załącznik nr 5 do SIWZ
L.P |
WYMAGANIA
MINIMALNE ZAMAWIAJĄCEGO |
POTWIERDZENIE
SPEŁNIENIA WYMAGAŃ, PROPOZYCJE WYKONAWCY* |
|
I. |
WYMAGANIA
PODSTAWOWE |
|
|
1.1 |
Pojazd
powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z
Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów
uprzywilejowanych |
|
|
1.2 |
Pojazd
powinien spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2 |
|
|
1.3 |
Pojazd powinien spełniać
„Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu
bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych
do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej” „-Rozporządzenie
Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji -Dz.U. Nr 143 poz. 1002 z 2007r ,
i Rozporządzenie zmieniające-Dz.U. Nr 85 poz 553 z 2010r |
|
|
1.4 |
Samochód musi posiadać
świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony
przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą. Świadectwo ważne na dzień składania ofert .Należy potwierdzić spełnienie wymagań i załączyć
kompletne świadectwo dopuszczenia do
oferty (dwie strony) |
|
|
1.5 |
Samochód
musi posiadać aktualne świadectwo homologacji typu podwozia , |
|
|
II. |
PARAMETRY TECHNICZNO – UŻYTKOWE |
|
|
2.1 |
Dopuszczalna
masa całkowita samochodu gotowego do
akcji ratowniczo-gaśniczej (pojazd z załogą ,pełnymi zbiornikami,
zabudową i wyposażeniem) nie może przekroczyć: 14 000kg |
|
|
2.2 |
Maksymalna zewnętrzna
obrysowa średnica zawracania – maks. 18m |
|
|
2.3 |
Samochód wyposażony w
silnik wysokoprężny o mocy min. 280
KM Należy podać
rzeczywiste parametry w odniesieniu do
wymagań minimalnych |
|
|
III. |
PODWOZIE Z KABINĄ |
|
|
3.1 |
Samochód fabrycznie nowy,
rok produkcji 2011. Podać markę,
typ i model |
|
|
3.2 |
Samochód wyposażony w
podwozie drogowe w układzie napędowym: 4x4 –uterenowiony z : -z przekładnią rozdzielczą z możliwością
wyboru przełożeń szosowych i terenowych -blokadą mechanizmu różnicowego tylnego
mostu -z blokadą mechanizmu różnicowego
przedniego mostu -z blokadą mechanizmu międzyosiowego -napęd stały osi przedniej -średnica osadzenia opon 22,5” -na osi
przedniej koła pojedyncze , na osi
tylnej koła podwójne. -pojazd
wyposażony w hamulce bębnowe przedniej i tylnej osi |
|
|
3.3 |
Samochód
wyposażony w: -system -ABS-
z możliwością odłączenia podczas jazdy w
terenie - immobilizer |
|
|
3.4 |
Samochód wyposażony w
silnik o zapłonie samoczynnym spełniający
normę emisji spalin- Euro 5, w technologii selektywnej redukcji katalitycznej- SCR, poprzez zastosowanie płynu AdBlue Silnik wyposażony w
hamulec silnikowy -skrzynia
biegów wyposażona w chłodnicę oleju |
|
|
3.5 |
Zawieszenie osi przedniej:
mechaniczne ,resory paraboliczne, amortyzatory teleskopowe, stabilizator przechyłów Zawieszenie osi
tylnej: mechaniczne ,resory paraboliczne, amortyzatory
teleskopowe, stabilizator przechyłów |
|
|
3.6 |
Kabina
fabrycznie jednomodułowa czterodrzwiowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie
miejsc 1+1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy), Kabina wyposażona w : -klimatyzację - indywidualne oświetlenie do czytania mapy dla pozycji dowódcy - niezależny układ
ogrzewania , umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku -reflektor pogorzeliskowy
na zewnątrz kabiny z gniazdem elektrycznym z prawej strony -poręcz do trzymania w
tylnej części kabiny -zewnętrzną osłonę
przeciwsłoneczną z przodu dachu kabiny -elektrycznie sterowane
