .Balustrada ochronna boczna -dachu wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą lub  barierka rurowa  , o wysokości min 80 mm

 

4.12

Na dachu pojazdu zamontowana zamykana skrzynia aluminiowa na drobny sprzęt o wymiarach w przybliżeniu 1400x460x270 mm oraz  uchwyty z rolkami  na drabinę dwuprzęsłową wysuwną z podporami ,uchwyty na węże ssawne, bosak, mostki przejazdowe, tłumice itp.

 

4.13

Pojazd  posiada  drabinkę do wejścia na dach z tyłu samochodu ,wykonana z materiałów nierdzewnych,   umieszczoną po prawej stronie .W górnej części drabinki zamontowane poręcze ułatwiające wchodzenie

 

4.14

Powierzchnie platform, podestów roboczych i podłogi  kabiny w wykonaniu antypoślizgowym

 

4.15

Zbiornik wody o pojemności   2,5 m3, wykonany  z  materiałów kompozytowych    

 Tolerancja pojemności ±1%         

Zbiornik  wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną

 eksploatację, z układem  zabezpieczającym przed swobodnym wypływem wody

 w czasie  jazdy. Zbiornik  wyposażony w  falochrony i posiada właz rewizyjny.

 

                  

4.16

Zbiornik wody wyposażony w dwie nasady 75 do napełniania, umieszczone po obu stronach pojazdu.

Wloty do napełniania z hydrantu wyposażone w zawory odcinające oraz sita.

Zbiornik wyposażony  w urządzenie przelewowe zabezpieczające przed uszkodzeniem podczas napełniania.

-montaż  automatycznego zaworu napełniania hydrantowego zabezpieczającego przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną.

                         

4.17

Zbiornik środka pianotwórczego, wykonany z materiałów kompozytowych, odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów o pojemności 10% pojemności zbiornika wodnego.

Tolerancja pojemności ±1%

Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym,  możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu.

 

4.18

Układ wodno-pianowy  wyposażony w ręczny dozownik środka pianotwórczego dostosowany do wydajności autopompy, zapewniający uzyskiwanie co najmniej  stężeń 3% i 6% (tolerancja +0,5%) w całym zakresie pracy  

 

4.19

Autopompa  zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi    

 

4.20

Autopompa dwuzakresowa ze stopniem  wysokiego ciśnienia

-wydajność , min.2800l/min, przy ciśnieniu  8 bar i głębokości ssania 1,5m,

-wydajność  stopnia wysokiego ciśnienia, min. 400 l/min  przy ciśnieniu  40 bar,

-Należy podać parametry ze świadectwa CNBOP              

           

4.21

Autopompa  umożliwia podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum:

- dwóch nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu, po bokach.

-wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia,

-zraszaczy                                 

Autopompa  umożliwia podanie wody do zbiornika samochodu.

Autopompa  wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody:  - z głębokości 1,5 m w czasie do 30 sek.

            - z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sek.

 

Autopompa  wyposażona w  układ utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.22

Na wlocie ssawnym autopompy ,  zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i ze zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy.

 

4.23

W przedziale autopompy  znajdują się co najmniej następujące urządzenia kontrolno - sterownicze pracy pompy:

-manowakuometr,

-manometr niskiego ciśnienia,

-manometr wysokiego ciśnienia

-wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu,

-wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku,

-regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu,

-miernik prędkości obrotowej wału pompy

-wyłącznik silnika pojazdu,

-kontrolka  ciśnienia oleju i   temperatury cieczy chłodzącej silnik

-kontrolka włączenia autopompy,

-licznik motogodzin-pracy autopompy

 

Ponadto musi być zamontowane:

-sterowanie automatycznym  układem utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy

-sterownie automatycznym zaworem napełniania hydrantowego  zabezpieczającym przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną

-sterowanie ręcznym lub automatycznym  układem dozowania środka pianotwórczego  w całym zakresie pracy autopompy

-schemat układu wodno-pianowego

 

4.24

W przedziale pracy  autopompy, muszą być  zamontowane włączniki do uruchamiania silnika pojazdu i załączenia autopompy.

  Włączniki muszą  być aktywne  przy neutralnej pozycji skrzyni biegów i załączonym ręcznym hamulcu postojowym

 

4.25

Przedział pracy autopompy  wyposażony w dodatkowy zewnętrzny głośnik z mikrofonem, połączony z radiotelefonem samochodowym,

 

4.26

Przedział pracy autopompy  wyposażony w system ogrzewania  działający niezależnie od pracy silnika. Montaż sterowania ogrzewaniem, z kabiny kierowcy.

 

4.27

Wszystkie elementy układu wodno-pianowego , odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów.

 

4.28

Konstrukcja układu wodno-pianowego  umożliwia jego całkowite odwodnienie.

 

4.29

Samochód  wyposażony w wysokociśnieniową  linię szybkiego natarcia o

długości węża min. 60 m, umieszczoną na zwijadle, zakończoną prądownicą

wodno-pianową o regulowanej wydajności, umożliwiającą podawanie zwartego

i  rozproszonego strumienia wody oraz piany.

Linia szybkiego natarcia  umożliwia podawanie wody lub piany z prądownicy bez względu na stopień rozwinięcia węża.

