Ząbkowice Śl.,
dn. 01-07-2011r.
ZP.271.8.2011.BC.2.
ZAWIADOMIENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dotyczy:
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego
w trybie przetargu nieograniczonego na usługę o wartości poniżej 193 000 euro
pn.:
„Dowóz dzieci i młodzieży objętych obowiązkiem
szkolnym na terenie
gminy Ząbkowice Śląskie do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych
i gimnazjów w roku szkolnym 2011/2012”
Gmina Ząbkowice Śląskie jako Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1
pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.
z 2010r. Nr 113 poz. 759) informuje, iż przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
zostaje unieważnione.
Podstawa prawna:
art. 93 ust.1 pkt.1) ustawy z dnia 29
stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz.
759 z póż. zm.)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo
nie wpłynął żaden wniosek o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy
niepodlegającego wykluczeniu, z
zastrzeżeniem pkt. 2 i 3;
Uzasadnienie faktyczne:
W powyższym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej
odrzuceniu.
W związku z
powyższym przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93
ust.1 pkt.1) Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z
póź. zm.).
Z poważaniem
Z
up.BURMISTRZA
(-)
Piotr Miernik
Zastępca
Burmistrza