szyby po stronie kierowcy i dowódcy -elektrycznie sterowane
lusterka po stronie kierowcy i dowódcy -lusterka zewnętrzne,
elektrycznie podgrzewane(główne i szerokokątne) -lusterko
rampowe-krawężnikowe z prawej strony -lusterko
rampowe-dojazdowe, przednie -wywietrznik dachowy -lampy przeciwmgielne z
przodu pojazdu Kabina wydłużona wyposażona
dodatkowo: w uchwyty na 4 aparaty oddechowe,
umieszczone w oparciach tylnych siedzeń. -odblokowanie każdego
aparatu indywidualnie -dźwignia odblokowująca o konstrukcji
uniemożliwiającej przypadkowe odblokowanie np. w czasie hamowania pojazdu -uchwyty na aparaty
powietrzne nie powinny ograniczać
przestrzeni załogi -schowek pod siedzeniami
w tylnej części kabiny |
|
|
3.7 |
Fotele wyposażone w
bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. Siedzenia pokryte materiałem łatwozmywalnym, odpornym na ścieranie. Fotele wyposażone w zagłówki.
Fotel dla kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia |
|
|
3.8 |
W kabinie kierowcy zamontowane następujące urządzenia: - radiotelefon samochodowy o parametrach:
częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz
dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA ,min 125 kanałów, wyświetlacz
alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. -radio z odtwarzaczem CD -podest do ładowarek radiostacji przenośnych i
latarek z wyłącznikiem. |
|
|
3.9 |
Dodatkowe urządzenia zamontowane w kabinie: - sygnalizacja otwarcia
żaluzji skrytek i podestów -
sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu - sygnalizacja
załączonego gniazda ładowania - główny wyłącznik
oświetlenia skrytek, - sterowanie zraszaczami -
sterowanie niezależnym ogrzewaniem kabiny i przedziału pracy autopompy - kontrolka włączenia autopompy -wskaźnik poziomu wody w zbiorniku, -wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku -wskaźnik niskiego
ciśnienia -wskaźnik wysokiego
ciśnienia |
|
|
3.10 |
Pojazd
wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno- ostrzegawcze (akustyczne i
świetlne), pojazdu uprzywilejowanego. Urządzenie akustyczne powinno
umożliwiać podawanie komunikatów słownych. Głośnik lub głośniki o mocy min. 200 W Lampa zespolona z napisem „STRAŻ” z lampami LED typu
ELFIR SŁUPSK „LED EP” (EXTRA PŁASKA) lub równoważna umieszczona na dachu
kabiny i jedna lampa niebieska LED,
umieszczona na ścianie tylnej pojazdu lub na tylnej części dachu pojazdu.
Sterowanie przy pomocy manipulatora typu ELFIR SŁUPSK „ZURA 1120” lub
równoważny. Manipulator powinien być funkcjonalny, czytelny i posiadać wyraźne, podświetlane oznaczenia trybu pracy w ciągu dnia i nocy. Lampa zespolona i pojedyncza –z zabezpieczeniem ochronnym -dodatkowe 2 lampy
sygnalizacyjne niebieskie LED z przodu pojazdu. -oraz „fala świetlna” LED
umieszczona na tylnej ścianie nadwozia, której sterownik znajduję sie w
przedziale autopompy. -zabudowę pojazdu wyposażyć
w 4 lampki niebieskie diodowe pulsujące umieszczone po dwie na każda stronę-u
góry nadwozia, połączone w systemie z pulsacyjnymi z przodu |
|
|
3.11 |
Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu. |
|
|
3.12 |
Pojazd wyposażony w integralny
układ prostowniczy do ładowania
akumulatorów pojazdu z zewnętrznego źródła ~230V, z gniazdem
przyłączeniowym, umieszczonym
po lewej stronie .Złącze musi być samo
rozłączalne w momencie rozruchu silnika. W kabinie kierowcy sygnalizacja
podłączenia instalacji do zewnętrznego
źródła.