Zwijadło  wyposażone w  napęd elektryczny i ręczny.

 

4.30

Instalacja układu zraszaczy zasilanych od autopompy- min 4 dysze do podawania wody w czasie jazdy

-dwa zraszacze zamontowane przed przednią osią

-dwa zraszacze zamontowane po bokach pojazdu

Instalacja powinna być wyposażona w zawory odcinające

(jeden dla zraszaczy przednich, drugi dla zraszaczy bocznych)

-montaż sterowania zraszaczami z kabiny kierowcy.

 

4.31

Pojazd  wyposażony w wysuwany maszt oświetleniowy z  najaśnicami o mocy 2000 W (2x1000W ).

·       wysokość rozłożonego masztu, mierzona od podłoża do oprawy reflektorów- minimum  5 metrów.

·       obrót i pochył reflektorów, o kąt co najmniej od 0º ÷ 135º - w obie strony

·       sterowanie masztem odbywa się z poziomu ziemi. 

·       stopień ochrony minimum IP55

·       złożenie masztu następuje, bez konieczności ręcznego wspomagania

·       zamontowana automatyczna funkcja złożenia masztu

·       w kabinie  znajduje się sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu

·       oprócz ręcznego, wymagane także bezprzewodowe sterowanie masztem (pilotem) obrotem i pochyłem reflektorów oraz załączeniem oświetlenia, dla każdego reflektora osobno (zasięg min 20m)

 

V.

                           WYPOSAŻENIE

 

5.1

Pojazd wyposażony w sprzęt  standardowy, dostarczany z podwoziem, min:

1 klin, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny z dźwignią, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica,  wspornik  zabezpieczenia podnoszonej kabiny, sztywny hol.

 

5.2

Na pojeździe   zapewnione miejsce na przewożenie sprzętu zgodnie z  „Wymaganiami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych – Edycja druga – marzec 2006”

Szczegóły dotyczące rozmieszczenia sprzętu do uzgodnienia z użytkownikiem na etapie realizacji zamówienia

-sprzęt posiadany przez Zamawiającego zostanie dostarczony do Wykonawcy celem zamontowania w samochodzie 

 

 

 

 

 

 

 

5.3

Samochód należy doposażyć w:

- z przodu pojazdu montaż wyciągarki  elektrycznej o sile uciągu minimum -7ton

 wraz z pokrowcem

-agregat prądotwórczy o mocy min 2,5kVA do zasilania najaśnic masztu, IP54

-w kamerę monitorującą strefę z tyłu pojazdu . Kamera przystosowana do pracy w każdych warunkach atmosferycznych .Monitor przekazujący obraz ,kolorowy o przekątnej min 5 cali , zamontowany w kabinie w zasięgu wzroku kierowcy

-2szt latarek kątowych typu Ex z ładowarkami

- 1szt latarka Ex typu Vulcan, lub równoważna

 -2szt- radiostacji Motorola  GP 360-z ładowarkami lub równoważnych  , zamontowane w kabinie na specjalnym podeście

-4 lampki niebieskie diodowe pulsujące, montowane po dwie na każdej stronie pojazdu u góry

-4 szt, lampa ostrzegawcza z akumulatorkiem, ze światłem pulsacyjnym

   pomarańczowym

-pompa pływająca Niagara, lub równoważna-1szt
-prądownica do piany ciężkiej z zaworem PP-200-1szt
-mostek przejazdowy gumowy-  2szt,
-wytwornica piany Q30R z zaworem, lub równoważna-1szt

-wysokociśnieniowa prądownica mgłowa ROSENBAUER NEPIRO ERGO lub równoważna –1szt

-nasadka pianowa do prądownicy ROSENBAUER NEPIRO ERGO lub równoważna-1szt

-prądownica ROSENBAUER Select Flow RB 100 EN lub równoważna-2szt

-nasadka pianowa do prądownicy ROSENBAUER Select Flow RB 100 EN lub równoważna-1szt

-Pompa zanurzeniowa ROSENBAUER NAUTILUS 4/1 lub równoważna-1szt

-samochód należy wyposażyć w działko przenośne DWP8/16 wraz z rurą pianową 

-samochód należy wydać z pełnym zbiornikiem paliwa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VI.

                            OZNACZENIE

 

6.1

Wykonanie napisów na drzwiach kabiny kierowcy-“ OSP +nazwa    + numerów  operacyjnych

 

VII.

                                 OGÓLNE

 

7.2

Gwarancja:

Na podwozie samochodu min. 24 miesiące 

Na nadwozie pożarnicze- min. 24 miesiące             

 

 

Uwaga ! :

*- Wypełnia Oferent w odniesieniu do wymagań Zamawiającego

*-Prawą stronę tabeli, należy wypełnić stosując słowa „spełnia” lub „nie spełnia”, zaś w przypadku  wyższych wartości niż minimalne-wykazane w tabeli należy wpisać oferowane wartości techniczno-użytkowe. W przypadku, gdy Wykonawca w którejkolwiek z pozycji wpisze słowa „nie spełnia” lub zaoferuje niższe wartości oferta zostanie odrzucona, gdyż jej treść nie odpowiada treści SIWZ (art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy PZP )