Ząbkowice Śląskie, 2011-07-22

 

 

ZP. 271.17.2011.BC.2.

Wszyscy wg rozdzielnika

 

 

Gmina Ząbkowice Śląskie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie dokumentacji technicznej robót zabezpieczających w Zamku w Ząbkowicach Śląskich.

W związku z tym, iż do Zamawiającego w poprzednim postępowaniu wpłynęły oferty o rozbieżnych cenach, Zamawiający dokonał uszczegółowienia zakresu prac przewidzianych do wykonania.  W związku z powyższym w załączeniu przekazujemy założenia do wykonania dokumentacji projektowej wraz z harmonogramem realizacji zadania.

Niniejszą ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 08 sierpnia 2011 roku  do godz. 15:00 na Biurze Obsługi Interesanta w siedzibie Urzędu Miejskiego przy ul. 1 Maja 15 w Ząbkowicach Śląskich.

 

Z poważaniem

(-) Piotr Miernik

 

 

 

 

 

 

 

 

Ząbkowice Śląskie, 2011-07-22

 

Zapytanie ofertowe nr 271.17.2011.BC.2.

 

DOTYCZY: postępowania opartego na zasadzie konkurencyjności mającego na  celu wybór wykonawcy opracowania dokumentacji technicznej robót zabezpieczających w Zamku w Ząbkowicach Śl. Roboty zabezpieczające na zamku mają prowadzić do:

·         uporządkowania terenu,

·         usunięcia samosiejek i roślin,

·         dostosowania pomieszczeń do funkcjonowania ochrony, administracji obiektu i kultury.

·         zabezpieczenia ścian ( przemurowanie, odtworzenie attyki, zabezpieczenie zwieńczeń murów). 

·         zabezpieczenie przed zawaleniem odkrytych wierzchów stropów, pozwalając na ich remont i dostosowanie do nowej funkcji,

·         wykonania nawierzchni na dziedzińcu zamkowym,

·         wykonania instalacji wewnętrznych ( elektrycznej, sanitarnej). 

 

 

Zamawiający – Gmina Ząbkowice Śląskie, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie dokumentacji wg  załączonych założeń:

 

I.        Podstawowe parametry techniczne inwestycji

 

1.)               Powierzchnia terenu objęta opracowaniem ……………..~ 3 ha

2.)               Powierzchnia zabudowy zamku……………………..… 4 650 m²

-  w tym dziedziniec ………………………………..…….1490 

     3.)       Kubatura  ………………………………..…………….~ 37 700 m³

 

II.     Stan obiektu.

 

Ruina . Obiekt zamknięty i niedostępny dla ludzi. Szybko postępująca degradacja biologiczna i fizyczna. Nie istnieją żadne drewniane elementy budowlane. Obiekt grożący zawaleniem , nie użytkowany. W piwnicach woda kapiąca ze sklepień powodująca postępującą ich destrukcję.

 

III.   Koncepcja zagospodarowania obiektu

 

1)     Zachowanie obiektu jako trwałej, zabezpieczonej ruiny przy jednoczesnym wykorzystaniu go jako miejscowego centrum kultury o następującym programie:

 

·         działalność w zakresie prowadzenia masowych imprez plenerowych

( koncerty, widowiska multimedialne );

 

·         wielosezonowa działalność kulturalna w zakresie ekspozycji muzealnych, koncertowej, gastronomicznej ;

 

IV.   Cele do osiągnięcia w pierwszym etapie realizacji inwestycji

 

·         Wykluczenie dalszej degradacji obiektu, t.j. możliwości zawalenia się jego elementów jak również spadania pojedynczych cegieł lub kamieni;

 

·         Uzyskanie około 1000 m²  powierzchni na parterze do zagospodarowania funkcją  recepcyjną, administracyjną, gastronomiczną sezonową oraz działalnością kulturalną  (scena na wolnym powietrzu)

 

·         przygotowanie dziedzińca do działalności sezonowej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Harmonogram realizacji zadania.

 

Prace przedprojektowe.

 

Lp.     

Wyszczególnienie

Kwota (netto)

Harmonogram

Uwagi

 

 

 

Miesiąc realizacji

 

 

 

 

    1

   2

    3

   4

 

 

Podpisanie  umowy

 

X

 

 

 

 

 

Część I  - prace przedprojektowe

1.

Inwentaryzacja stanu istniejącego

 

 

 

 

 

 

1.1.

Pomiary geodezyjne – mapa do celów projektowych. Około 3 ha.

( na mapie winna być naniesiona gęsta sieć rzędnych wysokościowych ściśle określających relację poziomów dziedzińca i poszczególnych fragmentów terenu w obrębie murów i na zewnątrz zamku).

 

 

 

 

 

 

1.2.