|
|
|
3.13 |
Pojazd wyposażony w zewnętrzne
szybkozłącze do uzupełniania powietrza w
układzie pneumatycznym z sieci
stacjonarnej
|
|
|
3.14 |
Pojazd
wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu
wstecznego (jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania). |
|
|
3.15 |
Pojazd
wyposażony w dwa sygnały pneumatyczne typu A401/65 (65cm długości )
umieszczone po obu stronach lampy zespolonej, włączane dodatkowym włącznikiem
z miejsca dostępnego dla kierowcy i dowódcy |
|
|
3.16 |
Wylot spalin skierowany na lewą stronę
|
|
|
3.17 |
Pojazd wyposażony w zaczep holowniczy uniwersalny
do holowania przyczepy o DMC zgodnie z homologacją podwozia wraz z elektrycznym
i pneumatycznym gniazdem przyłączeniowym. |
|
|
3.18 |
Ogumienie
uniwersalne, szosowo-terenowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków
atmosferycznych i |
|
|
3.19 |
Pełnowymiarowe koło
zapasowe na wyposażeniu pojazdu
Dopuszcza się brak stałego
zamocowania w pojeździe
|
|
|
3.20 |
Kolory samochodu: - elementy podwozia, rama – w kolorze czarnym, - błotniki i zderzaki – w kolorze białym, - żaluzje skrytek – w kolorze naturalnym aluminium - kabina, zabudowa– w
kolorze czerwonym RAL 3000. |
|
|
IV. |
ZABUDOWA POŻARNICZA |
|
|
4.1 |
Maksymalna wysokość całkowita pojazdu-3200mm Zabudowa nadwozia wykonana
z materiałów odpornych na korozję. Wewnętrzne poszycia skrytek
wykonane z anodowanej blachy
aluminiowej Po trzy skrytki na bokach
pojazdu (w układzie 3+3+1) -pomiędzy kabiną a zabudową
pożarniczą zamontowana osłona ochronno-maskująca |
|
|
4.2 |
Wymagane otwierane lub wysuwne podesty pod
wszystkimi schowkami bocznymi zabudowy, które umożliwią
łatwy dostęp do sprzętu. Musi być zainstalowany podest otwierany nad kołami
tylnymi po obu stronach zabudowy. |
|
|
4.3 |
Otwarcie lub wysunięcie podestu, musi być
sygnalizowane w kabinie kierowcy. Otwierane lub wysuwne podesty poza obrys pojazdu,
muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze |
|
|
4.4 |
Skrytki na sprzęt i przedział autopompy
wysokociśnieniowej wyposażone w
oświetlenie , podwójne listwy- LED, umieszczone pionowo po obu stronach
schowka, przy prowadnicy żaluzji, włączane
automatycznie po otwarciu
drzwi-żaluzji skrytki. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia
skrytek. Główny wyłącznik
oświetlenia skrytek, zainstalowany w kabinie kierowcy. |
|
|
4.5 |
Skrytki
otwierane przez podesty -
wyposażone w oświetlenie ,
listwy- LED włączane automatycznie po otwarciu podestu. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek. |
|
|
4.6 |
Pojazd posiada
oświetlenie pola pracy wokół samochodu (oświetlenie składające się z lamp bocznych i
zewnętrznych listew LED, zamontowanych bezpośrednio nad żaluzjami) Pojazd posiada oświetlenie powierzchni dachu. Oświetlenia włączane z
przedziału autopompy |
|
|
4.7 |
Szuflady i wysuwane
tace automatycznie ,blokują się w
pozycji wsuniętej i całkowicie
wysuniętej i posiadają
zabezpieczenie przed całkowitym
wyciągnięciem Szuflady i tace wystające
w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu, posiadają oznakowanie ostrzegawcze |
|
|
4.8 |
Półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z
możliwością regulacji położenia (ustawienia) wysokości półek-w zależności od
potrzeb |
|
|
4.9 |
Schowki wyposażone w regały wysuwne lub obrotowe na urządzenie
ratownicze, agregat prądotwórczy -Regał obrotowy –wyposażony w zestaw sprzętu m.in : -1szt-łom zwykły, 1szt-łomo-wyciągacz , po
1szt-młotek 2 kg i 4 kg, -1szt-siekiera ,
1szt-nożyce do drutu |
|
|
4.10 |
Skrytki na sprzęt i
wyposażenie zamykane żaluzjami aluminiowymi Drzwi żaluzjowe wyposażone w
zamki, jeden klucz pasuje do wszystkich zamków. Wymagane dodatkowe
zabezpieczenie przed otwarciem żaluzji.-typu rurkowego |
|
|
4.11 |
Dach zabudowy wykonany w formie podestu roboczego w
wykonaniu antypoślizgowym .Balustrada
ochronna boczna -dachu
wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą lub barierka rurowa , o wysokości min 80 mm |
|
|
4.12 |
Na dachu pojazdu
zamontowana zamykana skrzynia aluminiowa na drobny sprzęt o wymiarach w
przybliżeniu 1400x460x270 mm oraz
uchwyty z rolkami na drabinę dwuprzęsłową
wysuwną z podporami ,uchwyty na węże ssawne, bosak, mostki przejazdowe,
tłumice itp. |
|
|
4.13 |
Pojazd posiada
drabinkę do wejścia na dach z tyłu samochodu ,wykonana z materiałów
nierdzewnych, umieszczoną po prawej
stronie .W górnej części drabinki zamontowane poręcze ułatwiające wchodzenie |
|
|
4.14 |
Powierzchnie platform,
podestów roboczych i podłogi kabiny w
wykonaniu antypoślizgowym |
|
|
4.15 |
Zbiornik wody o
pojemności 2,5 m3,
wykonany z materiałów kompozytowych Tolerancja pojemności ±1% Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające
jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed swobodnym wypływem
wody w czasie
jazdy. Zbiornik wyposażony
w falochrony i posiada właz rewizyjny. |
|
|
4.16 |
Zbiornik wody wyposażony w dwie nasady 75 do
napełniania, umieszczone po obu stronach pojazdu. Wloty do napełniania z hydrantu wyposażone w zawory
odcinające oraz sita. Zbiornik wyposażony
w urządzenie przelewowe zabezpieczające przed uszkodzeniem podczas
napełniania. -montaż
automatycznego zaworu napełniania hydrantowego zabezpieczającego przed
przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną. |
|
|
4.17 |
Zbiornik środka pianotwórczego, wykonany z
materiałów kompozytowych, odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania
środków pianotwórczych i modyfikatorów o pojemności 10% pojemności zbiornika
wodnego. Tolerancja pojemności ±1% Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym, możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. |
|
|
4.18 |
Układ wodno-pianowy
wyposażony w ręczny dozownik środka pianotwórczego dostosowany do
wydajności autopompy, zapewniający uzyskiwanie co najmniej stężeń 3% i 6% (tolerancja +0,5%) w
całym zakresie pracy |
|
|
4.19 |
Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym
przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi |
|
|
4.20 |
Autopompa dwuzakresowa ze stopniem wysokiego ciśnienia -wydajność , min.2800l/min, przy ciśnieniu 8 bar i głębokości ssania 1,5m, -wydajność
stopnia wysokiego ciśnienia, min. 400 l/min przy ciśnieniu 40 bar, -Należy podać parametry ze świadectwa CNBOP |
|
|
4.21 |
Autopompa
umożliwia podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do
minimum: -
dwóch nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu, po bokach. -wysokociśnieniowej
linii szybkiego natarcia, -zraszaczy Autopompa umożliwia podanie wody do zbiornika
samochodu. Autopompa
wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie
wody: - z