 Inwentaryzacji zamku opracowana metodami geodezyjnymi w ścisły sposób określająca poziomy pomieszczeń parteru, piwnic, wyższych kondygnacji i elementów nadziemnych.

 

 

 

 

 

 

 

1.3.

Inwentaryzacja zieleni na obszarze objętym planowanymi pracami inwestycyjnymi.

 

    

 

 

 

 

 

Razem prace przedprojektowe

 

 

 

 

 

 

 

 

Prace projektowe

 

Lp.     

Wyszczególnienie

Kwota

Harmonogram 

Uwagi

 

 

 

Miesiąc realizacji

 

 

 

 

    1

   2

    3

   4

 

2.

Diagnoza stanu istniejącego – ustalenie zagrożeń , koncepcja, uściślenie programu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1.

Ocena stanu technicznego konstrukcji obiektu

 

 

 

 

 

 

2.2.

Ocena stanu technicznego w zakresie wód opadowych, gruntowych i zawilgocenia piwnic.

 

 

 

 

 

 

2.3.

Opracowanie koncepcji pierwszego etapu ~ 1000 m² zagospodarowania obiektu

+ bilans mediów.

 

 

 

   

 

 

 

2.4

Zatwierdzenie koncepcji przez Zamawiającego

 

 

 

 

 

 

2.5

Przygotowanie wniosków o uzyskanie TWP.

 

 

 

 

 

 

 

Razem diagnoza + prace koncepcyjne

 

 

 

 

 

 

3.

Projekt realizacyjny pierwszego etapu prac projektowych

 

 

 

 

 

 

3.1.

Dostosowanie pomieszczeń parteru dla ochrony fizycznej, informacji, administracji do obsługi imprez masowych oraz sal wielofunkcyjnych , które zostaną przekazane do zagospodarowania przez przyszłego użytkownika.

Powierzchnia  około 600.m²

- roboty ogólnobudowlane

- instalacje elektryczne

- instalacje sanitarne

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

 

 

 

 

3.2

Zabezpieczenie i uzupełnienie konstrukcji obiektu

 

 

 

    

 

 

 

3.3

Projekt nawierzchni dziedzińca zamkowego

 

 

 

 

 

 

3.4

  Kanalizacja

- odwodnienie dziedzińca

- kanalizacja sanitarna

- odwodnienie dachów

 

 

 

 

 

 

3.5.

Projekt zieleni ( wycinki, nasadzenia w obrębie murów i bezpośrednim ich sąsiedztwie)

 

 

 

 

 

 

3.6

Opracowanie części  kosztowej wykonania robót zabezpieczających

 

 

 

 

 

 

3.7

Wystąpienie do Konserwatora Zabytków o zgodę na prowadzenie prac w obiekcie zabytkowym

 

 

 

 

 

 

3.8

Wystąpienie o uzyskanie pozwolenia na budowę.

 

 

 

 

       

 

 

Razem część 3

 

 

 

 

 

 

 

Razem całość (1+2+3)

 

 

 

 

 

 

 

                Podatek VAT  23%                                 

                Brutto                                                  

 

Projekt powinien obejmować:

 

1.)    Projekt  przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej w odległości nie większej niż  20 m od obiektu.

2.)    Instalacji elektrycznych wewnętrznych z istniejącego złącza kablowego

3.)   Instalacji wodociągowej  od wskazanego punktu przyłączenia.

 

Zamawiany projekt nie obejmuje:

1)                 Budowy kanalizacji  deszczowej  poza obrębem  zamku

2)                 Budowy kanalizacji sanitarnej  poza obrębem zamku

3)                 Sieci elektroenergetycznych  i  oświetlenia terenu.

4)          Badań geologicznych

 

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy potwierdzą Zamawiającemu, iż posiadają uprawnienia i zdobyli następujące doświadczenie.

1.       W celu potwierdzenia należy przedłożyć do oferty:

A)  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.

B)  posiadania wiedzy  i doświadczenia, tj.
a) 
Wykonawca musi wykazać przynajmniej dwa tytuły prac projektowych wykonywanych na obiektach zabytkowych.   
b) Wykonawca musi podać przynajmniej jedną zrealizowaną  dokumentację dotyczącą obiektu zabytkowego.

Do wykazu Wykonawca musi dołączyć rekomendację, opinię, list polecający lub inny dokument wystawiony przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

 

Koperta powinna być zaadresowana na adres zamawiającego oraz posiadać dopisek o treści: „Wykonanie dokumentacji technicznej robót zabezpieczających w Zamku
w Ząbkowicach Śląskich”.
Dodatkowo powinna być opieczętowana nazwą i adresem wykonawcy.

 

1.      Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie będzie podlegała odrzuceniu oraz  zawierająca  najniższą cenę.

2.      O wynikach postępowania Oferenci zostaną powiadomieni drogą pisemną.

3.      Termin realizacji zamówienia ustala  do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.