głębokości 1,5 m w czasie do 30 sek. - z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sek. Autopompa
wyposażona w układ utrzymywania
stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją
automatyczną i ręczną ciśnienia pracy |
|
|
4.22 |
Na wlocie
ssawnym autopompy , zamontowany
element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń
stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i ze zbiornika
własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy. |
|
|
4.23 |
W przedziale autopompy znajdują się co najmniej następujące
urządzenia kontrolno - sterownicze pracy pompy: -manowakuometr, -manometr niskiego ciśnienia, -manometr wysokiego ciśnienia -wskaźnik
poziomu wody w zbiorniku samochodu, -wskaźnik
poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, -regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, -miernik prędkości obrotowej wału pompy -wyłącznik silnika pojazdu, -kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnik -kontrolka
włączenia autopompy, -licznik
motogodzin-pracy autopompy Ponadto musi być zamontowane: -sterowanie
automatycznym układem utrzymywania
stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją
automatyczną i ręczną ciśnienia pracy -sterownie
automatycznym zaworem napełniania hydrantowego zabezpieczającym przed przepełnieniem
zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną -sterowanie
ręcznym lub automatycznym układem dozowania
środka pianotwórczego w całym zakresie
pracy autopompy -schemat
układu wodno-pianowego |
|
|
4.24 |
W
przedziale pracy autopompy, muszą
być zamontowane włączniki do
uruchamiania silnika pojazdu i załączenia autopompy. Włączniki muszą być aktywne
przy neutralnej pozycji skrzyni biegów i załączonym ręcznym hamulcu
postojowym |
|
|
4.25 |
Przedział pracy autopompy wyposażony w dodatkowy zewnętrzny głośnik z
mikrofonem, połączony z radiotelefonem samochodowym, |
|
|
4.26 |
Przedział pracy autopompy wyposażony w system ogrzewania działający niezależnie od pracy silnika.
Montaż sterowania ogrzewaniem, z kabiny kierowcy. |
|
|
4.27 |
Wszystkie elementy układu wodno-pianowego , odporne
na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i
modyfikatorów. |
|
|
4.28 |
Konstrukcja układu wodno-pianowego umożliwia jego całkowite odwodnienie. |
|
|
4.29 |
Samochód wyposażony w wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 m,
umieszczoną na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno-pianową o
regulowanej wydajności, umożliwiającą podawanie zwartego i rozproszonego strumienia wody oraz piany. Linia szybkiego
natarcia umożliwia podawanie wody lub
piany z prądownicy bez względu na stopień rozwinięcia węża. Zwijadło
wyposażone w napęd elektryczny
i ręczny. |
|
|
4.30 |
Instalacja układu zraszaczy
zasilanych od autopompy- min 4 dysze do podawania wody w czasie jazdy -dwa zraszacze zamontowane
przed przednią osią -dwa zraszacze zamontowane po bokach pojazdu Instalacja powinna być wyposażona w zawory
odcinające (jeden dla zraszaczy przednich, drugi dla zraszaczy
bocznych) -montaż sterowania zraszaczami z kabiny kierowcy. |
|
|
4.31 |
Pojazd wyposażony w wysuwany maszt oświetleniowy
z najaśnicami o mocy 2000 W (2x1000W
). ·
wysokość
rozłożonego masztu, mierzona od podłoża do oprawy reflektorów- minimum 5 metrów. ·
obrót i pochył
reflektorów, o kąt co najmniej od 0º ÷ 135º - w obie strony ·
sterowanie
masztem odbywa się z poziomu ziemi. · stopień ochrony minimum IP55 ·
złożenie masztu następuje, bez konieczności ręcznego wspomagania · zamontowana automatyczna
funkcja złożenia masztu ·
w kabinie znajduje się
sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu ·
oprócz
ręcznego, wymagane także bezprzewodowe sterowanie masztem (pilotem) obrotem i
pochyłem reflektorów oraz załączeniem oświetlenia, dla każdego reflektora
osobno (zasięg min 20m) |
|
|
V. |
WYPOSAŻENIE |
|
|
5.1 |
Pojazd wyposażony w
sprzęt standardowy, dostarczany z
podwoziem, min: 1 klin, klucz do kół,
podnośnik hydrauliczny z dźwignią, trójkąt ostrzegawczy, apteczka,
gaśnica, wspornik zabezpieczenia podnoszonej kabiny, sztywny
hol. |
|
|
5.2 |
Na pojeździe zapewnione miejsce na przewożenie sprzętu
zgodnie z „Wymaganiami dla samochodów
ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych
dla Ochotniczych Straży Pożarnych – Edycja druga – marzec 2006” Szczegóły dotyczące
rozmieszczenia sprzętu do uzgodnienia z użytkownikiem na etapie realizacji
zamówienia -sprzęt posiadany
przez Zamawiającego zostanie dostarczony do Wykonawcy celem zamontowania w
samochodzie |
|
|
5.3 |
Samochód należy doposażyć
w: - z przodu pojazdu
montaż wyciągarki elektrycznej o sile
uciągu minimum -7ton wraz z pokrowcem -agregat prądotwórczy
o mocy min 2,5kVA do zasilania najaśnic masztu, IP54 -w kamerę monitorującą
strefę z tyłu pojazdu . Kamera przystosowana do pracy w każdych warunkach
atmosferycznych .Monitor przekazujący obraz ,kolorowy o przekątnej min 5 cali
, zamontowany w kabinie w zasięgu wzroku kierowcy -2szt latarek kątowych
typu Ex z ładowarkami - 1szt latarka Ex typu
Vulcan, lub równoważna -2szt- radiostacji Motorola GP 360-z ładowarkami lub równoważnych , zamontowane w kabinie na specjalnym
podeście -4 lampki niebieskie
diodowe pulsujące, montowane po dwie na każdej stronie pojazdu u góry -4 szt, lampa
ostrzegawcza z akumulatorkiem, ze światłem pulsacyjnym pomarańczowym -pompa pływająca Niagara,
lub równoważna-1szt -wysokociśnieniowa
prądownica mgłowa ROSENBAUER NEPIRO ERGO lub równoważna –1szt -nasadka pianowa do
prądownicy ROSENBAUER NEPIRO ERGO lub równoważna-1szt -prądownica ROSENBAUER Select
Flow RB 100 EN lub równoważna-2szt -nasadka pianowa do
prądownicy ROSENBAUER Select Flow RB 100 EN lub równoważna-1szt -Pompa zanurzeniowa
ROSENBAUER NAUTILUS 4/1 lub równoważna-1szt -samochód należy wyposażyć
w działko przenośne DWP8/16 wraz z rurą pianową -samochód należy wydać
z pełnym zbiornikiem paliwa |
|
|
VI. |
OZNACZENIE |
|
|
6.1 |
Wykonanie napisów na drzwiach kabiny kierowcy-“ OSP +nazwa + numerów
operacyjnych |
|
|
VII. |
OGÓLNE |
|
|
7.2 |
Gwarancja: Na podwozie samochodu min.
24 miesiące Na nadwozie pożarnicze-
min. 24 miesiące |
|
|
Uwaga ! :
*- Wypełnia Oferent w
odniesieniu do wymagań Zamawiającego
*-Prawą stronę tabeli, należy wypełnić
stosując słowa „spełnia” lub „nie spełnia”, zaś w przypadku wyższych wartości niż minimalne-wykazane w
tabeli należy wpisać oferowane wartości techniczno-użytkowe. W przypadku, gdy
Wykonawca w którejkolwiek z pozycji wpisze słowa „nie spełnia” lub zaoferuje
niższe wartości oferta zostanie odrzucona, gdyż jej treść nie odpowiada treści
SIWZ (art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy PZP )